Ik ben net even terug gebeld door de verloskundige en het is nu afwachten tot mijn volgende controle, 4 februari. Dan gaan ze voelen of de baarmoeder goed mee groeit en bij twijfel volgt dan een echo. Dus dat is nog best even lang wachten nu. Maar ja, niks aan te doen verder. Ik ga wel proberen meer te slapen en nog iets meer te eten ook. Mltje hopelijk kun je snel weer goed zien! Haha dat met die ineens ophoudende bewegingen is bij mijn man ook, maar hij heeft ook wel weinig geduld om zijn hand te laten liggen
Leelaatje fijn dat alles goed was Mltje wat vervelend! Hopelijk is t snel over. Caroline wat spannend zeg. Hopelijk is t snel 4 februari Hier ook zo, zodra manlief zn hand op mn buik legt houdt ze op met schoppen en bewegen. Meteen erna gaat ze weer verder. Heel zielig voor hem haha
Ik ben weer tante geworden! Esmee heet ze! Klein meisje 2485 Gr maar gaat allemaal goed! Heerlijk! 😍
Gefeliciteerd Tibo! Caroline dat is idd nog even wachten.. Hopelijk vliegt de tijd voorbij. Hier gisteravond niet in slaap kunnen komen.. Ons mannetje was ineens helemaal stil terwijl die eigenlijk juist iedere avond vrij druk is net voor ik ga slapen. Dus ik maakte me natuurlijk druk en heb wakker gelegen totdat ik hem weer voelde.. Duurde ff maar uiteindelijk heb ik hem een paar x gevoeld en ben ik in slaap gevallen. Wel een heel onrustige nacht gehad.. Moet ik me hier nu zorgen om maken?
Oke ik denk dat ik me voor niks druk heb gemaakt. Deze ochtend heeft ie zich weer duidelijk gemeld ☺️
Wat vervelend mommytoobee. Ik ga vanmiddag aan de gynaecoloog vragen of dat erg is. Voel ons meisje soms heel veel en soms bijna niet een hele dag. Maak me dan ook snel zorgen. Helemaal omdat ons zoontje met deze termijn geboren is, schrik ik nu van alle pijntjes, steekjes etc..
Super leuk tante Tibo! Gefeliciteerd! Inderdaad een klein popje, maar fijn dat alles goed gaat! Caroline, nog even afwachten dus. Ik denk alleen wel als zij zich ook echt zorgen maakte, dan was je al wel doorgestuurd naar het zh ofzo. Wel spannend, dat het maar snel weer 4 febr. mag zijn! MommyToBee, nee daar hoef je je nog geen zorgen om te maken. In principe zijn onze beebjes nog klein en hebben ze nog zeeën van ruimte. Dacht dat je vanaf 28 weken ofzo aan de bel moet trekken als je je kindje te lang niet voelt. Voor nu is dat echt wel normaal, maar kan me voorstellen dat je je wel zorgen begint te maken dan. mltje, gaat het al wat beter met je oog? Pijnlijk verhaal zeg! Heb je geen hoofdpijn er aan over gehouden? Ben benieuwd naar het geslacht! Ons zaterdagavond niet vergeten hoor Hier verder geen nieuws, dus ook geen bijzonderheden. Kleine man trappelt er nog flink op los en 'grote man' zit eindelijk wat beter in z'n hum, niet zoveel meer sjenken om niks, dus ook voor mama iets gezelliger.
Tibo, gefeliciteerd!! Caroline, dan duurt februari nog best wel lang denk ik Hopelijk vliegt de tijd en gaat het allemaal goed met de kleine. Mommytobee, inderdaad nog niet druk over maken hoor! Ze hebben nog zoveel ruimte. En als ze anders liggen voel je ze niet schoppen terwijl ze wel bewegen. Maar snap wel dat je dan een beetje ongerust word Mltje, klinkt pijnlijk zeg beterschap ermee! Linnepin, heerlijk hè, als ze dan weer wat beter in hun hum zijn Hier, vandaag weer controle gehad bij de vk. Met de kleine is alles prima! Zwom de hele tijd weg voor de dopler Verder ben ik doorverwezen naar de fysio omdat ik zo'n last heb van mn heup. Baal er een beetje van. Ik hoopte eigenlijk gewoon dat ze zou zeggen dat het erbij hoort en verder niks Deze zwangerschap gaat niet vanzelf. Maar goed, het wordt vanzelf eind mei
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 27 Jan Ikke7 // Controle Gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 3 Feb MommyTooBee // Controle vk 5 Feb Mltje // Controle gyn 10 Feb Ikke7 // Controle Gyn 17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk 24 Feb Ikke7 // Controle gyn +Vso(rondleiding+gesprek) 4 Maart Mltje// Controle gyn 30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt![/QUOTE]
]* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 18 Jan Amm // 20 weken echo 18 Jan Tibo // Controle vk 19 Jan Mltje // Controle gyn 27 Jan Ikke7 // Controle Gyn 28 Jan Mltje // Echo Fontys Hogeschool 3 Feb MommyTooBee // Controle vk 5 Feb Mltje // Controle gyn 10 Feb Ikke7 // Controle Gyn 17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk 24 Feb Ikke7 // Controle gyn +Vso(rondleiding+gesprek) 3 Maart Ikke7 // Pretecho 3d/4d 4 Maart Mltje// Controle gyn 30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt![/QUOTE][/QUOTE]
Wat is t rustig hier. Alles goed met iedereen? Woensdag echo gehad en alles ziet er nog goed uit. Over 2 weken mogen we weer. Even een weekje rust
Idd rustig hier! Fijn ikke dat jij en de baby weer goed gekeurd zijn! En een extra knuffel voor jou nou! Zal allemaal niet makkelijk zijn rond dit termijn! Hier alles goed.. Vanmorgen bij de fysio geweest maar t gaat heel goed dus hoef voorlopig niet terug te komen tenzij ik weer meer last krijg. Verder weinig bijzonders.. voel dr steeds beter trappen dat is wel heel fijn! 😊
Tnx tibo. Fijn dat je voorlopig klaar bent met fysio! Ik mag maandag nog een keer en dan ook even niet meer. Gaat erg goed met mn rug gelukkig Leuk dat trappen hè?! Hier ook volop aan t genieten ervan
Fijn Ikke, dat alles goed was!! Haha leuk hè dat getrappel Tibo, fijn dat je niet meer naar de fysio hoeft! Wat hebben ze bij jou gedaan? Oefeningen gegeven? Ik moet woensdag voor het eerst naar de fysio. Hier, niks bijzonders eigenlijk Het gaat hier prima vandaag
Ja oefeningen en een paar keer mn heupen los gemasseerd, deed heel zeer maar heeft wel geholpen ☺
Inderdaad rustig hier. Heb een beetje weinig te melden merk ik. Alles gaat goed en voorspoedig en verder druk met werk. Ik lees wel alles hoor! Misschien even een 'polletje' erin gooien? Hebben jullie een gevoel van geboortedatum? Ik ben er helemaal van overtuigd dat ze 6 juni geboren wordt (ik ben 26 mei uitgerekend). Mijn vriend denkt dat ze exact op 26 mei komt.