Iedereen nog een heel mooi en vooral een speciaal nieuwjaar gewenst! Tibo fijn dat je jullie meisje nu kan voelen! Jeej! Ikke, het zit jullie allemaal niet mee he?! Hopelijk wordt de pijn wat minder en is de schade van de brand te overzien. Inky, leuk een jongetje! Gefeliciteerd! Gleawil, mooi buikje!
Hier vandaag ook met t kamertje bezig geweest. Meubeltjes enzo hadden we nog. Wel 1 wand grijs gemaakt. En bedje opgemaakt. Staat wat fleuriger. Moeten alleen nog gordijnen komen en een muurschildering. Zal deze week keer foto maken.
Beste wensen iedereen! Dat we allemaal een mooi jaar tegemoet mogen gaan ☺️ Inky gefeliciteerd met jullie jongetje, leuk!
Wat een leuke berichten allemaal. Ik krijg steeds meer zin in de komst van onze kleine meid. Gelukkig nieuwjaar iedereen!!
Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Maar dat komt vast helemaal goed Net de schilderijtjes opgehangen op de babykamer dus nu kon het geheel op de foto! Hebben jullie ook zo'n zin in de 20 weken echo's?! Doordat wij geen geslachtsbepaling hebben gedaan is het voor ons al extra lang geleden dat we de laatste echo hadden. Dus heb er zin in
Ahh wat een lief vrolijk kamertje caroline! Wij willen deze keer de babykamer gele accenten geven en nu ik die van jullie zie heb ik er helemaal zin in
Ziet er heel leuk uit caroline! Wij moeten nog heel veel doen als ik dat zo zie 😉 20 weken vandaag! 🎉
Dit is onze babykamer tot nu toe. Komt nog een muurschildering bij het bedje. Gordijnen moeten we nog halen en een lekkere stoel voor voeden 's nachts. Op de helft tibo! Leuke kamer Caroline!
Gelukkig nieuwjaar! Mooie kamertjes Caroline en ikke!!! Ik heb nog veel te doen zie ik al wel. t/m woensdag zijn wij nog vrij dus de komende dagen maar eens gebruiken om het kamertje in te richten. Een jongen, wat leuk inky! Moet nog steeds mijn 20 weken echo toevoegen op 13 jan. maar reageer steeds vanaf mijn telefoon, weet niet of iemand dit voor mij zou willen doen? De laatste keer dat we ons kindje gezien hebben is alweer acht weken geleden. Kijk er ontzettend naar uit!
Wat ik me trouwens steeds afvraag, als je kijkt naar de banners zie je dat bij Tibo (20 weken) al ruim 25 cm staat, en bijvoorbeeld bij Veela (19 weken) bijna 17 cm. Volgens mij klopt dat niet helemaal! Zo snel gaat het nou ook weer niet lijkt me Leuk kastje zo met die kleurtjes Ikke en lekker ruim en mooi licht kamertje! Wij hebben toch maar het kleinste kamertje gekozen, dan kunnen we hierna bij een 2e eventueel nog schuiven op de 1e verdieping en hoeven we niet gelijk door naar zolder. Een peuter heeft toch meer behoefte aan speelruimte op de kamer dan een babytje lijkt me Dames die morgen de echo hebben, veel plezier!
Ja idd caroline, in t begin leek t met mn echo's redelijk te kloppen maar op andere sites en apps zijn de cm en gewichten toch allemaal anders.. klopt niet veel van volgens mij haha..
Wat een leuke kamertjes! Mijn man is nu die van ons grijs aan het verven. Witte/grijs laminaat ook van het weekend op gehaald. ☺ Mag van hem niet helpen. 😟 Dus ga ik lekker alle meubels (wit) monteren aan het einde van de maand. 😄 We gaan voor een neutrale kalme kamer grijs/wit met tinten blauw en mischien zilver.☺ We krijgen geen prinsesje, dus maar waardig voor een prins kamertje van maken.😅
Veel apps rekenen kroon tot romp tot en met 19 weken. Vanaf 20 weken is het makkelijker om een gestrekte baby op de scan te krijgen/meten dus vaak vanaf dan doen ze hoofd tot voet. Mischien daar mee te maken. 😊
Klinkt heel leuk Glaewil, jullie kamertje! Hier worden 2 muren roze denk ik en 2 wit.. niet te. Witte houten meubels dus verder met accessoires aankleden 😊 En ik kan mn kaptafel nergens anders kwijt en de baby kamer is groot zat dus denk dat ie daar ook komt te staan.. kan ik dr haarbandjes en speltjes enz ook in kwijt 😉
Dank je Caroline. Dit is bij ons de kleinste kamer. Tibi roze vind ik ook heel leuk, maar had nog grijs staan. Kleed t kamertje wel aan met roze accessoires en roze nijntje op de muur Ik kijk niet naar de cm onder de banners. Onze kleine meid is al rond de 20 cm. Loopt een week voor op groei. Ook qua gewicht. In mijn geval wel fijn. Bij vroeggeboorte dan niet zo'n heel klein ukkie. (hoewel ik ervan uit ga dat ze nog heeeeel lang blijft zitten). Vind het nu wel spannend worden. Volgende week de termijn dat Bram geboren werd. 20w4d. Zou graag de klok 5 weken verder zetten. Terwijl jullie t vast heel snel vinden gaan allemaal Fijne avond! Werk ze morgen weer voor degenen die mogen