* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Inky fijn dat het weer wat beter gaat. De heletijd met pijn rondlopen word je ook gek van. En mooi buikje al..echt een mini babybump :)

Ikke..zo spannend! Morgen is het dan eindelijk zover. Probeer nog lekker te ontspannen en hopelijk ben je vannacht niet te zenuwachtig, zodat je nog een goede nachtrust heb.

Ik ben tot nu toe qua gewicht hetzelfde gebleven, ondanks het vele overgeven. Het scheelt dat ik 's avonds wel alles binnen houd. Vind het wel prima zo al mag dat overgeven stoppen. Bij mijn zoon was ik nu al 8 kg aangekomen en in totaal 25 kg. Dat was ook geen pretje. Uiteindelijk alles er wel weer afgekregen, gelukkig. Ik ben sinds vandaag ook weer gaan sporten nu ik niet meer zo vermoeid ben. Wel wat rustiger aan dan voorheen, maar het deed mij wel goed. Had het echt gemist!

2. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hopen dat vanaf de kilootjes erbij komen Caroline!

Ikke, heeeel erg veel succes morgen! Hoop dat je nog een goede slaap hebt.

Mltje, fijn dat je weer lekker kunt sporten! Wat voor sport doe je? Ik ben de laatste 2 weken ook weer rustig aan het sporten, blij dat dit weer kan na de periode van moeheid. Ik die normaal racefietsen en body pump, maar ben nu begonnen met zwangerschapspilates/yoga. Zit eraan te denken om ook te starten met mom in balance.

3. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Dank jullie wel :)
    Slapen gaat goedkomen. Drukke dag gehad, en vanmiddag niet gelegen (doe ik normaal wel even), dus ben best moe. Het is ook zo 5.30u dat de wekker gaat. Mooi op tijd mn bedje in.

Tot morgenavond denk ik!

4. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie buikjes dames!
    Spannende dag morgen ikke. Heel veel succes!

5. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ikke, welterusten dan ;) Heel veel succes morgen en hou je taai! Komt allemaal wel goed en voor je het weet is het alweer achter de rug :)

Inky, ik doe aan hardlopen en krachttraining. Dat laatste ga ik niet meer met gewichten doen, maar puur oefeningen op basis van mijn eigen lichaam. Het gaat er nu ook niet echt om strak in mijn vel te zitten, maar meer om een beetje fit te blijven. En vind het ook gewoon erg leuk om te doen. Hopelijk hou ik de kilo's zo ook een beetje in bedwang ;) De vorige keer was ik van fanieke sporter ineens gestopt, maar at wel hetzelfde waardoor ik minder verbrandde. Ik denk dat dat ook heeft gezorgd voor die 25 kilo extra. Oeps! ;)

6. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wel knap dat je die 25kg er weer af hebt gekregen!
    Ik heb vorige zwangerschap te lang doorgesport, tot 6-7 maanden blijven hardlopen en wielrennen. Helaas wat dat te belastend voor mijn bekkenbodem, dus daarna een jaar bij de Fysio gelopen. Ik was wel na 6 weken na de bevalling weer op gewicht, maar deze keer word ik liever dik dan weer mijn lichaam te overbelasten. Dus bij mij nu andersom.

7. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen ikke!!

8. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ikke heel veel succes morgen, en slaap lekker! 😉

9. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Ikke, succes vandaag!

10. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Succes Ikke!!

Mltje, vervelend dat jij ook nog steeds misselijk bent. Ik mag vanmiddag medicijnen halen.

11. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Ff snelle update: alles goed gegaan. Wel veel bloedverlies gehad. Nu wachten op echo etc. Vanmiddag naar huis waarschijnlijk :)

12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Fijn dat alles goed is gegaan ikke! Nu goed rusten!

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn ikke! Neem lekker je rust!

14. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ikke, wat fijn dat alles voorspoedig is verlopen. Hopelijk is de echo ook weer goed. Rust maar lekker uit, want het is niet niets. Hopelijk herstel je vlug.

Lelaatje en mommytoobee hadden jullie de bloeduitslagen alweer terug?

15. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ow en Tibo, morgen ook een spannende dag! Al gezonde kriebels? Hopelijk zien ze het geslacht :)

16. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Echo was prima!
    Ben weer lekker thuis. Nu op de bank rusten.

Succes morgen tibo

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn dat je weer thuis bent ikke! Lekker uitrusten!

Ja idd, zijn er al bloeduitslagen?

Linnepin Hoe gaat t met jou? Al ff niks meer gelezen van je 😉

Hier idd gezonde kriebels haha.. morgen eerst naar de bedrijfsarts. Om half 1 de echo.. Hoop zo dat ze t kunnen zien! Spannend! 😊

18. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ikke, ah de echo was ook goed! Wat fijn en dat heb je maar mooi weer achter de rug.

Haha Tibo, ik ben stiekem best nieuwsgierig wat het wordt ;) Spannend hoor! Succes morgen bij de bedrijfsarts en heel veel plezier bij de echo! Gaat jullie zoontje mee? Hij heeft het waarschijnlijk nog niet echt door he?!

19. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Nee heb gister nog gebeld maar bloeduitslag was nog miet binnen helaas.. Nog even geduld..

Tibo veel plezier vanmiddag! 😀

20. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend tibo! Veel plezier!

Deel Deze Pagina