* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Caroline succes morgen bij de controle!

2. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Caroline succes vandaag met de controle!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Succes caroline!

4. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Succes vandaag Caroline!

5. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Dankjewel, ik mag zo om 14:00.
    Ben erg benieuwd naar de groei en moet ook even bespreken dat ik erg vaak een harde buik heb. Dus heb nu echt zo'n lijstje in mijn hoofd van 'dit moet ik niet vergeten te vragen'. ;)

6. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
  7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe was t caroline? Hebben ze nog iets gezegd over de groei? En de harde buiken?

8. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Hoi hoi! Hoe is het gegaan Caroline! Hoop dat alles goed was.

9. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Hoop dat alles goed was Caroline1 ☺

Hier al wasbare luiers aangeschaft nu nog een droger. 😅
    Is er nog iemand anders die straks aan bloedverdunners moet?
    Ik moet met 28 weken Clexane gaan spuiten. 😕 Hopelijk hoef in niet in het ziekenhuis te bevallen daardoor!

Baby kamer hier bijna helemaal klaar. 😃 Hoe gaat het met die van jullie? ☺

Bijgevoegde bestanden:

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    En nog 1 tje 😆

Bijgevoegde bestanden:

11. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Wauw Glaewil, super cool! Wij moeten nog beginnen aan de babykamer. Hopelijk gaat dat snel gebeuren!

En nee, ik hoef niet aan de bloedverdunners. Tenminste, niet dat ik weet. Waarom moet jij deze in je laten spuiten?

Ik ga volgende week woensdag wel een suikertest doen, dan moet ik zo'n zoet goedje gaan opdrinken en moet ik 2 uren wachten in het ziekenhuis... Hopelijk komt daar niets ernstigs uit. :(

12. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    De controle was op zich goed en heb nu ook wat extra uitleg gehad over de metingen bij de twintig weken echo. De groei is op zich goed, die meten ze ook meer af aan bijvoorbeeld het buikje en niet zozeer aan het beentje. Het heeft dus niks te maken met het functioneren van de placenta oid. Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat het kindje niet goed meer door zou groeien.
    Het kan toch zijn dat het dus genetisch is, misschien het vietnamese bloed van mijn man, maar op zich zijn wij zelf allebei wel gemiddeld lang. Of er is iets anders aan de hand. Ze wilde op zich wel doorverwijzen voor extra onderzoek maar daar heb ik toch vanaf gezien. Ik heb geen zin om me nog meer ongerust te maken.
    Al met al was het misschien handig geweest toen ik na de twintig weken echo belde of ik een extra afspraak kon krijgen voor mijn vragen dat ze dat gewoon gedaan hadden. Want toen hielden ze de boot heel erg af.

13. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Door spataderen; de kans van klotten is groter daarom moet ik ze. 😯
    Die test moet ik ook, hopelijk is het drankje niet te erg. 😅 Laat mij weten hoe het was!

14. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gelukkig was alles goed Caroline!

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn caroline, jammer idd dat ze je zo'n lange tijd in onzekerheid hebben laten zitten.. als je deze antwoorden toen had gehad, had je waarschijnlijk wat fijnere weken gehad.

Wat zeiden ze over de harde buiken?

Glaewil, klinkt niet echt fijn, die spuiten bij jezelf zetten.. zou niks voor mij zijn. Vanaf wanneer moet je dat doen? Succes alvast!

Ons kamertje is nog geen stap verder.. De 19de en de 20ste komt mn vader mee behangen ☺ Daarna kunnen we t eindelijk gaan inrichten! Heb wel veel ideeën al.. haha.

16. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Glaewil wat vervelend zeg. Lijkt me niet fijn!

Tibo leuk dat er vooruitgang in t kamertje komt 😀

Wat moeten er veel een suikertest van jullie.
    Ons kindje ligt 1,5 week voor op groei, plus ik heb n te hoge bmi maar niks over een suikertest gehoord dit keer. Vorige keer met bram zou ik hem wel moeten van de verloskundige, maar de gynaecoloog zegt er niks over. Ik ga er natuurlijk ook niet over beginnen 😉

Vanavond gezellig met vriendinnen uiteten. Kan ik de hele dag naar uitkijken ☺ hele dagen thuis zijn gaat vervelen ondertussen...

17. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Hoi Caroline, fijn dat het toch allemaal goed is. Moet je nu inderdaad ook wat rustiger aan doen betreft de harde buiken? Hopelijk heb je wat meer rust na deze controle.

Glaewil: Jeetje, dat klinkt inderdaad niet zo fijn! Ik had daar nog niet eerder van gehoord, sterkte! En ja, ik zal je laten weten hoe het was. Wanneer ga jij de suikertest doen?

Babykamer staat nu nog even onhold, maar er wordt komend weekend een planning gemaakt. Ik ben ondertussen wel druk bezig geweest met offertes opvragen voor geboortekaartjes. Pff, dat wat ik wil is natuurlijk weer de hoofdprijs haha! Dus ik ga nog even verder zoeken en overleggen met mijn man wat verstandig is :D

18. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL

Ik moet hem doen i.v.m. Aziatische achtergrond. Mijn grootmoeder is overleden aan diabetes.. Schijnt weer erfelijk te zijn, of in ieder geval een risicogroep; de Aziaten.

Hopelijk komt er niets naars uit en kan ik gewoon weer verder genieten van mijn zwangerschap.

Enjoy vanavond, Ikke. Er lekker tussen uit zal je vast goed doen!

19. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Leelaatje, dat is wel een logische reden dan ja. Bij mij zit het ook niet in de familie.

Gaat helemaal lukken vanavond ☺ Tapas eten en bijkletsen. Wordt een gezellig avondje

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Iemand uit Brabant of Limburg hier? Carnaval voor de deur.. baal er stiekem wel een heel klein beetje van dat ik t nou niet lekker mee kan vieren.. morgen ff kinder carnaval en zondag en dinsdag een optocht kijken. Achja.. volgend jaar weer.. 😉

Deel Deze Pagina