Ah mltje dat zijn inderdaad moeilijke dagen dan! Hier ook gezellige dagen achter de rug. Nu nog even lekker een nachtje weg met z'n tweeën Mijn buik begint nu ook wel iets te groeien, maar een echte zwangerschapsbuik is t nog niet. Mensen die t niet weten zien het niet zeg maar haha. Ach komt vanzelf 😁 ben ook nog niks aangekomen dus dat is we prettig! Over een week en een dag de 20 weken echo! Heel spannend en heel veel zin in! Voelen doe ik hem/haar nog niet vaak. Denk dat ik het nu 2x gevoeld heb. Verder weinig klachten gelukkig tot nu toe 😊
Dat heb ik ook Nursekel! Denk omdat het het eerste kindje is dat het nog moeilijk is om het gevoel te herkennen. Maar ben er wel van overtuigd dat ik nu al een paar keer (sinds een weekje) wat gevoeld heb dat het kindje moet zijn! Heb vandaag twee ondersteuningsbanden gekocht bij de Prenatal omdat ik zo'n rugpijn heb de hele tijd. En dat terwijl ik nog maar zo'n mini buikje heb (tenminste, vergeleken met mijn collega's waarvan één zelfs 3 weken minder ver is). Donderdag weer controle, wel weer even fijn na toch wel weer een lange tijd Even luisteren of alles goed is. Maar voelde nu net een klein schopje haha
Mooie buik Tibo! En fijn dat het wat beter gaat Ikke. Hier ook lekkere kerst gehad en die hebben we extra speciaal kunnen afsluiten omdat mijn vriend nu ook ons meisje heeft voelen trappen. Ze is soms echt heel druk aan het bewegen en ik vind het echt een gezellig gevoel (nog wel ).
Ik voel haar ook nog niet veel.. mn placenta ligt voor dus dat is echt een domper. Ze moet echt precies goed trappen wil ik t voelen.. Das wel jammer! Voordat mn man t kan voelen zal t dus ook wel ff duren. Vorige keer ook zo rond de 20 weken..
Goedemiddag ladies! Fijne kerstdagen gehad? Wij zitten op het moment midden in een verhuizing... Komend weekend gaan we over. Zwanger zijn en verhuizen is niet echt een aanrader, haha! Tibo, mooi buikje! Fijne jaarwisseling alvast
Succes leelaatje! Wat een verhuizingen hier allemaal! 😉 Hier druk bezig met de logeer kamer leeg te halen en om te toveren naar de babykamer.. wat een zooi hebben we al weer verzameld op dat kamertje haha.. gister ook iets te veel gedaan.. en met een late dienst. Pff.. kon niet meer lopen toen ik thuis kwam..
Zo ik heb t trapje van onze mini zelfs al kunnen filmen.. Bizar toch. Eerste kindje en met 19 weken al te zien? Zou met de 20 weken echo eens vragen waar dat aan kan liggen. Maar eerst natuurlijk horen of alles goed is met ons mannetje..!
Hier weer goedgekeurd. Mag zelfs weer meer lopen etc. Niet meer verbonden aan bed Kindje ook helemaal in orde. Ze had weinig zin in een foto, zal de beste erop zetten . De gynaecoloog was bang dat we m niet snapten, dus heeft oogje en mond erop getekend. Leuk dat jullie de ukkies al voelen! Hier gaat ze ook steeds harder schoppen. Erg leuk, nu nog
Lelaatje succes met verhuizen en niet teveel tillen Mommytoobee, wat bijzonder! Ben ook wel benieuwd wat de verloskundige hierover zegt. Leuk hoor! Geniet er maar lekker van. Tibo, wat een klus he?! Hier moet de logeerkamer ook leeg. Zijn er al een tijdje mee bezig, maar heb er zo geen zin in..haha! Ikke, fijn dat alles weer goed was en dat je ook weer wat meer mag. Mooie echo en grappig dat de gynaecoloog oogjes en een mond heeft getekend..haha! Hier is de onze ook al flink aan het schoppen en trappelen. Voel de kleine nu ook elke dag en ook best vaak. Druk kindje! Voor de rest mag ik weer langskomen als vrijwilligster voor de leerlingen echoscopie van de Fontys Hogeschool. Mogen we weer een uur lang naar ons wondertje kijken.
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥♥Afspraken♥♥ 30 Dec Linnepin86 // 20 weken echo 31 Dec NurseKel // controle vk 04 Jan Glaewil // 20 weken echo 04 Jan Amelie // 20 weken echo 05 Jan Caroline // 20 weken echo 05 Jan NurseKel // 20 weken echo 06 Jan MommyTooBee // 20 weken echo & controle vk 07 Jan Ikke7 // 20 weken echo 07 Jan Tibo // 20 weken echo ziekenhuis + gesprek gyn 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 11 Jan Leelaatje // 20 weken echo 12 Jan Mltje // 20 weken echo 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 5 Feb Mltje // Controle gyn 4 Maart Mltje// Controle gyn Jongetje (4), Meisje (3), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
Dacht tot voor kort niks te voelen, heb ik ook gister het schoppen al kunnen filmen. Vind het heel bijzonder! Terwijl toch ook mijn placenta voor ligt, nu ben ik heel erg slank wat ook veel zal schelen denk ik. De reeks 20 weken echo's in aantocht, we moeten nog even wachten.. Ben best zenuwachtig als ik er aan denk.
Ikke: Fijn dat je bent goedgekeurd! En ook fijn dat je wat meer mag lopen, de hele tijd op bed liggen lijkt mij ook niets! MommyTooBee: Misschien ligt je placenta 'gunstig' dat je de trapjes sneller kunt zien? Mijn placenta ligt voor, dus ik kan alleen onderin mijn buik soms wat voelen trappelen en soms aan de zijkant. Maar rond mijn navelgebied voel ik niets helaas En je bent ook al een week verder dan ik... In 1 week kan al veel veranderen. Maar super cool dat jij het al kan zien! Ik kan niet wachten tot mijn beeb groot genoeg is dat ik hem ook kan zien woohoo! Ben je al begonnen met het geboortekaartje? Linnepin: Succes vandaag! Hoe laat moet je? @ Iedereen: Nog leuke plannen voor de jaarwisseling? Wij gaan even de verhuisstress achter ons laten en bij mijn ouders relaxen..
Linnepin succes met de 20-wekenecho! Hopelijk wordt jullie jongetje helemaal goedgekeurd! Denk dat het inderdaad wel te maken kan hebben dat jullie misschien heel erg slank zijn Ik heb een normaal postuur, wel wat vetjes maar geen overgewicht...haha! En ik zag de vorige keer ons zoontje met ongeveer 25/26 weken bewegen. En voelde hem pas met 22/23 weken, omdat de placenta voor lag.
Linnepin succes vandaag! Leelaatje ben nog niet met het geboortekaartje begonnen.. Jij wel? Wil het denk ik vrij rustig houden en op .. Ben er nog niet helemaal over uit haha! Oud & nieuw gaan wij eind vd dag naar onze plaatsteljjke restaurant/kroeg stamppot eten, met het halve dorp haha. En daarna bij familie van vriend de rest vd avond doorbrengen. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Voor degene waarbij de placenta ook voor ligt en evt aan een 3d echo denken.. Ze zeiden tegen ons dat we dat dan voor de 25 weken moesten doen, anders zag je niets meer door de placenta. Wij hebben t bij de eerste wel laten doen, maar doen t nu niet. T is toch veel geld en voor t zelfde geld zie je voor de 25 weken al niet veel meer als ze net verkeerd ligt. Even ter info 😉
Leuk Mltje! Inderdaad nog even aftellen tot de 20 weken echo's maar ze zijn nu ook wel weer heel dichtbij Morgen nog even gewone controle bij de verloskundige, kunnen we misschien wel even naar het hartje luisteren ook. Ons kamertje is al best ver af haha. Omdat we het toch neutraal houden en omdat ik er zin in had. Binnenkort als de gordijnen en lamp hangen maak ik een fotootje! Mijn man is grafisch vormgever en heeft gisteren een heel schattig kaartje ontworpen. Ben er helemaal blij mee. Qua namen hebben we nu ook de knoop doorgehakt!
Hier mijn beloofde buikfoto. Vanmorgen gemaakt. Ik heb een normaal postuur, en beide keren de placenta aan de achterkant. Daardoor voel ik al vroeg wat plopjes en kriebeltjes. Echt heel fijn Oud en nieuw zijn we t grootste deel van de avond lekker samen thuis. We hebben een hond van net een jaar, en dit is zn eerste oud en nieuw bij ons. Even afwachten wat het met hem doet. Misschien dat we nog even langs vrienden gaan 2 straten verderop. Maar lekker rustig dit jaar iig.