Dat wordt een lange dag Ikke ;p Succes! En ja, meisjeszaad overleefd langer, maar ik geloof niet echt in die theorie. In mijn ogen is de kans nog steeds 50/50. Hier heb ik ik 5 dagen na de laatste keer gemeenschap een eisprong gehad. (Gezien dmv echo's en follikelmetingen). Er zat zo'n lange tijd tussen, omdat we een vrijverbod kregen. Er gtoeiden namelijk 4 eitjes. Dus als ik die theorie zou moeten geloven zouden wij nu een meisje krijgen. Ik ben benieuwd of het bij jullie en bij ons klopt, misschien draai ik mijn mening dan een beetje bij
Leelaatje veel boodschappen etc voor verjaardag van mn man. En vast wat voorbereidingen doen daarvoor. Dus hopelijk gaat de dag snel.. Nu kruipt ie voorbij Mltje ben ook benieuwd of t klopt. Wij hadden zwanger-worden stop ivm geplande second opinion in een ander ziekenhuis betreft mijn aandoening (cervixinsufficiëntie). Alleen toch 'per ongeluk' zwanger. Ook week voor de eisprong laatste keer gemeenschap gehad. Moest het bijhouden allemaal van de gynaecoloog (vanwege endometriose), vandaar dat ik t zo precies weet
Er schijnen onderzoeken te zijn gedaan over de snelheid van 'jongens'zaad en 'meisjes'zaad. De meisjes zouden volgens de theorie sterker, maar trager zijn. De jongens zijn dus iets zwakker, maar zouden sneller bij het eitje kunnen zijn. Wij hebben op de dag van mijn eisprong gemeenschap gehad, dus zou ik volgens de theorie een jongetje krijgen! Maar we zullen het maandag zien (hopelijk). Enne; Gefeliciteerd met je man, Ikke!
Ikke veel plezier straks! Bij ons klopt die theorie in ieder geval wel haha. Dag van eisprong gemeenschap gehad en we krijgen een jongetje 😁 benieuwd of t bij jullie klopt!
Ikke heel veel plezier zo bij de echo! Ben benieuwd of die jongen/meisjeszaad theorie klopt! Hier zowel aantal dagen voor de eisprong als dag van de eisprong gemeenschap gehad, dus dan valt er niet veel over te zeggen. Vandaag proefles gehad bij mom in balance. Superleuk!! Daar ga ik zeker mee door
Inky altijd leuk, nog sportief bezig zijn. Ik hoop dat ik mag zwemmen, dan ga ik zwangerschapszwemmen met zwagere nichtje van ons. Andere sporten mag ik helaas niet meer nu. Tnx allemaal Voorgevoel klopte idd. Zijn erg blij met een zusje voor onze kleine man! En gelukkig alle orgaantjes ed ook goedgekeurd. Wordt weer een kindje met lange benen (hebben ze iig niet van mij) Fijne zondag allemaal!
Gefeliciteerd ikke! Leuk! Wij hebben gister een kinderwagen gekocht, een mutsy evo in t zwart Leuke actie bij de baby en tiener store. Blij mee!
Ikke, leuk gefeliciteerd. Zou de theorie dan toch kloppen? linnepin ook nog gefeliciteerd met een jongen!
Gefeliciteerd Ikke, wat leuk een meisje!! Mommytobee dat is een fijne kinderwagen, die hebben wij ook! Doet het nog prima dus gaat nu nog wel weer een ronde mee. Ik loop te twijfelen of ik nog een duowagen zal aanschaffen, zodat ik de baby en mijn dochtertje straks tegelijk kan vervoeren als ik wil gaan wandelen oid. Dochter is ongeveer 26 maanden als baby komt, dus misschien kan ze ook al wel langere stukken meelopen. Maar daar zal ze ook niet altijd zin in hebben denk ik. Lastig lastig.
Mommytoobee, fijn dat je al een kinderwagen hebt en leuke acties zijn altijd fijn! Inky, ons zoontje is nu 26 maanden en loopt al best een tijdje lange stukken. Ik neem wel bijna altijd de kinderwagen mee, omdat het gewoon handig is. Zo kan ik snel even doorlopen. Wij hebben voor de komst van de kleine een meerijdplankje voor aan de kinderwagen gekocht, waar hij dan op kan staan. Misschien is dat een optie?!