Hoe ging het bij jou lelaatje? Hier was het echt heel fijn! een uur lang naar ons kindje mogen kijken en ook veel beter dan bij mijn vorige zwangerschap. Toen lag je met nog 7 andere dames in een zaal en nu lekker alleen met 3 leerlingen en een docent. Was ook nog heel gezellig en zelf ook veel geleerd. Ons kindje was lekker druk aan het bewegen en koppeltje duiken. Zal vanavond nog wat foto's plaatsen als jullie dat leuk vinden. Ow en de docent ging op het laatst ook nog even kijken en die vond dat alles er prachtig uitzag, dus mijn onzekerheid is nu ook weer helemaal weg gelukkig.
Leuk Mltje! Ben benieuwd naar de foto's! Naarmate we verder komen worden die ook steeds mooier, weer wat meer te zien
Is ook heel leuk Veela, maar denk wel dat je niet erg moet vinden dat er zoveel mensen met je bezig zijn. Misschien dat er bij jullie in de buurt ook een studie echoscopie wordt gegeven waar ze vrijwilligers voor zoeken. Ze zeiden hier dat ze er altijd naar op zoek zijn. Ik mag tussen de 20 en 24 weken weer terugkomen. Dan hadden ze nog vrijwilligers nodig om de 20-wekenecho te oefenen. (Natuurlijk moet je zelf al de echte 20-wekenecho hebben gehad, om nare situaties te voorkomen) Bij deze nog de foto's, al moet ik zeggen dat het op beeld wel een stuk duidelijk was. Maar dat heb je denk ik altijd...
Wat een mooie foto's zie ik daar een nub op de laatste of is het gewoon zijkant van beentje 😆 Ik snap der nog steeds geen drol van. 😋
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje 23 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje 25 Mei 2016 MommyTooBee // 25 jaar // 1ste kindje 26 Mei 2016 27 Mei 2016 Ansjje // 31 jaar // 2de kindje Amm // 24 jaar // 1ste kindje 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje Staffie84 // 31 jaar // 2de kindje Susy87 // 28 jaar // 1ste kindje 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje Bambino15 // 29 jaar // 2de kindje Debstertjuh // 33 jaar // 3e kindje Ikke7 // 29 jaar // 2de kindje Wenda // 22 jaar // 2de kindje 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 jaar // 4de kindje Veela // 29 jaar // 1ste kindje ♥♥Afspraken♥♥ 01 Dec Ikke7 // operatie cerclage + echo 02 Dec Linnepin86 // Intake + SEO 02 Dec Tibo // Geslachtsbepaling 02 Dec Inky85 // controle vk 07 Dec MommyTooBee // Geslachtsbepaling 08 Dec MommyTooBee // controle vk 10 Dec Linnepin86 // Geslachtsbepaling 10 Dec Tibo // controle vk 12 Dec Ikke7 // Geslachtsbepaling 14 Dec Leelaatje // Geslachtsbepaling 15 Dec Amm // controle gyn 15 Dec Inky85 // Geslachtsbepaling 18 Dec Mltje // Controle gyn + echo 28 Dec Inky85 // Intake bij nieuwe VK 30 Dec Linnepin86 // 20 weken echo 06 Jan MommyTooBee // 20 weken echo 11 Jan Mltje // 20 weken echo 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 18 Jan Amm // 20 weken echo Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
Nou moeten we weer even wachten voor de afspraken en echo's. Jij als eerst Ikke, hoe gaat t bij jou? Kan me voorstellen dat t allemaal wel spannend is. En met werken?
Is zeker spannend tibo. Nog ruim een week tot de operatie, zenuwen beginnen al te komen. Woensdag bij de anesthesist geweest, en krijg een ruggenprik tijdens de operatie. Dit is t minst risicovol voor het kindje. Werken gaat steeds minder. Merk dat tillen wel veel vergt van mn lichaam. Gelukkig nog maar 1 week werken, waarin mn man thuis werkt en t tilwerk doet. Gaat het eind vd week niet, dan meldt ik me ziek. Hoe is t met de anderen en de kwaaltjes? Hier nog met vlagen misselijk, maar verder zijn de kwaaltjes bijna weg
Hoooi! Ik ben er weer. Gisteren om 16.30 uur afspraak bij de VK gehad en daarna direct door naar de Ziggodome! Controle ging heel goed en heb weer even naar mijn kleine mogen luisteren. Blijft zo bijzonder! We hebben het ook gehad over mijn bloedwaarden, deze waren grotendeels hartstikke goed! Ze had 1 puntje. Glucose heeft een ééntiende verhoging. De waarden mogen op 6.1 zijn en de mijne zit op 6.2. Maandag mag ik weer naar het lab om bloed te prikken. Maar komt vast goed, ik denk dat het komt door de Haribo snoepjes waar ik een poosje geleden te veel van heb gehad hahaha! Ik eet gelukkig nu weer normaal en gezond, dus we zullen het zien Mooie echo foto's Mltje! Wat fijn dat alles goed ging! Nu weer lekker genieten?
Fijn Leelaatje dat alles goed was! En wie kwam er in de ziggodome? 😉 Fijn ikke, dat je man dan thuis is. Kan ie mss een beetje ondersteunen. Hoelang ben je na de operatie vrij? Hier nemen de kwaaltjes idd ook wat af, minder moe, misselijkheid is minder maar t wisselt nog wel. Voel wel mn bekken steeds meer, als ik een aantal dagen achter elkaar werk dan heb ik er echt wel veel last van dus moeten ff aankijken hoe dat gaat. Is wel vroeg zeg. Maar vk zei dat dat normaal was dat dat bij een 2de zwangerschap sneller kon komen. Heb natuurlijk ook een kindje van bijna 20 maanden wat je constant achter aan kan 😉 Nog 1 weekje werken dan lekker een weekje vakantie.
Leelaatje fijn dat alles goed was Tibo ik heb 2 weken vrij na de operatie. Heb al veel films etc opgenomen, en 2 maanden gratis videoland om te tijd door te komen Vervelend dat je last van je bekken krijgt. Rustig aan doen gaat lastig met een kleintje in huis.