Dat is dan wel weer fijn Linnepin86 hopelijk kun je het vanmiddag zien. ☺ Bloedverdunners zijn voor spataderen mijn vaatkleppen werken niet goed. Geen idee waarom spuiten in plaats van tabletten zal wel een goede reden voor zijn. ☺ Gelukkig hadden we de vriezenveen bijna leeg 😅
Haha Glaewil dacht al Hier de groentela van de koelkast vol met ampullen proluton (progesteron). Ziet er apart uit
Net ff chinese kalender gekeken, en die zegt meisje. Dus ben benieuwd. Vroeg naar bed, is t zo morgen Wordt er gewoon bijna zenuwachtig van haha
Bij mij zei tie jongen 😉 Maar ik geloof al totaal niet in zulke dingen. Haha.. Succes morgen! ☺
Nee ik ook niet. N vriendin vroeg wat eruit kwam. Vorige keer klopte ie ook niet. Ach we zullen morgen zien. Is vast een jongetje of meisje
Zoo ik ben weer terug! Heerlijk weekje gehad Mommytoobee en Linnepin, gefeliciteerd! Jongetjes zijn leuk! Fijn dat alle controles weer goed waren en wat een mooie buikjes heb ik weer gezien. Ik denk dat het groeien nu echt begonnen is. Ikke, veel plezier morgen. Hopelijk zien ze het geslacht. Ben benieuwd of je voorgevoel klopt.
Mltje fijn dat je een leuke week hebt gehad. Altijd lekker even vakantie hè. 'meisjeszaad' overleeft de reis langer toch?
Jaaa super leuk Linnepin! @Ikke succes en veel plezier vandaag! Laat je het ons weten? En ik heb het misschien over het hoofd gezien, maar hoe laat moet je vandaag?
Meh! Ook zo laat. Ik maandag om 19.45 uur... Ik denk dat ik mij de hele dag niet kan concentreren op werk hahaha! Ga je vandaag nog wat leuks doen? Time flies when you're having fun