Bij het bureau waar we voor de echo's zijn geweest tot nu toe is een commercieel bureau maar heb beetje het lopende band idee, wat ook wel zo is denk ik maar zo wil je je niet voelen volgens mij. En ik wil graag op zaterdags de echo's omdat ik dan lekker relaxed ben en niet gestresst uit het werk snel moet eten en weer door, maar ze hebben maar 1 keer in de paar weken op zaterdag spreekuur. Bij dit andere bureau zijn ze goedkoper en vrijwel elke zaterdag beschikbaar. Dus ik wil het eigenlijk gewoon proberen, als het niks is dan weer bij ons eigen bureau en anders wil ik misschien wel overstappen. Vanavond even overleggen met mijn vriend. Maar het gaat me er dus vooral om of ze het wel echt kunnen zien bij 15 weken. Zou wel een leuk cadeautje zijn want dan gaan we 5 december.
Ikke7, wat een opluchting. Nu is het inderdaad wachten op de operatie. Dit weekend maar lekker filmpjes kijken en je laten verwennen door manlief
Amelie ik krijg een cerclage ivm eerdere vroeggeboorte bij 20w4d. Mltje dat was ik wel van plan idd En morgenavond lekker uiteten samen. Even relaxen en bijkomen van alles.
Heb even opgezocht wat dat inhoudt, heftig hoor. Hoop voor je dat het allemaal goed gaat volgende week en dat het ook echt werkt en die kleine lekker blijft zitten tot mei.
Amélie ik krijg de uitslag na t weekend, dus hoop maandag.. Als ik halverwege de week nog niks heb gehoord moet ik even bellen. Ikke7 wat fijn dat de echo er weer goed uit zag. Nu lekker rustig aan doen en proberen te ontspannen!
Hoi Amelie, welkom! Dit is ook voor mij mijn 1e kindje! Spannend dus! Met mijn misselijkheid gaat het nu sinds een week gelukkig beter! Merk wel dat m'n werk wat zwaarder wordt en ik wat sneller last van m'n rug krijg, maar verder gaat het gelukkig goed. Ook hier nog geen buik te zien. Maar dag komt vast vanzelf! @ikke succes volgende week met de operatie! @tibo geniet van je vakantie! @mommytoobee ik ga voor je duimen voor een goede uitslag!
Fijn weekend allemaal! Hier niet veel bijzonders op de planning.. vandaag rustig aan. Morgen mee helpen met t over verhuizen van mn schoonvader.
Fijn weekend!! Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat we een meisje krijgen..haha! En dat terwijl ik eigenlijk vanaf het begin al zeg dat het een jongen wordt. We zullen zien
Haha mltje. Ben benieuwd wat t wordt dan! Hier denk ik een meisje. Maar droom regelmatig over een jongetje. Maar soms ook over een meisje. Dus we zullen zien 12 december ben wel heeeeel nieuwsgierig al iig. Kan bijna niet wachten. Fijn weekend allemaal! Hier zo even shoppen in Apeldoorn. En dan rest vd dag weer rusten. Vanavond gezellig uiteten met mn man en verder een rustig weekend hoop ik
Hoelaat heb je vandaag de echo ikke? Succes iig! De operatie komt nou ook wel dichtbij.. spannend hoor! Hou je rustig de komende dagen!
Ikke succes vandaag! Gisteren gezellig gehad? Wow Tibo je bent alweer 15(!) weken. Je loopt telkens precies een week voor op mij. Ik nu 14 weken..jippie! Ik heb trouwens mijn echo in het NUB topic geplaatst en daar denken ze een jongen. Haha... ik denk dat ik straks echt eventjes moet omschakelen mocht het een meisje zijn. Ik denk ook dat ik mij altijd heb gezien als een jongetjes-mama. Wat veel mensen altijd verbaast, omdat ik zelf echt een meisje-meisje ben.
Ja 15 weken alweer! De week waarin we als t goed is het geslacht weten! Ik heb echt totaal geen idee.. man neigt naar een meisje omdat ik nu alleen s morgens misselijk ben en met Liam echt heel de dag. We zullen t woensdag hopelijk zien! Spannend dan mltje! En ook weer 14 weken! Gaat nu toch best hard.. ik snap niks van die nub maar de meiden die daar reageren vaak wel.. haha. Ben benieuwd of ze t goed hebben!
Tibo gaat hard. Spannend de geslachtsbepaling! Het is zo woensdag. Ik moet zometeen bellen hoe laat we kunnen komen ivm weekendbezetting en eventuele bevallingen. Hoop niet te laat ivm de thuiswedstrijd van pec Zwolle tegen ajax. Stadion is net bij het ziekenhuis. Kon nog weleens druk zijn dan. Mltje ja was heel gezellig. Gezellig avondje uit gehad. Waren bij de nr 2 Chinees van Nederland geweest. Was heeeerlijk. Niet wat je van een Chinees verwacht qua gerechten. Ben benieuwd wat t bij jullie gaat worden dan. Mocht het bij ons een jongetje zijn moet ik ook even wennen aan het idee. Ben zo gefocust op een meisje. Morgenavond de hond voor 3 nachtjes naar de hondenopvang brengen. Geeft mij rust na de operatie, en voor hem altijd leuk op de boerderij.
Welkom Amelie. En mooie buikfoto's Tibo en Ikke! Hier gaat het niet zo lekker. Kreeg tijdens het werk steeds meer last van mijn linkerschouder bij tillen. Vrijdag kreeg ik ook hoofdpijn door uitstraling dus even bij Fysio geweest. Die vond spierknoopjes en heeft deze los gemaakt. Napijn is echt niet te doen. Kan mijn arm bijna helemaal niet meer bewegen en kan ook niet slapen door de pijn. Zelf als ik iets doe met mijn andere arm dan schiet het erin, heb dan echt tranen in mijn ogen zo'n pijn. Heb dit nog nooit gehad.