Ikke; Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop ook dat je je gauw beter voelt en dat we je weer mogen terug zien op het forum. Dikke knuffel!
Ikke, ik kan t me heel goed voorstellen, jullie hebben al zo veel meegemaakt en dan nou deze bloeding weer. Hopelijk ga je je snel beter voelen en kun je weer langzaam aan gaan genieten! Heel veel sterkte!
Ikke, wat vervelend allemaal. Hopelijk knap je snel op en krijg je de zekerheid terug dat alles goed mag gaan en ook eindelijk en beetje kan genieten van de zwangerschap. Ik wens jou en je man heel sterkte en hopelijk horen we nog van je, want we verwachten in mei een foto van jullie prachtige dochter Je kan dit! Dikke knuffel!
Ikke, heel veel sterkte voor jou en je man! Hoop dat het spoedig beter gaat, je weer kunt genieten van je zwangerschap en we je terug zien op dit forum!
Dank jullie wel. Vanacht weer een ernstige bloeding gehad, maar alles gaat nog goed. Misschien morgen naar huis. Waarschijnlijk hoort dit erbij in mijn zwangerschap zegt de gynaecoloog... Heel fijn. Zal binnenkort weer hier terug zijn verwacht ik. Ondertussen probeer ik mee te lezen.
Oh Ikke... Ik vind het zo erg voor jullie. Denk veel aan je. Nogmaals veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel.
Sterkte ikke! Hoop dat de bloedingen gauw zullen stoppen! Inky85, jullie hadden gister de geslachtsbepaling toch?
Ikke, heel veel sterkte. Echo gister was erg leuk! Er werd ruim de tijd genomen en alles werd ook opgenomen op een dvd. Alles zag er goed uit en we weten ook het geslacht! Heel erg blij nu, het wordt gelijk zo echt nu we het geslacht weten. Gezien ik niet geheel anoniem ben op dit forum hou ik het geslacht hier nog even geheim tot na de 20 weken echo, zodat ik eerst vrienden en familie op de hoogte kan brengen. Ik zal de komende weken wat minder actief zijn op het forum, want momenteel heel druk met onze verhuizing. Iedereen alvast succes met de controles en echo's deze en volgende week.
Fijn dat alles goed was inky! Ben wel heel nieuwsgierig nu haha! Maar we wachten geduldig af tot de 20 weken 😉
Wat leuk inky! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig! Door al die geslachtbepalende echo's hier raakt mijn geduld ook een beetje op en zou ik nu ook wel graag willen weten of ons kindje een meisje of een jongetje is. Vrijdag hebben we een afspraak bij de gynaecoloog staan. Er wordt dan ook altijd een echo gemaakt. We gaan dan vragen of ze zonder al te veel moeite het geslacht kan zien en anders wachten we toch maar op de 20- wekenecho.
Thanx! En sorry dat ik het nog even spannend hou. Mltje kan ik me voorstellen, had ik ook hoop Hopen dat ze het vrijdag al kunnen zien! Spannend! Mijn buik is trouwens echt ontploft deze week, lijkt wel 20 weken!
Spannend mltje! Hopelijk krijgen jullie wat te zien! 😊 Ik zit nou voor 20% in de ziekte wet, die uren werk ik therapeutisch. Ben ook weer begonnen met fysiotherapie. Ben benieuwd hoe t verder gaat.. nou eigenlijk net te veel werkt, 4 dagen, 1 dag vrij tussen door. Op mn werk kun je niet stil gaan zitten dus t is een beetje te veel geweest. Nou 4 dagen vrij dus maar een beetje rustig aan doen. Al moet ik vanmiddag wel gaan poetsen bij mn oma..
Inky, mijn buik ook hoor. Weet nog niet goed wat ik ermee aan moet..haha! Zit nu in een fase van dat mensen denken, "is ze nu zwanger of flink aangekomen?" Tibo, succes bij je oma. Voor de rest goed naar je lichaam luisteren en liever te vroeg dan te laat aan de bel trekken.
Jaaa! Mooi buikje al Inky! Vandaag zijn de laatste kratten opgehaald van MvM. Met liefde gedaan, maar ben ook wel blij dat ik gewoon even mn plasje kan doen zonder al teveel gedoe
WoW wat een mooi buikje! Bij mij zie je nog steeds zo goed als niks. soms wel frustrerend haha. Ik heb vandaag de beslissing genomen om tijdens de 20 weken echo ook t geslacht te willen weten.. Spannend dus! Hier ook maandag mvm opgehaald voor t laatst, was er stiekem ook wel echt klaar mee nu hoor haha