Amm, hoe voel jij je nou? Inky, das niet niks zeg. Doe lekker rustig aan.. Hopelijk ga je je toch nog wel beter voelen! Zo is t ook niks.. Mommytoobee, hier gaat de groei ook hard ja.. Baarmoeder zit ook al erg hoog heb ik t idee en dat brengt ook wel wat lichamelijke ongemakken mee.. haha. Ach ja.. t hoort er allemaal bij! 😉
InkY wat vervelend zeg! Hopelijk voel je je snel beter Merk hier ook met uit bed komen dat de buik in de weg zit. Moet eerst op mn zij, en dan benen uit bed. Manlief bekeek t lachend.. Heb gevraagd of ie dagje wil ruilen 😉
Tibo vervelend zeg. Hopelijk heb je er niet te vaak last van. Spannend dat jij de volgende bent! Ik ben ook eerstvolgende in rij. Heb iig alle kleertjes etc al schoon in de kast. Beetje lastvan nesteldrang 😊(nu al). Naam even vergeten.. Vervelend ischias. Bij mij hielp fysiogoed. Ben er een heel eind vanaf. Morgen weer controle bij de gynaecoloog. Heb laatste dagen wat drukkend/zwaar gevoel van onderen. Even vragen of dat kwaad kan voor de hechtingen.
@tibo. Gaat opzich wel goed, met echt heel weinig doen. Als ik een uurtje wat gedaan heb, moet ik echt een uurtje liggen. Gelukkig voel ik wanneer dat nodig is. Wel moeilijk om toe te geven eraan, maar voor dit goede doel accepteer je het snel. Zo te voelen zit mijn baarmoeder ook al hoog, geeft inderdaad ook wat ongemakken maarja mag ook wel met dit termijn toch 🙈 Sicces morgen ikke! Ik mag de 15e weer..
Nog een vraag voor de ervaren mama's.. Moet in princinpe alleen nog een paar rompertjes halen in maatje 50/56.. Lange mouw, korte mouw, geen mouwtjes? Wat is prettig volgens jullie, ook gezien de periode dat het geboren wordt? 😁
Thanx, nu op wintersport. Dus lekker weekje ontspannen. Amm, zelf heb ik met name rompers met lange mouw en enkele met korte mouw. Vorige keer met name lange mouw gebruikt. Als het warm is alleen romper, en bij wat kouder shirtje erbij. Korte mouw weinig gebruikt, alleen icm warmer shirtje met lange mouw. Tegen de tijd dat het warmer wordt zitten ze alweer in maat 62. Rompers zonder mouw zijn in de warme zomer wel handig.
Amm hier de ervaring korte mouw. Is veel handiger aantrekken bij die kleintjes. Heb maar 2 lange mouw in huis. Inky lekker! Geniet ervan. Onderweg naar ziekenhuis. Om 9u controle al 😀 Net gekeken, maar nog maar 6 afspraken tot de hechtingen eruit gaan. Gaat best snel
Ikke, succes! T gaat echt heel snel ja! Inky, heel veel plezier! Amm, hier heb ik vanalles wat maar voornamelijk korte mauwen. Vond t inderdaad makkelijk aan trekken, mn zoontje is van begin april maar hebben best lekker weer gehad toen dus vaak rompers met korte mauwen, shirt met lange mauwen er over of gewoon shirtje met korte mauwen. Zoontje kon zich al heel snel goed op temp houden. Nu eind mei.. Dus denk dat t weer al wel redelijk is.. Vaak is t in mei/juni wel lekker weer dus.
Succes Ikke! Hou je ons op de hoogte? Ik zou braaf vandaag om 8.00 uur het lab in gaan lopen voor de suikertest, maar dat is mislukt. Onbewust mentaal gefrustreerd, denk ik. Ik heb een onwijs slechte nacht gehad en ben veel misselijk geweest.. Volgende week woensdag is er weer een kans.. Pfff.
Wij zijn weer goed gekeurd voor 2 weken. Kleine meid weegt bijna 800gr en +/-30cm Qua groei zit ze rond de 25w4d.Dus weekje voor op schema. Baarmoederhals zag er ook prima uit ☺ Leelaatje vervelend zeg! Gelukkig volgende week weer een kans.
Lelaatje, vervelend! Hopelijk lukt het volgende week Ikke, fijn dat alles goed was! Ze heeft het goed bij mama Hier, niks bijzonders eigenlijk. Morgen weer controle, ben benieuwd. Verder moet ik weer steeds vaker overgeven Deze week al elke dag. Ik denk dat het komt doordat ik ook weer sneller moe ben.
Fijn dat alles goed was ikke! Op naar de 28 weken! Veel plezier op wintersport Inky! Ik heb ook nog een vraag voor de ervaren mama's; Zijn die twee thermometers echt nodig of is een ook afdoende?
Wenda veel plezier morgen. Hoe laat mag je? Overgeven lijkt me niks aan. Balen zeg! Goede vraag over de 2 thermometers. Vroeg t me ook al af haha. Hier de luiertas vandaag ingepakt. Geboortepakje maat 50 en 56 erin, naammutsje, luiers etc. Leuk om zo bezig te zijn met elke keer iets.
Ik hoorde dat ook laatst over die 2 thermometers. Waarom zou je er 2 moeten hebben dan? Als dubbelcheck ofzo?
Vinden jullie ook niet dat je nou heeeeeel lang geen echo krijgt.. pff. Pas met de 36 weken ofzo weer. Gaan jullie een 3d echo doen? Hebben wij bij Liam wel gedaan.. is wel heel gaaf om te zoen, maar omdat de placenta nou voor ligt er voor gekozen om t niet te doen.
Ik krijg nog voor de 'extra check' een groei-echo, als ik 28 weken ben. Ik sta nu ingepland op 7 maart om 19.00 uur. En 3D echo hadden we bij de 20 weken echo cadeau gekregen haha, kon het gezichtje heel mooi zien! Misschien krijgen we bij 28 weken ook weer een 3D variant te zien! Maar ja, het duurt wel lang ja! Zelfs 8 weken wachten is gewoon lang.. laat staan als je met 36 weken pas weer een echo krijgt! PS: Mooi buikje Tibo! gaat hard inderdaad! Hihi