Mn zusje net op dat ze vannacht bevallen is! Jeeuj.. eindelijk, was afgelopen zondag uitgerekend.. aah zo leuk! Straks eerst controle en dan door naar t ziekenhuis, mn nichtje bekijken! 😊
Gefeliciteerd tibo! En succes straks Linnepin Bedankt voor de uitleg over wat nub is. Is bij mij niet naar gekeken. Vorige echo was ook met 10 weken. Glaewil Haha ja allemaal met een donut onder de arm over straat.
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje 23 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje 25 Mei 2016 MommyTooBee // 25 jaar // 1ste kindje 26 Mei 2016 27 Mei 2016 Ansjje // 31 jaar // 2de kindje Amm // 24 jaar // 1ste kindje 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje Staffie84 // 31 jaar // 2de kindje Susy87 // 28 jaar // 1ste kindje 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje Bambino15 // 29 jaar // 2de kindje Debstertjuh // 33 jaar // 3e kindje Ikke7 // 29 jaar // 2de kindje Wenda // 22 jaar // 2de kindje 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 jaar // 4de kindje Veela // 29 jaar // 1ste kindje ♥♥Afspraken♥♥ 12 Nov Tibo // controle vk 17 Nov Mltje // controle gyn 17 Nov Amm // controle gyn 19 Nov Mltje // echo fontys hogeschool 01 Dec Ikke7 // operatie cerclage + echo 02 Dec Linnepin86 // Intake + SEO 02 Dec Tibo // Geslachtsbepaling 02 Dec Inky85 // controle vk 10 Dec Linnepin86 // Geslachtsbepaling 15 Dec Amm // controle gyn 15 Dec Inky85 // Geslachtsbepaling 15 Dec Ikke7 // Geslachtsbepaling 18 Dec Mltje // Controle gyn + echo 28 Dec Inky85 // Intake bij nieuwe VK 30 Dec Linnepin86 // 20 weken echo 11 Jan Mltje // 20 weken echo 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 18 Jan Amm // 20 weken echo Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
20 weken echo ook gepland, we mogen 30 december om 08.30 uur. Blijft toch altijd weer spannend. Hopelijk kunnen we het oude jaar mooi afsluiten en het nieuwe jaar mooi beginnen.
Tibo , gefeliciteerd met je nichtje!! Leuk hoor! Mijn schoonzusje was dinsdag uitgerekend dus wij zitten ook te wachten Maar haar 1e was 10dagen over tijd dus het zal nog wel even duren. Linnepin, spannend hoor! Inderdaad hopelijk goed het oude jaar uit! Hier, de misselijkheid neemt hier flink toe. Van 1x per dag overgeven naar meerdere keren iemand nog tips??
Controle was verder goed, ze kon alleen t hartje niet vinden, mar ze zei dat dat echt aan t termijn lag, voor 13 weken is dat vaak nog moeilijk, ze hoorde af en toe wel wat voorbij komen. Maandag ochtend is er een inloop spreekuur voor hartje luisteren, dan ga ik daar maar naar toe.. ben ben ik net 13 weken.
tibo Fijn dat alles goed was. Jammer dat ze het hartje niet konden vinden. Hier maken ze dan voor de zekerheid een echo altijd, ter geruststelling. Ik denk dat ik een griepje te pakken heb. Heb t verschrikkelijk heet, moe, misselijk, spierpijn, trillen etc. Als de poetsvrouw zo weg is, mooi op de bank met een dekentje. En morgen maar ziekmelden vrees ik... Bah
Wow.. wat is er de afgelopen twee dagen veel gekletst! Gezellige boel hier Heb alles net even bijgelezen, maar was teveel om op iedereen te reageren dus haak hier weer aan Welkom en gefeliciteerd Wenda en Susy! Tante Tibo, jij ook gefeliciteerd met je kersverse nichtje
Fijn dat alles goed was Tibo. Wel vervelend dat ze het hartje niet konden vinden. Word je daar niet onzeker van? Ikke, bah wat vervelend zeg Beterschap!
Tibo ik heb je hele bericht gemist, sorry!! Gefeliciteerd met je kleine nichtje! Jammer dat ze het hartje niet konden vinden. Hebben ze geen echo apparatuur bij de vk? Bij ons kijken ze dan voor de zekerheid even snel via een echo of het hartje nog klopt. Maar niks om je druk over te maken want wel normaal bij deze termijn. Wenda, vervelend joh dat je zo misselijk bent! Een andere tip als regelmatig eten en niet teveel heb ik niet. Hopelijk is het snel weer over. Hier heerst er ook buikgriep.. Ben je niet gewoon ziek? Ikke; beterschap! Ik wil trouwens ook een poetsvrouw haha! Maar aangezien ik maar 3 dagen werk heb ik daar best zelf tijd voor. Heb er alleen een schurft hekel aan. Zit nu op de bank maar moet nodig wat gaan doen.
Bij onze verloskunde Komen ze van de shl groep echo's maken, is dus extern. De verloskundige zelf kunnen dat niet. Is wel een beetje onhandig. Ik heb er opzich wel vertrouwen in dat t goed zit.. maar begin ook wel een beetje te twijfelen. Ook omdat ik gister zo'n buikpijn had.. wat ik dus ook vergeten ben te zeggen.. wet niet goed wat ik moet doen..
Tibo gefeliciteerd met je nichtje! En fijn dat alles goed was bij de controle. Als je je een beetje zorgen maakt zou ik gewoon de vk bellen. Weet niet wanneer ze anders weer naar het hartje gaan luisteren? Meld gewoon dat je last hebt van buikpijn, misschien mag je dan wel eerder terugkomen.
Ik heb idd gebeld.. kan nou morgenvroeg voor een echo terecht. Duurt nog ff maar s beter als na het weekend.. moet en wil dr vanuit gaan dat t gewoon goed zit en nog net wat te vroeg was voor t hartje zo te horen. Komt goed.. ben wel blij dat ik morgenvroeg kan komen.
Linnepin, tnx. Ja haha echt luxe, kan niet meer zonder haar. Mn man en ik werken fulltime, en ik mag niet meer tillen etc vandaar de keus voor een poetsvrouw. Die komt 1x per week 3 uurtjes, en dan is t huis van zolder(onze slaapkamer) tot benedenverdieping schoon. Super fijn! Tibo fijn dat je morgenvroeg voor een echo mag. Weekend wachten kan lang duren! Wenda vervelend dat je zo misselijk bent. Ik heb weinig tips, behalve op tijd kleine beetjes eten. Bedenk me net dat ik tot 1 dec geen echo heb. Duurt best lang in mijn situatie. Morgen bellen of er tussendoor geen echo gemaakt kan worden. Vind het te spannend om 4 weken geen echo te hebben, aangezien ik er elke 2 weken 1 zou krijgen om de baarmoedermond in de gaten te houden.
Veela, wat ontzettend mooi die 3D echo van jou!! Glaewil, bedankt voor je tip voor de cosleeper, wij hebben ikea bedje wat we kunnen ombouwen. Kleine meid is dan ruim 2 jaar dus die kan dan vast wel naar peuterbedje. Jij ook mooie echo! Tibo, gefeliciteerd met je nichtje! En gewoon VK bellen als je onzeker bent, daar zijn ze voor Ikke, wat naar dat je ziek bent. Beterschap!
Fijn dat je morgenochtend terecht kan Tibo, zo net voor het weekend. Succes en we horen wel hoe het is gegaan! Hoelaat moet je?
Fijn dat je morgen nog even terecht kan voor een echo. Alles is vast goed en dan kun je mooi nog een keer extra kijken naar de kleine ukkepuk! Ikke, ik zou als ik jou was idd ook even bellen voor een extra echo. Het zekere voor het onzekere nemen. Lijkt me wel dat ze dat oké vinden toch.. Word je trouwens met een cerclage ingeleid? Lijkt me dat de cerclage verwijderd moet worden voordat je gaat bevallen. Kan me voorstellen dat je niet meer zo onbezorgd een zwangerschap in gaat als misschien bij de eerste.
Linnepin ik word niet ingeleid. Met 36 weken knippen ze de cerclage door, en dan mag ik natuurlijk bevallen. Wel kan het zijn dat, zodra de cerclage weg is, ik meteen ontsluiting heb en ga bevallen. Dat controleren ze meteen. Ik ga et niet van uit dat ik 30 mei ga halen. Want rond 3 mei wordt de cerclage verwijderd. Een onbezorgde zwangerschap wordt het pas na bepaalde weken. Eerst de 21 weken halen, waar het vorige keer mis ging,en dan op naar de 24 weken voor levensvatbaarheid,en t liefst 28 weken zelfs. Ik probeer wel te genieten hoor! En dat lukt met vlagen zeker Gewoon zoveel mogelijk rust nemen en naar mn lichaam luisteren.
Ja idd Ikke, dan zou ik ook bellen en vragen voor een extra echo, is toch een aparte situatie waar jullie in zitten. Kan me voorstellen dat je zwangerschap dan niet onbezorgd is.. idd naar de mijlpalen toeleven. Ik mag morgen om half 12.. wordt een lange ochtend. S maar goed dat ik van te voren ga poetsen bij mn oma. Kan ik Liam ook daar laten. Hoeft ie niet mee naar de verloskundige.