Caroline hoezo goedkoop als je in t onderwijs zit? Mijn man zit in het onderwijs namelijk(kantoorpersoneel, maar zelfde Cao etc) even nieuwsgierig
Ik zit ook bij Zilveren Kruis. Ik heb aanvullend 3* en dan wordt idd veel vergoed ook krijg je 75 terug op een electrische borstkolf en kraamzorg wordt volledig vergoed (je betaald dan ook geen eigen bijdrage van 4.20 per uur). Ik weet niet of het bij andere verzekeraars ook zo is, maar ik krijg ook nog collectief korting en zzp'ers korting.
Nou dat is t gekke.. ik ben nog niet ziek gemeld. Ik heb deze week een dienst af kunnen geven dus werk maar 2 dagen, dat lukt nog net. Daarna vakantie.. Dus mn clustermanager wilde me nog niet ziek melden. Maar dat zal na volgende week wel gebeurden. Maak me er ook niet zo druk over.. Denk dat ze met een zwangerschap sowieso niet moeilijk doen. Wordt toch allemaal vergoedt.. 😉
Mltje fijn dat alles goed was! Hier iets vervelends; vriendinnetje belde net dat ze bang is dat haar dochtertje de 5e ziekte heeft (gehad) en zij was van t weekend ook op m'n verjaardag. Heb nog met haar geknuffeld en gekust.. Vk maar gebeld en nu ga ik morgen ochtend bloed prikken om te kijken of ik het in t verleden al eens heb gehad. Ben al een stresskip en nu maak ik me al helemaal druk.. Ook omdat ik me gister en vandaag wat minder lekker voel. Pff nou hopelijk is t niks..
Oei Mommytoobee, dat is inderdaad schrikken. Krijg je de uitslag van het bloedprikken snel of moet je daar ook weer een tijd op wachten? Hopelijk is er niets aan de hand. Succes!
Thanx voor de reacties mbt zorgverzekering. Ik ga die bij zilveren kruis even bekijken. Ik zit zelf bij zekur, met alleen aanvulling voor Fysio erbij. Maar wil komend jaar uitgebreider pakket. En op due vergelijkers kan je cursussen ed niet aanvinken. Vervelend Mommytobee, hoop dat je snel uitslag krijgt van je bloedonderzoek.
Nou uitslag van het bloedprikken krijg ik na t weekend. Vk zei mij dat 95% zelf al eens de ziekte heeft gehad.. Nou laten we het maar hopen dat ik het al eens heb gehad, dan is er niks aan de hand. Pff wat een gedoe joh, hopelijk hoor ik snel de uitslag.
Spannend mommytoobee. Merk dat een dag rust me al goed heeft gedaan. Vanmorgen even naar de markt kunnen gaan zonder pijn . Rest van de dag weer op de bank doorbrengen met films etc.
Hopelijk vliegt t weekend voorbij dan Mommytoobee! Liam was vandaag al vroeg naar de opvang dus net heel t huis ff kunnen doen, lekker ff doorwerken maar of dat nou zo slim was voor m'n late dienst.. Eigenlijk niet. Mja, dat overleven we ook weer wel.. Na vandaag vakantie! 😊
@Ikke, ik geloof collectiviteitskorting? Scheelt iets van 15 euro in de premie. Volgende week zijn de eerste geslachtsbepalingen al! Spannend! Merk wel dat ik het zelf juist veel te leuk vind om het niet te weten We hebben twee weken geleden al wat meubeltjes gekocht en die staan al op het kamertje. Dit weekend misschien verven! We hebben de kleur pastelgeel gekocht voor één muurtje. Helaas mag ik zelf niet verven ivm de chemische stoffen. Anders had ik vandaag de kwast wel gepakt, heb er namelijk echt zin in om er een leuk kamertje van te maken.
Caroline, wat leuk dat jullie al met het kamertje bezig zijn! Ik zou dat ook wel willen, alleen het opruimen staat mij zo tegen..haha. We moeten een kamer vrijmaken. Daar komt onze zoon in en hij krijgt dan een compleet nieuw kamertje. De meubels in de babykamer zijn nog prima, alleen willen we een ander kleurtje op de muren. Als de verf op waterbasis is, wat volgens mij 9 van de 10 keer is, mag je gewoon zelf verven.
Caroline oké. Bij mn man hebben ze een contract met unive. Maar dan ben ik duurder uit als dat ik online collectiviteitskorting neem bij zilveren kruis. Zal straks wel eens bellen en vragen over zzp-korting. Wij zijn beiden zzp-er. Idd spannend al die geslachtsbepalingen die eraan komen! Gaan jullie t hier ook melden? Ik wel, denk ik. Hier gisteren het bedje opgemaakt. Staat wat vrolijker. Het kamertje stond nog klaar van de vorige keer. Willen alleen nog een muurschildering laten Maken begin volgend jaar (als ik in de veilige weken zit).
Leuk dat jullie al met het kamertje bezig gaan Caroline. Wij hebben over 3,5 week de sleutel van ons nieuwe huis! Ook al helemaal zin in klussen in de babykamer en kamer van mijn dochtertje. Ik ga wel zelf want mijn man moet de rest van het huis al doen. Maar ik kies dan voor verf op waterbasis, dan komen er geen giftige stoffen vrij tijdens het verven en nog milieuvriendelijk ook!
Oh Caroline wat leuk dat jullie al bezig zijn met de babykamer! Ik ga in december verhuizen naar een tijdelijk huur-appartement. Twee kamers maar! Woonkamer en 1 slaapkamer, maar wel ruime kamers gelukkig. We zijn druk bezig met regelen en aan het duimen op een nieuwbouw-optie die dan in het najaar van 2016 klaar zou kunnen zijn. Hoop echt dat wij binnenkort gebeld worden door de makelaar! Hoe voelen we ons verder? En hoe staat het met de buikjes?