* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Amm toegevoegd op 5 dec

2. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Hier ging de afspraak ook goed, alleen iets heel vaags. Ik heb 2 weken geleden de termijnecho gehad. Die was helemaal prima en ze kon alles goed opmeten. Onze uk lag er zelfs perfect voor. Maar nu was ik dus bij de gyneacoloog en zij had een melding in de computer staan dat ze tussen de 12 en 14 weken nog eens de termijnecho over wilde doen. Op dat moment vond ik het allemaal wel best, maar toen ik buiten stond vond ik het maar raar. Zit mij nu allemaal rare dingen in mijn hoofd te halen. De gyneacoloog wilde het dus vandaag gaan opmeten, maar de apparatuur op deze afdeling is minder goed dan op de afdeling biometrie, dus heb aankomende dinsdag weer een termijnecho?! Snap er niets van..

3. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Fijn dat de afspraken goed waren meiden!

Mltje idd apart als je de termijnecho vorige week al hebt gehad? Ik weet wel dat een vriendin van mij dacht rond 10 weken de termijnecho te hebben en uiteindelijk 9 weken bleek te zijn dus later weer terug moest komen voor nog een termijnecho. Maar dit is bij jou geloof ik niet het geval? Ik zou gewoon bellen om het alsnog te vragen?

Hier trouwens heeerlijk genoten van de sushi hmmm!!

4. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!!

En mltje fijn dat het goed was. Wel apart idd, zou het goed navragen waarom. Met vragen blijven zitten is niks..

5. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mltje wat vreemd. Ik zou gewoon bellen om te vragen hoe het zit. Nu ga je alleen maar piekeren.

6. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja ik ga morgen maar gewoon bellen... Een extra echo is leuk, maar niet op deze manier. Ben nu opeens heel onzeker. Sowieso vind ik het een rare periode om een termijnecho te doen. Tussen de 12 en 14 weken is het dan toch al te laat voor zo'n echo? Dan groeien de beebjes toch al op een eigen tempo? Vaag allemaal!

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Dat is raar idd mltje.. typisch dat je daar thuis dan over na gaat denken hè.. had ik ook. Idd morgen gewoon bellen! Want dinsdag duurt ook nog lang.. veel te lang om te gaan lopen stressen!

8. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    En heb je morgen ook nog de echo bij Fontys mltje?

9. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Heb net gebeld en ze willen altijd tussen de 12-14 weken nog een termijnecho doen... Vind het nog steeds raar, maar er is verder niets aan de hand blijkbaar.

Caroline1, ja morgen een echo bij Fontys, maar dat staat los van dit. Zij zochten/zoeken vrijwilligers voor de studie echoscopie en daar doe ik aan mee.

10. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Hmm ik lees nu dat tussen de 12 en 14 weken de nekplooimeting gedaan kan worden. Wij hebben aangegeven dit niet te willen.. Misschien dat ze op de vorige echo iets hebben gezien en dat ze dat toch willen controleren. Al denk ik dat ze dat dan wel zouden aangeven.
    Vind dit even niet zo leuk en waarschijnlijk is het niets, maar maak me nog steeds druk erover. Vind het gewoon gek en ook omdat er een melding in de computer stond.

Nou nu even genoeg geklaagt ;)

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    T is wel een raar verhaal ja.. nog nooit gehoord dat ze tussen de 12 en 14 weken nog een termijn echo willen doen. Wij hadden aangegeven t wel te willen weten als er afwijkingen werden gezien. Als er echt iets was gezien bij jullie dan zeggen ze dat mss niet meteen met de echo maar daarna toch wel bij een controle ipv er zo geheimzinnig over te doen.. s wel vreemd. Als er echt wat zou zijn zullen ze dat toch wel zeggen?

12. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Vervelend, snap dat je je daar zorgen om maakt. Maar aan de andere kant; als ze zeggen dat het bij hun standaard is, dan zou die melding ook standaard moet zijn.
    Probeer je niet te druk erover te maken, en anders gewoon nog een keer bellen en je zorgen uitspreken naar hun.

13. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik heb met een goeie 9 weken een termijnecho gehad en met 12 weken nog 1. Bij mijn vk is dat wel normaal.
    niet te druk over maken!

14. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ahh thnx meiden!

Ik voel mij al een stuk beter. Zal inderdaad wel niets zijn, maar vond het allemaal raar en werd er onzeker van. Ik ga gewoon lekker genieten van de echo morgen en dinsdag. Is veel leuker dan mezelf druk maken ;)

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Zo is dat mltje! Veel plezier morgen bij de echo!

16. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Dankje Tibo!

17. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Veel plezier morgen mltje!

18. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Veel plezier vandaag Mltje!

19. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Veel plezier Mltje! Hoe laat mag je?

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe was jou controle leelaatje? Of moet je nog?

Deel Deze Pagina