Sorry meiden! Ik ga echt in het nieuwe jaar m'n best doen om meer te reageren. Wij zijn afgelopen weekend verhuisd en nog steeds bezig met de laatste dingetjes ophangen en uitpakken. Onze kleine man is vanmorgen helemaal goedgekeurd, yes! Alles zag er echt heel goed uit. Qua groei precies zoals het moet zijn, alleen z'n buikje loopt een paar dagen voor. Wij vieren O&N met een heel stel vriendje en familie bij ons thuis in ons nieuwe stulpje! Wij wonen nu echt midden in het centrum, waar altijd een hoop te beleven is. Dus wel gezellig!
Fijn dat alles goed is Linnepin! Toch wel een geruststelling denk ik! Wij doen oud rn nieuw bij ons thuis met een heel stel vrienden. Gelukkig nog een vriendin zwanger, dus wij gaan samen aan de Jip en Janneke haha. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling! Op naar een jaar waarin wij hopelijk allemaal onze baby's mogen ontmoeten! 😍
Aah ik voel dr nou vanavond ineens echt heel goed! 😍 Zelfs een keer met mn hand aan de buiten kant.. valt nog niet tegen met de placenta voor 😊
Superfijn Linnepin dat alles goed was! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Leuk Tibo dat je d'r nu zo goed voelt! Op dit moment is ons ventje ook lekker druk bezig haha.
Hier druk druk druk geweest dus niet veel online op het forum geweest. Wou even de geslachtsbepaling met jullie delen, daarna lees ik zo effe alles weer bij.
Wat leuk te horen dat zoveel dames al bewegingen vernemen! Hier net sinds een paar dagen, voel ze duidelijker als ik een arm ofzo op mijn buik leg. Maar voel ze alleenv op de oppervlakte niet op de arm zelf etc; Ikke goed om te lezen dat verder alles nog mooi in orde is en dat ze lekker druk is! Hier nog even een fotootje van mijn 18 wk bump. Oh en iedereen een fijn oud en nieuw!!
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥♥Afspraken♥♥ 30 Dec Linnepin86 // 20 weken echo 31 Dec NurseKel // controle vk 04 Jan Glaewil // 20 weken echo 04 Jan Amelie // 20 weken echo 05 Jan Caroline // 20 weken echo 05 Jan NurseKel // 20 weken echo 06 Jan MommyTooBee // 20 weken echo & controle vk 07 Jan Ikke7 // 20 weken echo 07 Jan Tibo // 20 weken echo ziekenhuis + gesprek gyn 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 11 Jan Leelaatje // 20 weken echo 12 Jan Mltje // 20 weken echo 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 5 Feb Mltje // Controle gyn 4 Maart Mltje// Controle gyn Jongetje (5), Meisje (3), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
Allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst! Gefeliciteerd Glaewil! Wat leuk Mooi buikje ook al. Hier begint t nieuwe jaar wat minder. Al een tijdje last van een slapend been als ik op mn rug lig. Daarnaast steeds meer heup en rugpijn. Nu heb ik zwangerschapsischias.. Kan er wel bij. Volgende week maar even naar de fysio ervoor. Hopelijk helpt los masseren wat. Tot volgend jaar!
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥♥Afspraken♥♥ 30 Dec Linnepin86 // 20 weken echo 31 Dec NurseKel // controle vk 04 Jan Glaewil // 20 weken echo 04 Jan Amelie // 20 weken echo 05 Jan Caroline // 20 weken echo 05 Jan NurseKel // 20 weken echo 06 Jan MommyTooBee // 20 weken echo & controle vk 07 Jan Ikke7 // 20 weken echo 07 Jan Tibo // 20 weken echo ziekenhuis + gesprek gyn 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 11 Jan Leelaatje // 20 weken echo 12 Jan Mltje // 20 weken echo 13 Jan Ikke7 // Controle Gyn 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 27 Jan Ikke7 // Controle Gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 5 Feb Mltje // Controle gyn 10 Feb Ikke7 // Controle Gyn 17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk 4 Maart Mltje// Controle gyn Jongetje (5), Meisje (3), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt![/QUOTE]
Nou ikke succes.. bij mij zijn t ook niet mn bekken maar mn heupen volgens de fysio en dat losmaken doet heel erg zeer.. gister geweest en voel het nog steeds heel goed. Pff.. Verder een hoop oefeningen dus hoop dat binnenkort wel beter wordt.
Happy new year! Op naar een heel mooi 2016! Ik ben alweer ff aan t werk na minder als 3 uur slaap.. Hopelijk is t snel 2 uur 😴
Gelukkig nieuwjaar dames! Op naar mei, allemaal gezonde baby's Dat is kort Tibo. Wij lagen om 1 uur op bed. Bij mn man is er gisteravond brand geweest in 1 van hun scholen. Daarom hadden ze om 10u vanmorgen afspraken met brandweer, burgemeester etc. School is onbruikbaar en moet maandag open. Dus weinig feest gehad. Nu al 2x gedroomd dat ons meisje 7 mei geboren wordt. 4 dagen na het verwijderen van de cerclage. Heel vreemd haha. Vandaag lekker luieren Fijne dag allemaal
Hey dames, allemaal nog de beste wensen voor 2016!! Hier erg druk geweest laatste tijd, maar we zijn inmiddels verhuisd en zitten lekker in ons nieuwe huisje. Vanmorgen de babykamer geverfd.... blauw! Met kerst dmv cupcakes gevuld met blauwe muisjes beide families op de hoogte gebracht van het geslacht. Erg leuke reacties gehad! Vindt het zoooo leuk dat we een jongetje krijgen
Gefeliciteerd Inky! Inderdaad veel jongetjes nu, maar ik denk dat wij een meisje krijgen alleen weten we dat pas in mei. Wij zijn vandaag ook aan het klussen geweest in het kamertje, fotootje komt als alles weer op de plek staat!