* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Caroline, dat is inderdaad veel bloedverlies. Hopelijk zit het toch allemaal wel goed. Begrijpelijk dat je (nog) niet kan genieten. Wat een onzekerheid zeg. Hopelijk vind je tot 12 oktober wat afleiding...

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    meiden ook ik herken de spanningen.. zal het allemaal wel goed gaan.. ik heb best wat krampjes en steekjes op een dag.. waardoor ik steeds een menstruatie gevoel heb! omdat wij in het ziekenhuis liepen hebben wij met 7,5 week al een echo. dat vind ik wel heel erg fijn!
    maar ik heb nog 3 testen liggen. dus denk dat ook ik er elke week 1tje doe! al waren de testen zo duidelijk.. en ben ik altijd stipt ongesteld geweest en kan ik denken geen bloed is goed... tel ik de dagen af! hihi.. hoop niet dat dat de komende 9 maanden zo is!! dan duurt t wel heel lang!

volgens mij kan sporten nu in het begin niet zo kwaad. een vriendin van mij heeft tot week 28 actief gesport (boodcamp) en zij had echt een kleine buik en best wat last van haar nier. waarschijnlijk omdat haar buikspieren wel heel erg getraind waren! maar in het begin zit het nog zo veilig en is het ook echt wel goed om je lijf sterk te houden voor de zware tijd zeg maar! (dat heb ik mij horen vertellen igg.. en kan ik mij ook in vinden... hihi)

3. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hier vanmorgen het grote verteld aan de familie door mijn dochtertje een 'grote zus' shirt aan te trekken en haar zo aan het ontbijt te zetten. Hele familie was erg blij! En dochtertje vond het heerlijk dat ze zo in de belangstelling stond.
    Heb vanmorgen ook eerst nog ff test gedaan:
    Bekijk bijlage 474419

Betreft sporten; de eerste 3 maanden kun je gewoon blijven sporten. Alleen geen buikspieren meer trainen en zorg dat je voldoende drinkt om oververhitting van vruchtje te voorkomen, want die heeft geen ander afkoelsysteem.
    Ik doe zelf aan triathlon.
    Ik ben vorige zwangerschap tot 6 maanden blijven hardlopen. Was op het laatst nog maar 3km en overal kramp, dus toen mee gestopt (liep in het begin vaak nog 21km). Racefietsen tot 5 maanden gedaan maar toen kreeg ik veel krampen in lies. Zwemmen wel tot einde blijven doen.
    Nu ga ik het wat rustiger doen qua sporten. Ik blijf nu eerst gewoon doorgaan en dan vanaf 3/4 maanden bij mom in balance of zwangerfit ofzo.

4. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @caroline1 Oh dat is dan wel schrikken zeg.. Gelukkig kan je vrij snel naar de vk! Ookal duurt dat voor je gevoel wss ook al te lang.. Ik kan ook niet genieten hoor, is allemaal nog zo onzeker en heb ook echt een heel onwerkelijk gevoel, kan me gewoon (nog) niet voorstellen dat het daar van binnen allemaal goed zit..

5. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @Inky85 Wat leuk dat jullie het al verteld hebben! Ik ga zo ook nog een gewone test doen en als die nog steeds goed is doe ik morgen ochtend ook een clearblue test..

6. voetstap

voetstap Niet meer actief

Na bijna 4 jaar , eindelijk een positieve test.
    Ik besef het nog niet helemaal.
    Maar meld me hier wel voorzichtig

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      3
  7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Leuk Inky85, wij gaan het zo zondag vertellen aan de familie, zoontje krijgt een shirtje aan met: I am the best nr 1 brother in the World! 😍 Ben zo benieuwd hoe ze reageren, denk dat ze het totaal nog niet verwachten bij ons.

Morgenvroeg moeders voor moeders.. Dus dan heb ik ook nog ff een testje tussendoor 😊 bij mn zoontje knalde die wel toen. Ben benieuwd!

Voetstap, welkom, en nogmaals gefeliciteerd!!

8. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor de nieuwe meiden!!!
    Ik heb ook erg veel last van een bang gevoel! Bij ons is het zelfs ons 3de kindje en vind het nog erger als bij de andere twee.
    Vanmorgen op 4.2 weken de clearblue nogmaals gedaan maar stond nog op 1-2, das ook niet fijn voor je gemoedsrust kan ik je zeggen. Had al wel 2-3 verwacht...

9. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @voetstap Gefeliciteerd! :)

Hier nog even een testje gedaan.. Na maar 2u niet geplast te hebben is toch ook deze weer een stuk donkerder als die van eergisteren.

Wat vinden jullie? Duidelijke streep toch?

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja zeker duidelijk!

Debstertjuh, kan me voorstellen dat die test je miet helemaal geruststelt.. Nog andere testen in huis?

11. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar ben aan het twijfelen of ik die morgenochtend al wel ga doen... Als er dan weer 1-2 staat heb ik het helemaal niet meer denk!

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Misschien later in de week inderdaad nog..

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Debster misschien was je eisprong wel wat later dan gedacht en ben je nog iets minder ver?

Jeetje voetstap, bijna 4 jaar. Dat is echt immens lang. Vond het bij ons (bijna 1 jaar) al moeilijk.

En momtoobee idd even de echo's afwachten en hopelijk komt dan voor ons ook het moment om ervan te gaan genieten. :)

14. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat denk ik niet, zondag de positieve ovulatietest en zondagavond en maandagochtend ovulatiepijn.
    Dus dat kan nie veel schillen...

15. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Snap je zorgen, maar toch is de hoeveelheid hcg per vrouw en zelfs per zwangerschap erg verschillend. Google maar eens. Hoeft echt niks te betekenen.

16. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Jeeeeej wat fijn meid! Heel erg gefeliciteerd!!

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Voetstap wat een mooi nieuws! Wat zal dat onwerkelijk zijn zeg! Dat vindt ik al na bijna 2 jaar!

O debster vreemd van die test.
    Hopelijk heb je snel n goede

18. ansjje

ansjje Lid

22 sep 2015
    10
    0
    0
    @veela nee hoor..heb al 1 dochter dus kan nu ook heel goed maar 1 zijn..maar ook 2 of 3.. we zullen even moeten afwachten tot maandag!

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ben een beetje misselijk en mn cola smaakt totaal niet.. haha. Wel grappig, bij de eerste zwangerschap eik nooit iets gemerkt van dingen die ineens anders smaken..

20. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ik werd vanavond ook ineens misselijk van een kopje thee.. Kan toeval zijn geweest, ben ook grieperig dus weet niet wat echt kwaaltjes zijn of bij m'n griep horen.. Weet wel dat er daar onderin van alles borrelt en anders voelt dan normaal!

Deel Deze Pagina