Succes vandaag Siesa! Hoe laat moet je? @Ikke: Mooie echo foto! Fijn dat alles goed is Mijn kereltje schopt er wel flink op los, ik voel het in mijn onderbuik en zijkanten. Zijn hobby is om te trappen op mijn blaas, vooral als die vol zit hahaha! Mijn placenta ligt ook voor, heel soms voel ik een trapje rondom mijn navelgebied. Dit is mijn eerste kindje, misschien heb ik 'het geluk' dat ik het nu al voel? Ik voelde eerlijk gezegd mijn kiddo al met 14 weken trappelen en bewegen...
Fijn dat de echo goed was ikke, en siesa succes vandaag! Ik denk idd dat ik ook geluk heb met het getrap. Voelde vanaf week 17 al wat en vriendlief ook vrij snel, week erna zagen we hem zelfs al. Nu voel ik hem bij vlagen de hele dag door wel, maar vooral savonds is hij op z'n drukst ☺️. Verloskundige zei ook dat t vroeg was, en dat gemiddeld rond 20 weken is dat je het voelt en dan de man vanaf week 24 ofzo. Dus zou me geen zorgen maken veela, ieder mens is anders!
Dit! Ieder mens is inderdaad anders. Bij mij waren ze ook verrast dat ik zo vroeg al het kindje kon voelen. Maak je geen zorgen Veela, jij kan vast elk moment je kindje gaan voelen!
Ik voelde mijn kindje 1 of 2 keer vanaf 17 weken.. En echt pas sinds een week dat ik haar regelmatig een boxwedstrijd voel houden. Is ook mijn 1e en mijn placenta ligt bovenin en achterin. Denk dat omdat wij de bewegingen nog niet kenden wij het ook pas later voor onszelf plaatsen als bewegingen van de baby! Fijn dat tot nu toe alle echo's goed zijn! Wat een geluk!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 11 Jan Leelaatje // 20 weken echo 12 Jan Mltje // 20 weken echo 13 Jan Ikke7 // Controle Gyn 13 Jan Veela // 20 weken echo 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 27 Jan Ikke7 // Controle Gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 5 Feb Mltje // Controle gyn 10 Feb Ikke7 // Controle Gyn 17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk 4 Maart Mltje// Controle gyn Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 11 Jan Leelaatje // 20 weken echo 12 Jan Mltje // 20 weken echo 13 Jan Ikke7 // Controle Gyn 13 Jan Veela // 20 weken echo 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 27 Jan Ikke7 // Controle Gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 3 Feb MommyTooBee // Controle vk 5 Feb Mltje // Controle gyn 10 Feb Ikke7 // Controle Gyn 17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk 4 Maart Mltje// Controle gyn 30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 11 Jan Inky85 // 20 weken echo 11 Jan Leelaatje // 20 weken echo 12 Jan Mltje // 20 weken echo 13 Jan Ikke7 // Controle Gyn 13 Jan Veela // 20 weken echo 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 27 Jan Ikke7 // Controle Gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 3 Feb MommyTooBee // Controle vk 5 Feb Mltje // Controle gyn 10 Feb Ikke7 // Controle Gyn 17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk 24 Feb Ikke7 // Controle gyn +Vso(rondleiding+gesprek) 4 Maart Mltje// Controle gyn 30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt![/QUOTE]
Weer even bijgelezen.. Fijn dat alle echo's en controles goed waren! Fijn weekend en geniet van de opkomende echo's voor degene die nog moeten!
Hallo! Gister de 20 weken echo gehad. Ging goed, maar mag een keer terug komen omdat ze zijn gezichtje niet goed konden zien. Die lag helemaal in mijn lies weggedoken haha. Moest zelfs 2 keer springen en schudden met mijn buik, maar baby bleef rustig en Verstopt. Rest van zijn lichaam konden ze goed bekijken en dat zag er heel goed uit. Ik loop iets voor op dit moment. Haha. Wat leuk meiden dat het bij iedereen goed gaat. @ linnepin86 jij bent op mijn verjaardag uitgerekend hahah. Succes allemaal!
Haha Siesa net zo eigenwijs als mijne dus Ik mag aanstaande maandag nog even terugkomen voor het hoofdje. Zo nog even gezellig naar de bioscoop met mijn man! Nu kan dat allemaal nog spontaan
Siesa fijn dat alles goed was. Hier net spontaan met zn 2en uiteten geweest. Hadden beiden geen zin om te koken, dus pannenkoeken wezen eten. Nu lekker een tv - avondje. Fijn weekend nog allen!
Haha ja dat spontaan zomaar iets samen doen is er straks een stuk minder bij. Wij hadden t er laatst nog over.. Samen uit eten, hoe lang dat al wel niet geleden was! Wij moeten daar wat meer tijd voor maken eigenlijk maar je gaat niet constant vragen of zoontje ergens kan slapen.. dusja.. Achja.. hoort erbij 😉
Tibo klopt, vandaar dat we er nu nog even gebruik van maken normaal gaan we zeker 1x per maand uiteten spontaan. Dus wordt nog afkicken haha. Missen jullie iets nu jullie zwanger zijn, wat voorheen wel mocht? Hier alleen de sushi haha. Heb mn man al opgedragen voor sushi te zorgen na de bevalling
Groot gelijk ikke.. Klinkt echt heel erg maar ik mis echt een lekker wijntje in t weekend.. haha. Had ik bij de eerste zwangerschap helemaal niet maar nu wel.. haha.
Fijn dat je echo goed was Siesa! Ik kreeg net mailtje dat verloskundige ziek is, en mijn echo morgenochtend daardoor niet door kan gaan. Heel erg jammer, want keek er erg naar uit. Hoop wel dat ik volgende week nog terecht kan! Ze gaan me nog bellen voor nieuwe afspraak. Hier mis ik ook wel het wijntje wat ik graag in het weekend drink, en ook eten als rauw vlees en sushi. Ik vind het niet erg om te moeten laten staan, maar heb er soms wel zin in. Gelukkig is het maar tijdelijk
Ja ik zat er pas nog aan te denken dat wij ook wat vaker spontaan dingen moeten doen, nu het nog kan! Lekker weekendje weg lijkt me ook wel wat.. Wat ik het meeste mis is denk ik de sushi en carpaccio. Al kan je zelf natuurlijk prima vegetarische sushi maken van bijvoorbeeld avocado of komkommer, maar ook van die krabsticks mag je. Maar echt die rauw vis sushi is toch wel het lekkerst! Wijn moet ik zeggen dat ik daar heel prima zonder kan! Had gedacht dat ik dat moeilijker zou vinden. Inky85, dat is idd jammer zeg! Hopelijk kan je snel voor een nieuwe echo!
Jeeej mijn 20 weken echo morgen gaat toch door! Ze hebben een waarnemer kunnen regelen 8:15 mogen we al! Ik heb er superveel zin in, maar ook wel weer spannend.