Klinkt gezellig al die kerstplannen! Wij gaan morgen ook gourmetten. Hebben jullie de laatste tijd ook veel buikpijn? Ik denk dat het bandenpijn is bij mij. Ik heb er best wel veel last van op een dag. Buik voelt dan ook aangespannen. Als ik moet niezen dan voel ik soms echt een pijnscheut.
Klinkt gezellig al die kerstplannen. Wij gaan 1e kerstdag naar de familie van mijn vriend en 2e kerstdag naar mijn familie. Dus vooral ook veel in de auto zitten, is beiden ongeveer 1,5 uur rijden. Ik heb dat ook Caroline, dat trekkerige gevoel en soms flinke steken. Dan kan ik ook niet echt een fijne houding vinden. Ik merk nu al wel een beetje dat ze zwaarder begint te worden. Bij de echo vorige week zei de echoscopiste dat ze al 280 tot 300 gram woog! 😲
Oh en winderigheid helpt ook niet mee aan het volle zware gevoel in mijn buik.. Heb ik best veel last van de laatste weken..
Die buikpijn herken ik wel, ook nog van mn eerste zwangerschap. Geloof hier gewoon bandenpijn en vooral als ik heel druk ben geweest heb ik er last van. Hier met de kerst vooral druk met inpakken en verhuizen. Morgen gaan we gezellig gourmetten bij m'n ouders, 2e kerstdag nieuwe huis schoonmaken en alvast de zware dingen verhuizen en ook nog naar m'n schoonouders hier een uur vandaag. Zondag inpakken en maandag verhuizen. Afgelopen week hele week gewerkt, vandaag hele dag gepoetst en nu in bed All you need is love kijken, even met de pootjes omhoog. Zal blij zijn als alles op z'n plek staat.
Buikpijn zijn bij mij m'n darmen, en gister had ik inderdaad ook een moment dat ik moest lachen en enorme steken onderin m'n buik kreeg. Dit zullen ook wel mijn banden zijn, heb t ook wel eens met niesen of hoesten. Tjaa gebeurd een hoop daar beneden! Nu lekker all you need is love kijken 😉
Fijne kerstdagen iedereen! Tibo, ik hoop dat Liam zich weer snel beter voelt! Morgen gaan we naar mijn familie en gaan we ook het geslacht bekend maken. Voor de rest veel gezelligheid en lekker eten 2e kerstdag vieren we het gewoon bij ons thuis met de schoonfamilie. Dan ga ik koken, want vind dat altijd superleuk om te doen. Sowieso vind ik de kerstdagen altijd heel gezellig, dus heb er zin in!
Vandaag komt mijn schoonfamilie hier eten. Vindt het super leuk om het allemaal voor te bereiden! Vanochtend al druk in de weer geweest met de creme brulee en eiwitschuim. Tweede kerstdag bij mijn ouders met zus, broer, aanhang & kids. Drukke dagen maar altijd super gezellig! Fijne kerstdagen allemaal!
Wat een rust hier.. Hoe waren de kerstdagen bij iedereen? Hier goed.. lekker gegeten met leuk gezelschap ☺ Op naar oud&nieuw. Haha.. De 20 weken echo's gaan dr aan komen nou hier.. spannend!
Hier ook gezellige kerstdagen gehad Met oud en nieuw nog weinig plannen. Sinds gisteren verschrikkelijk last van mn heupen en onderrug. Verder alles rustig gelukkig Morgenavond gynaecoloog en echo. Leuk al die 20-weken echo 's die eraan komen!
Bekijk bijlage 486332 buik update ☺ Das vervelend ikke.. Wij zitten met oud en nieuw bij vrienden. Met zn 6e.. vriendin is ook zwanger dus t zal verder een rustig avondje worden.
Hier ook hele leuke kerstdagen gehad, maar vond het ook wel moeilijk. Vorig jaar is mijn vader vrij plotseling overleden en op zulke dagen mis ik hem nog meer dan anders. Met oud&nieuw gaan wij naar mijn familie. Zal weer lekker druk zijn, maar vind dat wel gezellig. Tibo, hello babybump! Die begint nu echt goed te groeien he?! Leuk Ikke, vervelend van je heupen en rug, hopelijk trekt het snel wat weg.
O dat zal dan idd moeilijk zijn mltje.. Vooral met deze dagen. Sterkte nog! Jullie hadden t geslacht verteld toch met kerst? Wat vonden ze ervan? ☺ Ja begint goed te groeien idd.. begin ook weer veel last te krijgen van maagzuur. Haha.. Zo fijn allemaal 😉 Ik ben helemaal niet groot dus volgens mij komt alles heel snel in de verdrukking haha..
Mltje dat zijn dan moeilijke dagen. Tibo mooi buikje hoor. Groeispurt gehad Ik zal morgen weer eens een foto maken. Begint ook goed te groeien nu! Vandaag nieuwe kerstboom wezen kopen voor volgend jaar. Meteen nieuwe piek en wat nieuwe ballen. Lekker dagje weg geweest. Mag gelukkig steeds meer, gezien de bloedingen weg blijven
Wat fijn dat de afgelopen dagen de bloedingen zijn weggebleven, ikke. En heel slim om nu kerstspulletjes te halen voor volgend jaar. Ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit Tibo, ze vonden het super leuk! Op 2 mensen na had iedereen het goed geraden..haha! Het is altijd fijn om te zien dat iedereen om je heen zo met je meeleeft en het ook allemaal spannend vinden. En ja, het is altijd moeilijk, maar op zulke momenten net iets meer. Voor mijn moeder ook vandaag.. ze zouden vandaag 32 jaar getrouwd zijn. Helaas kan je er niets aan doen.
Ah Mltje, dat zijn verdrietige dingen ja.. Sterkte! Hier ook gezellige kerstdagen gehad. Nog een paar rustige daagjes en dan alweer oud & nieuw! Wat vliegen deze dagen voorbij he.. Voor je t weet is de 20 weken echo al! Vind het wel spannend hoor.. Hier voel ik mini steeds beter en vaker. Eergisteren hebben mijn vriend en ik hem zelfs al ZIEN bewegen. Kan me haast niet voorstellen dat dat nu al mogelijk is, maar we zagen het toch echt haha! Ook m'n buik is alweer een stuk gegroeid. Iedereen zegt het nu ook tegen me; je begint het al goed t zien he! Pijn in rug en buik etc ook nog steeds onveranderd.. Vrees dat t er ook niet beter op gaat worden.