* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Haha ja dat merk ik ook.. bij Liam was alles rond week 16 al klaar.. s ook wel weer heel vroeg. Maar ben nou heel laat heb ik t idee.. mja. Komt wel goed! 😊

2. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Hier het kamertje bijna klaar. Volgende week gordijnen ophalen en ophangen. Accessoires staan op hun plek. Commode is ingericht. Alleen nog alles wassen. Kleertjes zijn bijna allemaal in huis.
    Rond week 30 komt de muurschildering. Hebben eindelijk de knoop doorgehakt mbt de naam :) Dus t schiet nu op. Wel fijn gevoel dat t bijna klaar is.

Hoe ver zijn jullie met een naam?

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wij hebben ook net de knoop doorgehakt met de naam! ☺
    Hopelijk blijft mn man hier nu wel bij.. haha.

4. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Babykamer is nog niet klaar, het is sinds de verhuizing eigenlijk nog een beetje ons rommelhok. Oeps!! haha! Maar dit gaan we komend weekend opruimen en daarna gaan we er mee beginnen.

We hebben al wel veel in huis gehaald. We komen ook net bij de Prenatal vandaan met een Maxi Cosi set die ze begin januari in de aanbieding hadden (we hadden deze besteld), super happy mee!

Wat betreft de naam: die hebben wij al een tijdje en we zijn er tot nu toe nog verliefd op :D geen twijfels!

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh haha voor mijn idee zijn jullie al heel ver. Ik heb nog helemaal niks gedaan voor de baby:)

6. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ons kamertje hebben we al zo goed als leegehaald en de meubeltjes worden volgende week bezorgd! Box hebben we ook besteld die komt over ongeveer 1,5 week. Moeten nog wel een hoop maar gaat vast goedkomen. Naam zijn we bijna uit.. Vind het zo moeilijk een jongensnaam! Maar ook dat komt vast goed haha..

7. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Naam is erg lastig. Wij hadden een leuke naam, dachten eruit te zijn... Maar vond m ineens niet leuk genoeg meer haha. Gebruiken m nu als 2e naam.

Leuk al dat shoppen. Ik mag nu even niks meer kopen. Ga naar de negenmaandenbeurs met mn moeder, daar de laatste dingetjes kopen

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje heftig Ikke, met je vader. Veel sterkte! Wel fijn dat je meisje het goed doet en echt een mooie echo ook!

Wij hadden al 2 namen en die worden het waarschijnlijk allebei. Verder ook al bijna alles in huis voor de kleine maar dat is meer omdat toevallig allemaal mensen in onze omgeving van alles weg deden en we dus veel over kunnen nemen. Ik ben er niet heel erg mee bezig allemaal en denk dan 'oh nog tijd genoeg, als mijn verlof begint dan kan ik mooi alle laatste dingen nog doen'. Ik ga ook met mijn moeder naar de 9maandenbeurs dus ben benieuwd of het dan meer gaat kriebelen. Nog meer dames die daarheen gaan?

9. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik ga ook naar de negenmaandenbeurs. M'n zusje is zwanger van haar eerste en in april uitgerekend, dus we gaan samen.

Naam zijn we zo goed als uit. Manlief heeft uiteindelijk z'n zin gekregen met onze oudste, dus ik krijg nu m'n zin 😆
    Hopelijk krabbelt ie niet meer terug. Vind het voor jongens wel lastiger dan voor meiden zeg.

10. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Bij ons gaat m'n man het weekend t kamertje schilderen, 11 feb komen de meubeltjes.. Heb wel t een en ander aan kleertjes (vooral veel gekregen) maar de rest moeten we allemaal nog kopen. Ook ik heb nog zoiets van joh, dat komt allemaal wel haha.
    Ik ga ook naar 9 maanden beurs met m'n moeder 😊

11. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    OHja en naam zijn we helemaal over uit 😍

12. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Ben benieuwd in Mei welke namen eruit komen ;)

Vandaag een buikfoto gemaakt, toch nog aardig gegroeid als ik de foto's vergelijk. Had t niet opgemerkt. Alleen dat schoenen aandoen lastiger gaat...haha

Bijgevoegde bestanden:

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mijn buik is echt nog mini als ik de foto's van jullie zo zie! We gingen laatst bij zwanger fit met alle meiden op de foto en toen moesten we gaan staan op uitgerekende datum en dan staan er achter mij allemaal meiden met een grotere buik. Maar goed, het hoeft niet zoveel te zeggen, het gaat echt om de grootte van de baarmoeder en niet van de buik.

Namen en kamertje hebben we eigenlijk wel voor elkaar, en er is ook al één geboortekaartje af, voor een meisje. We nemen geen compleet ander kaartje, dus het is een kwestie van kleuren aanpassen en dan is het jongens kaartje ook af!
    Ik heb donderdag 4 februari weer controle en ben erg benieuwd hoe het nu met de groei is! Gelukkig duurt het nu niet zo lang meer.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Spannend caroline, grote van buik wil inderdaad niet heel veel zeggen. Ben benieuwd bij je controle.
    Ik heb pas de 18de weer controle.. ik heb wel t idee dat mn baarmoeder weer een flinke spurt heeft gemaakt. Hij lijkt zo hoog te zitten al.. was bij Liam ook. Met zitten erg ongemakkelijk en met bukken enz op t werk ook.. pff. Ben benieuwd wat ze er dan over zeggen. Ben bang dat ik weer een x een suikertest mag gaan doen 😕

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

27 Mei 2016
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥
    Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥

♥♥Afspraken♥♥

3 Feb MommyTooBee // Controle vk
    4 Feb Caroline // Controle vk
    5 Feb Mltje // Controle gyn
    10 Feb Ikke7 // Controle Gyn
    17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk
    18 Feb Tibo // Controle vk
    24 Feb Ikke7 // Controle gyn +Vso(rondleiding+gesprek)
    3 Maart Ikke7 // Pretecho 3d/4d
    4 Maart Mltje// Controle gyn
    30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo

Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
    Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeeuj 24 weken! ☺

Fijne zondag nog allemaal!

17. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mijlpaal tibo!

18. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Even advies nodig.
    Ik ben bezig met het afstrepen van de uitzetlijst, heb bijna alles :) Maar heb ik een Magnetronsterilisator echt nodig? (voor de flesjes mocht borstvoeding niet lukken)

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nee hebben wij nooit gebruikt.. je kan de flessen gewoon uitkoken en tegenwoordig zeggen ze zelfs dat je ze alleen na aankoop uit moet koken en verder kunnen ze gewoon mee in de vaatwasser

20. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede vraag ikke!! Vroeg het mij ook al af...

Deel Deze Pagina