* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ja had ook al gevraagd of het eventueel eerder kon om te kijken of het in ieder geval op de goede plek zit enzo.. Maar helaas, zij gaf aan pas vanaf 10 weken een echo te doen. Alleen als ik nou erge buikpijn krijg of bloedverlies dan maken ze een uitzondering:(

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    ♥ Zwanger ♥

Caroline1 tweede kindje Uitgerekend op: 23 Mei 2016 - ♥♥
    Glaewil (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Mei 2016 - ♥♥
    Tibo (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥
    Linnepin86 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥
    MommyTooBee (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 mei - ♥♥
    NurseKel (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 27 Mei 2016 - ♥♥
    mltje (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Mei 2016 - ♥♥
    Staffie84 (31 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥
    Amm (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥
    Inky85 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥
    Bambino15 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Mei 2016 - ♥♥

♥ Afspraken ♥

7 Oktober mltje Eeerste echo
    8 Oktober Tibo Eerste echo
    13 Oktober Amm Eerste echo
    13 Oktober MommyTooBee Intake VK
    20 Oktober Caroline1 Afspraak Gyneacoloog
    21 Oktober Linnepin86 Intake VK + Echo
    22 Oktober Tibo Intake VK
    2 November MommyTooBee Eerste echo

Niet iedereen staat erop omdat ik van een aantal meiden de gegevens niet heb.

Willen jullie op de lijst, geef dan even de uitgerekende datum, hoeveelste kindje en je leeftijd door.

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier ben ik net 7 weken met de eerste echo, hopelijk is t niet te vroeg voor een echo.. Vorige keer eerste echo met 7.4 weken gehad volgens mij.. Nog 2 weekjes wachten :)

4. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @ Tibo Met 7 weken kunnen ze toch al wel het 1 en ander zien? Super fijn toch al zo vroeg? :) Ik moet nog 6 (!!!) weken wachten, snap echt niet waarom ik pas met bijna 11 weken een echo krijg.. Is dat niet vreemd??

5. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mltje, mommytoobee en caroline!

Mijn gegevens voor de lijst Veela, 29 jaar, eerste kindje en uitgerekend op 31 Mei.

6. hoop80

hoop80 Lid

22 sep 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames.. ik ken jullie niet en jullie kennen mij niet, maar heb zo de nehoefte om wat te praten... ik word zo onzeker van alles..
    ik ben momenteel (lees vandaag) 5 weken zwanger van ons 3de kindje.. 4 maanden geleden een miskraam gehad..
    maar wat ben ik onzeker...
    het ene moment veel buikkramp.. en nu weer helemaal niets..
    gelukkig heb ik met 7 weken al een eerste echo... mijn man is 'onvruchtbaar' en ja.. toch zwanger..
    onze zoon word bijna 6 en onze dochter bijna 4...
    ach.. wilde het even kwijt..

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoop80, welkom.. allereerste gefeliciteerd! Snap dat je onzeker bent, vooral na een miskraam.. maar geloof in je lichaam en vertonen erop dat t nu goed gaat.. Gelukkig al vroeg een echo.. nog even 2 weken volhouden!

Mommytoobee, is bij elke verloskundige anders, bij ons doen ze standaard met 7 weken, daarna de intake en daarna de termijn echo.. soms doen ze pas de termijn echo voor de eerste echo..s lang wachten dan ja..

8. hoop80

hoop80 Lid

22 sep 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je... ben voorzichtig een beetje blij... en iedereen hier natuurlijk gefeliciteerd.. is zo bijzonder weer... ben ook echt heel dankbaar..
    wij krijgen een vroege echo vanwege de miskraam en ons medisch verleden... de kans dat het niet goed is oid is best aanwezig bij ons..

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ok oké. . Ja dat is natuurlijk een ander verhaal. Spannend hoor.. ik hoop mee op een hele mooie echo over 2 weken!
    Dat is t fijne van dit forum.. je kan ff je hart luchten en je zorgen delen.. Daar zijn we voor! 😊

10. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Net donkerbruin bloed na t toiletbezoek.. Hopelijk zet dit niet door. Irritante gevoel onderin m'n buik maak ik me ook druk over aangezien het echt alleen op links zit. Pff die ondzekerheid allemaal..

11. hoop80

hoop80 Lid

22 sep 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen gewoon bellen naar de vk mommytoobee.
    Hopelijk is het niets ergs en is het nog een kleine schoonmaak....
    Ze ben ik ook nog erg bang voor van alles en nog wat. Heb nu helemaal geen klachten meer.... dan ga je ook denken dat het mis is...
    Ik hoop echt dat je toch eerder voor een echo mag.. zou nog een keer erop aandringen...

12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @ Hoop80 Ja ik wacht het denk ik nog even af.. Als het echt rood wordt bel ik wel, wil ook niet te paniekerig overkomen.. Jij al over 2 weken echo? Dat is wel fijn!

13. hoop80

hoop80 Lid

22 sep 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben er ook erg blij mee.... maar vind dat al erg lang duren.. bij mijn zoon had ik hem al met 6 weken... en bij mijn dochter ook zoiets..
    Ik kan nog steeds niet geloven dat we zwanger zijn.. Denk de hele tijd dat het mis is of gaat...
    Hopelijk ben ik snel elke morgen heel misselijk. .. of gewoon de hele dag door.. Daar heb ik bij mij andere zwangerschappen ook erg van genoten... lekker die bevestiging..

Ik hoop dat het bruinverlies allemaal mag stoppen.. heb je het nu nog steeds?
    Sterkte!!!Dit zijn echt de ergste weken....

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vreselijk die onzekerheid he meiden:(
    Heb het bij mn dochter echt gehad tot aan de eerste echo, ook omdat ik toen helemaal geen symptomen had.

Vandaag bij de IVF arts geweest, helaas geen echo want er zou niets te zien zijn. Bloedtest doen ze alleen in geval van twijfel en zn vond mn testen overduidelijk en feliciteerde me:D

13-10 de 1e echo
    Morgen de vk en gyn bellen voor een afspraak:D
    Zo leuk en spannend allemaal weer:D

15. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    @mommytoobe ik heb donderdag ook wat bruinig slijm gehad. De volgende dag niet meer. Bruin is oud bloed, dus nog niets om je zorgen over te maken. Ik snap je onzekerheid goed hoor. De eerste weken is nog niets zeker en duurt het wachten zo lang...

16. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    hoi Meiden

Ik heb niet bij het nod clubje gezeten. Ik deed er niet meer aan omdat ik er door het clubje er meer mee bezig was dan ik wilde!

Na bijna 2 jaar gestopt met de pil had ik gisteren een mooie positieve test in handen. nja 1.. heb er meteen 3 gedaan! ongelofelijk!

Graag zou ik met jullie mee willen kletsen in dit clubje! hopelijk vinden jullie dat goed!

17. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @Hoop80 Nee nu niks meer.. Was ook heel weinig maar schrok er toch van.. Normaal ben ik een vrij positief persoon maar nu kan ik echt niet positief denken baal echt van mezelf!

@ mltje Ja je hoort ook vaak van wat bruin of bloedverlies aan het begin maar toch.. Ook door die buikpijn let ik echt op alles.. Bij jou duurde het dus maar een dag?

18. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @lin1989 Van harte gefeliciteerd!

19. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Welkom nieuwe dames, het wordt gezellig druk hier :)
    Linn1989 uiteraard mag je ook gezellig hier mee kletsen!

20. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Dit heb ik dus ook! Vorige keer miskraam bij 5 weken, dus zal blij zijn als ik de 5 weken nu voorbij ben.

Ik ga me volgende week melden bij de VK. Wil ook graag vroege echo. Ik ga hier ook om vragen maar als dit niet mogelijk is laat ik dit op eigen verzoek op echobureau doen. Kost dan €30,- maar dat is het mij wel waard. Misschien ook idee voor de andere onzekere dames hier?

Deel Deze Pagina