* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Jaaa wat leuk Tibo! Straks hebben jullie een jongetje en een meisje!! Geweldig :) En wat een mooie echofoto. Nu lekker meisjes dingen shoppen!

Nursekel, oeh inderdaad schrikken, gelukkig is het allemaal goed.

Ikke, fijn dat het herstel goed gaat, maar wel rustig aan doen he?!

Oeh wat naar Amm.. ik heb zelf ook astma en loop daarom bij de gynaecoloog. Wat zegt je longarts? En welke medicijnen gebruik je nu tijdens de zwangerschap? Ik mag mijn normale medicijnen niet gebruiken en gebruik nu een milde variant, maar merl dat ik echt een dubbele dosis moet gebruiken anders gaat het gewoon niet. Pff griep en astma is gewoon bijna niet te doen zonder antibiotica/prednison. Hopelijk komt het het niet zo ver. Beterschap!

Inky, mooi he, het hartje luisteren :) hopelijk is je glucose waarde de volgende keer gewoon goed.

Mommytoobee, jeetje doen ze dan ook lang over. Nou hopen op morgen!

Linnepin, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Gelukkig weer een beetje op de rit. En ook fijn dat de controle weer goed ging :)

2. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Leuk Tibo, kun je lekker aan het shoppen slaan. Zo schattig al dat spul!
    Beterschap Amm en Ikke!

3. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Sterkte Amn en NurseKel.
    Ikke ik wens je een fijn herstel toe en war andere zeggen rustig aan doen!! :)
    Tibo wat een lieve echo! En gefeliciteerd!!! Ik hoop ook dat ik een meisje mag krijgen. Maar ze zeggen jongen op de nub topic . :(
    Ach als het maar gezond is zeggen ze dan he. :p
    Hier last van knieen en daardoor nu ook rugpijn morgen afspraak bij fysio. En jammer genoeg ook een beginnende blaas ontsteking. 😯 hopelijk weer in orde na een week kuurtje. ☺

4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje

23 Mei 2016

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 25 jaar // 1ste kindje

26 Mei 2016
    Amelie // 27 jaar // 1e kindje

27 Mei 2016
    Ansjje // 31 jaar // 2de kindje
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje
    Staffie84 // 31 jaar // 2de kindje
    Susy87 // 28 jaar // 1ste kindje

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje
    Bambino15 // 29 jaar // 2de kindje
    Debstertjuh // 33 jaar // 3e kindje
    Ikke7 // 29 jaar // 2de kindje
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje

31 Mei 2016
    Pimpelmees // 35 jaar // 4de kindje
    Veela // 29 jaar // 1ste kindje

♥♥Afspraken♥♥

05 Dec Amm // Geslachtsbepaling
    07 Dec MommyTooBee // Geslachtsbepaling
    08 Dec MommyTooBee // controle vk
    08 Dec Glaewil // 16 Wkn Check-up
    10 Dec Linnepin86 // Geslachtsbepaling
    10 Dec Tibo // controle vk
    10 Dec Glaewil // Obstetrics
    12 Dec Ikke7 // Geslachtsbepaling
    14 Dec Leelaatje // Geslachtsbepaling
    15 Dec Amm // controle gyn
    15 Dec Inky85 // Geslachtsbepaling
    16 Dec Ikke7 // Controle gyn + echo
    18 Dec Mltje // Controle gyn + echo
    19 Dec Amelie // Geslachtsbepaling
    28 Dec Inky85 // Intake bij nieuwe VK
    30 Dec Linnepin86 // 20 weken echo
    04 Jan Glaewil // 20 weken echo
    06 Jan MommyTooBee // 20 weken echo
    11 Jan Mltje // 20 weken echo
    11 Jan Inky85 // 20 weken echo
    18 Jan Amm // 20 weken echo

Jongetje (-), Meisje (1), Blijft Geheimpje (-)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
    Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!

5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo ik heb mezelf ook even toegevoegd aan de lijst!

Fijn om te horen dat het goed gaat Ikke.

En leuk dat jullie een meisje krijgen Tibo! Een jongen en een meid, wat wil je nog meer!

Hier is mijn buikje nu wel echt begonnen met groeien. Heel leuk!

Morgen 15 weken! Foto is van afgelopen maandag.

Bijgevoegde bestanden:

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mooi buikje amelie ☺

7. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Amm wat vervelend. Beterschap

Amelie mooi buikje hoor

Glaewil hopelijk gaat t snel beter!

Sorry als ik iemand vergeten ben. Zit ff snel op de telefoon. Gaat niet zo makkelijk merk ik ;)

8. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Goedemiddag! Hier wordt volop gekletst! Heb een aantal dingen snel bekeken, zoals buik- en echo foto's! Mooi allemaal!

Heb ook even vluchtig gezien dat Ikke inmiddels weer thuis is na de operatie: is alles goed gegaan? Moet je nu nog lang rusten en herstellen?

Zag ook nog dat bloeduitslag van MommyTooBee nog niet binnen was? Hopelijk krijg je snel terugkoppeling!

Hoe is het met de rest? En voelen jullie ook al dingetjes gebeuren in jullie buik? Ik voel kleine plopjes en 'vegen' van binnenuit. Buitenkant kan ik nog niets voelen!

Ook verlang ik ineens de hele tijd naar volle melk! :D haha!
    Verder alles okay hier. :) Zijn er nog dames die vandaag echo's gepland hebben? Of iets anders?

Succes in ieder geval alvast!

xx

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik denk ook wel dat ik haar voel, alleen bleek gister met de echo wel dat m'n placenta voor ligt dus t zal deze zwangerschap wel anders gaan voelen als de vorige.

Fijn dat alles goed gaat Leelaatje!

10. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    omg! Je hebt al een geslachtsbepaling-echo gehad! Een meisje, wat leuk <3 :D jeeeeej!

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jaaa jeeeeej! Haha :D

12. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Leelaatje fijn dat alles goed gaat!
    Ik moet tot 16dec rustig aan doen, en niet meer dan 5kg tillen. Geen huishoudelijke klusjes doen behalve koken. Dan naar de gynaecoloog voor controles dan dan hoor ik hoe verder.

Hier voel ik afen toe wat kriebelen onderin mn buik. Denk wel dat t ukkie is. Herken t nog van vorige keer. Super leuk weer :)

13. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hallo!

Vanmiddag gebeld door de vk met de uitslag van de bloedtest.
    Ik heb de 5e ziekte nog nooit gehad, dus ben er helaas niet immuun voor.
    Het goede nieuws is dan weer dat ik er op dit moment niet mee besmet ben.
    Baal er wel van dat ik er geen antistoffen voor heb, nu kan ik dus nog steeds besmet raken.. Maar niet te veel druk over maken, voor nu is er iig niks aan de hand.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Snap dat dat wel dubbel voelt ja, wel heel fijn dat er nu iig niets aan de hand is!

15. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Amelie! Mooie buikje al! :)

Lelaatje, had jij ook nog een bloeduitslag terug moeten krijgen van je glucosewaarde? Fijn dat alles voor de rest goed gaat.

Mommytoobee, volgens mij krijgen ook heel veel kinderen de 5e ziekte niet. En gelukkig ben je niet besmet en ik denk dat de kans heel klein is dat je weer iemand tegen komt die ermee besmet is. Niet druk om maken ;)

Hier voel ik de kleine uk ook al een tijdje. Eerst plopjes en nu soort van veegjes tegen mijn buikwand. Mijn placenta zit achter en bij mijn vorige zwangerschap voor. Toen voelde ik het pas met 21 weken. Ben echt blij dat ik er nu al zo vroeg van kan genieten en kan niet wachten tot de eerste schopjes! :)

16. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Vanmorgen nuchter glucose laten prikken, was nu 5.2 dus prima.
    Was ook laatste keer bij deze VK-praktijk, volgende keer bij mijn nieuwe VK in Groningen.

Vandaag drukke werkdag, weinig zin in. Ik ben echt toe aan weekend. Iedereen Werkse vandaag en fijn sinterklaasweekend! Gaan jullie het nog vieren?
    Wij gaan zaterdag Sinterklaas vieren met ons dochtertje en opa en oma. En zondag is onze trouwdag, dus dan lekker uit eten! Dus goede vooruitzichten:)

17. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL

Hoi! Ja klopt! 16 december krijg ik hier uitslag van, tenminste, dan ben ik weer bij de VK. Dus dan zal ik het wel weer horen. Ze vertelde me wel dat als het niet goed was, ze mij eerder zou berichten. Maar dat is tot op het heden nog niet gebeurd, dus ik ga er vanuit dat alles goed is? :D

Leuk gevoel is het, af en toe plopjes en veegjes. Word ik ook echt blij van!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Sinterklaas vieren? :D

18. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Hoi Inky! Had jij ook een hoger glucosewaarde? En wat goed dat jij al zo snel uitslag hebt gekregen zeg!

Ik heb mijn bloed moeten laten prikken bij het laboratorium van ons ziekenhuis en dan duurt het nog wel even voordat er uitslag is :( Misschien straks voor de zekerheid toch maar even mijn VK bellen...

Fijn dat jouw uitslag goed is Inky!

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn dat de uitslag goed was inky, Werkse nog vandaag en veel plezier dit weekend! En alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Nou riep ik dinsdag nog heel hard dat ik een week niet had overgegeven en nou is t al weer 3 ochtenden raak.. was net echt maar net op tijd &#128521; Pff.. blijft ontzettend vies!

Morgen vieren we eerst zelf sinterklaas met ons zoontje, s middags bij opa en oma en dan s avonds doen we zelf nog surprise. Altijd leuk elk jaar. En morgen natuurlijk t geslacht vertellen.. haha. Ze denken echt allemaal een jongen dus wil hun gezichten wel s zien dan &#128521;

20. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij inderdaad ook de reden dat ik bij de gyn loop. Normaal gebruik ik een behoorlijke waslijst, momenteel alleen qvar, serevent en ventolin. Dat is 1/3 van normaal en dat gaat ook maar net. Kuurtjes waren helaas toch nodig, maar slaat inmiddels wel aan gelukkig. Welke medicatie gebruik jij momenteel?

Deel Deze Pagina