* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Mommytobee gefeliciteerd met je verjaardag!!

En mooie foto's mltje en Caroline!!

Hier de laatste dagen gevloerd door een griepje, begint nu eindelijk wat op te knappen. Daarom niet zoveel reageert op het forum.

Vervelend dat zoveel van jullie nog zo misselijk zijn. Hopelijk gaat dat in de komende weken allemaal weg.

Werkse vandaag Tibo!

2. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Gefeliciteerd Mommytoobee! Volgend jaar op je verjaardag ben je gewoon mama!

Hè bah, wat vervelend Inky en dan ook nog als je een kleine hebt rondlopen. Mama's kunnen ook nooit ziek zijn ;) Gelukkig gaat het al wat beter en ben je snel weer de oude. Beterschap nog!

Tibo, ja na die 12 weken gaat het snel he?! Dan krijg je een soort rust over je.. die eerste drempel ben je dan voorbij. Ik vond het bij de eerste na 20 weken écht mega snel gaan. Opeens was die geboren..haha! Succes met werken vandaag :)

3. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mommytoobee!

4. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gefeliciteerd mommytoobee!

Mooie echo Caroline.

Hier weer aan t opknappen gelukkig :) Zometeen een eind lopen met de hond in het bos, even frisse neus halen. Dan nog 1 werkweek voor de operatie. Begint nu spannend te worden...

5. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Gefeliciteerd MommyTooBee! En wat een mooie echo Caroline! Mooi om te zien! <3 Fijne zondag iedereen :D

6. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Bedankt iedereen voor de felicitaties! Het was een drukke maar gezellige dag. Ook een hoop babyspulletjes gehad! Nu uitgeteld op bed, heerlijk. Slaap lekker dames!

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn MommyTooBee.. en vandaag nog lekker vrij.. Das ook fijn.
    Ik denk dat ik vandaag mn manager moet bellen dat ik al een stapje terug moet doen.
    Vrijdag, zaterdag en zondag gewerkt en gisteravond zo'n pijn van mn bekken.
    Dat gaat echt niet meer minder worden.. Dus ik ga dit niet redden zo. Ook maar ff kijken of ik al kan opstarten met fysiotherapie. . Pff.

8. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Wat vervelend tibo. Goed naar je lichaam luisteren!

9. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Oei Tibo, dat klinkt niet goed. Wat voor werk doe je eigenlijk?

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik werk in de zorg, met lichamelijk en verstandelijk beperkten dus lichamelijk erg zwaar werk. heb se voice mail van mn leidinggevende ingesproken.. die zal niet blij zijn mja.

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou moet op korte termijn een afspraak maken met de bedrijfsarts. Ben benieuwd.. Ik vind t nogal wat. Met 14 weken.. Maar als ik nu niet aan de bel trek loop ik mezelf voorbij en dat schiet helemaal niet op.
    Vind t alleen zo k*t voor m'n collega's, t is al zo'n bende op t werk, heel veel invalkrachten en dan val ik ook nog weg. Ach ja..

12. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Lijkt me heel vervelend tibo. Maar aan jezelf denken is ook heel belangrijk (vind ik ook moeilijk hoor.)

Hier vanmiddag lastig gesprek gehad met ouders. Hun zoontje komt op woensdag bij mij in de opvang, maar ik ga na mijn verlof de maandag, dinsdag en donderdag werken. Ouders waren verrevan blij. Dacht nog, zal ik hem dan houden die paar uurtjes maar heb besloten 3 dagen te werken dus blijf daarbij. Helaas willen ze daarom nu zsm naar een ander. Baal er wel van.

Had vandaag zo'n zin in pizza salami. Heb ik m warm sta ik te kokhalzen bij snijden haha. Herkenbaar?

13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Tibo, vervelend zeg dat je er al zo'n last van hebt. Je moet idd ook om jezelf denken hoor!

Ikke, wat jammer dat ze gelijk een ander gaan zoeken. Maar groot gelijk dat je nog maar 3 dagen gaat werken!
    En heel herkenbaar van je pizza:D

Hier, het gaat de ene dag beter als de andere dag. Zaterdag was ik heel beroerd, de hele dag overgegeven. Maar vandaag nog helemaal niet :)

14. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Tibo, goed dat je op je werk hebt aangegeven dat je een stapje terug wilt doen. Beter te vroeg dan te laat. Wel vervelend dat je nu al last hebt van bekkenpijn. Hopelijk dat je het d.m.v. fysiotherapie wat kan beperken.

Ikke7, lekker bij je standpunt blijven! En tja, als ze dan iemand anders willen zoeken is aan hen. Enne jouw pizza-incident komt mij heel bekend voor ;)

Vandaag voel mij niet zo lekker. Zwaar verkouden, mijn hoofd zit vol, keel en ontstoken ogen. De hele mikmak, zeg maar... Hopelijk voel ik mij over een paar daagjes weer oké.

15. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Tibo, goed dat je het hebt aangegeven hoor! Niemand heeft er wat aan als jij over je grenzen gaat. Bij een tweede komen klachten nou eenmaal sneller, weet bedrijfsarts ook heus wel.
    Ik zit ook alweer met mijn bekken, en ik ben nog maar 13 weken! Schrok ik best van, en ben bang hoe dat verder zal gaan. Vorige week ook alweer bij bekkenfysio geweest. Ik werk nu 50% (wel vaak nog hele dagen maar zie minder cliënten en meer pauzes) en dat zal ook wel zo blijven, gezien mijn voorgeschiedenis gaat het alleen maar minder worden. UWV doet er ook niet moeilijk over.

Ikke, wat vervelend dat ze dan gelijk al ergens heen willen. Maar goed dat je bij je standpunt bleef, anders krijg je er vast spijt van later. Het zin hebben in salamipizza ken ik, maar ik eet um ook helemaal op dan zonder problemen haha.

Vervelend mltje dat je niet fit, hopelijk knap je snel op.
    Ik ben sinds vanmorgen wel weer over mijn griepje heen!

16. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ikke7... door jou heeft mijn man om 9 uur 's avonds nog een salamipizza moeten halen voor mij..haha! Kreeg er ineens zoveel zin in. En op kunnen eten zonder te kokhalzen en netjes gedeeld, dat dan wel ;) Dit is niet goed voor de kilootjes vrees ik!

17. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Succes vandaag Mltje!

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jaa succes mltje! Hoelaat heb je de echo?

19. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mltje sorry haha. Gelukkig heb ik daar geen last van. Vrees dat mn man ook echt niet op pad zou gaan haha.
    Succes vandaag!

Hier dagje vrij genomen. Onwijs last van mn rug en bekken. Gelukkig hoefde alleen voor vanmiddag een kindje af te zeggen. De rest was al ziek gemeld.
    Nog een weekje tot de operatie. Wat een zenuwen al... Hele weekend vol leuke dingen gepland zodat die snel om is.

20. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ikke7, geeft niet hoor.. het was lekker ;) Vandaag weer gezond doen. Wat vervelend dat je zoveel last hebt. Hopelijk is het van het weekend wat minder zodat je nog lekker van alle leuke geplande dingen kan genieten.

Hier ging de echo weer goed. Maar het was dus geen termijnecho en dat terwijl ik er nog over gebeld had. Beetje vaag. Ze wilde dus kijken of het buikje dicht was. Op deze termijn komt het vaak voor dat het nog niet zo is doordat de organen te snel groeien. Het buikje was gelukkig helemaal gesloten, maar als het op deze termijn nog niet zo was is het ook niet erg, maar dan moet het even in de gaten gehouden worden. Ze heeft het kindje nog wel gemeten en kwam nu op 13w +5d, maar ze houden toch de termijn van de vorige keer aan.

Deel Deze Pagina