* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mooi buikje tibo!

Jullie hebben idd heel lang geen echo. Ik natuurlijk om de week. Alleen ff snel hartje kijken, en ligging bepalen is dat.
    3 Maart hebben we een pretecho staan. 3d/4d. Even uitgebreid naar ons meisje kijken.
    Nichtje van ons komt vaak even echo kijken, als we er een meekrijgen. Die is weekje minder ver, en krijgt ook maar 3 echo's. Dus die vind t leuk om bij ons te kijken hoe t kindje er nu ongeveer uitziet. Al weten zij het geslacht van hun kindje niet.

Vandaag weer wat bloedverlies, dus heb een bank-dagje. De poetsvrouw is er vanmorgen ook dus huisje iig wel lekker schoon. Misschien vanmorgen teveel gedaan... Heb zolder en bovenverdieping helemaal opgeruimd etc.

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Mooie buik Tibo!

Ikke, idd maar even rustig aan doen dan.

Thermometers, ik had er idd 2. 1 voor de baby en 1 voor jezelf

Hier, controle was goed. Alles in orde.
    Wel zit ik er een beetje doorheen. Vannacht is zl van 3 tot 6 in de weer geweest en ik ben doodop. Ik ben ook totaal niet fit. Opgezette klieren enzo. Hoop dat het snel weer beter gaat want dit hou ik niet heel lang vol.

3. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Fijn dat alles goed weer goed is gekeurd, Wenda. En doe vandaag maar wat rustig aan, dat is inderdaad niet niks; van 3 tot 6 wakker zijn.

Hopelijk gaat het snel over inderdaad, even wat meer rust in huis! Sterkte!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    O tuurlijk.. Daar is de 2de thermometer voor! Haha.. heb vorige x heel mn kraamperiode in het ziekenhuis gehad dus heb dat thuis allemaal niet zo mee gekregen met de kraamhulp enz..
    Moet dr ook nog een beetje inkomen.. ga mezelf dr echt pas wat meer in verdiepen als t kamertje af is denk ik..

5. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Wenda fijn dat alles goed was ☺
    Hopelijk slaapt je Zoontje snel wat langer 's nachts, zodat jij je nachtrust ook krijgt.

Oja daarom moet je 2 thermometers hebben. Had er al 1 voor mezelf, en 1 voor de kleine meid bij gehaald dus ook 2 in huis. Dacht even dat je er 2 voor de baby moest hebben...

6. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Argh.. Ik ben bezig met het ontwerp van het geboortekaartje en ik raak een beetje gefrustreerd! Haha :D

Morgen maar weer verder, nu lekker naar bed! Trusten :)

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wij hebben zelf nog een echo gepland met de oma's zodat zij ook even naar de kleine meid kunnen kijken, die is over 2 weken, maar wij krijgen alleen de termijnecho en 20-weken echo als er verder geen reden is om een echo te maken. Gelukkig kun je tegenwoordig zo vaak als je wilt zelf een echo laten maken.. Als je maar betaald 😉

Rustig aan Ikke! En mooie buik Tibo.

En nog even over die thermometers.. Voor jezelf mag je dan wel gewoon een oorthermometer toch? Die heb ik al 2 namelijk.

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Oorthermometer weet ik eigenlijk niet, volgens mij hebben ze wel de voorkeur voor gewone omdat die nauwkeuriger zijn.
    Hebben jullie ook binnenkort een intake gesprek voor de kraamzorg, ik dinsdag, dan komt er iemand van thebe langs. Dan zou je zulke dingen kunnen vragen.

9. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Ik moet de brief van kraamzorg nog krijgen wie hier komt kramen. Daarna wordt een gesprek gepland dacht ik.

Vandaag weer spoedbezoek aan ziekenhuis gehad. Had harde buiken en bloedverlies. Inwendige echo liet niks zien. Ook geen weeënactiviteit gemeten dus mocht weer naar huis. Gelukkig ook niks geen funneling nog. Hele baarmoederhals is gesloten en nog bijna 4 cm lang ☺ Kunnen we met een gerust gevoel t weekend in.
    Mezelf wel wat meer rust toegeschreven.

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn ikke, dat alles goed was. Wel weer schrikken elke keer.. Doe rustig aan!

Ik weet ook nog niet komt kramen hoor.. dat weet je nooit van te voren, dit is gewoon een contactpersoon van thebe die een intake gesprek doet, is standaard volgens mij. Dan bespreek je ook je wensen enz.. en of t een t ook vrije omgeving is of niet, huisdieren of niet.. die dingen allemaal.

11. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Oké bij ons komt degene die komt kramen Intake doen. Zijn zzp-ers die werken bij kraamzorg-organisatie hier in de woonplaats. Hebbem met zn 4en opgestart. Dua vandaar misschien iets andere gang van zaken

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ahaa! Toch wel knap dat ze dat kunnen inplannen van te voren.. je weet nooit wanneer je bevalt!
    Maar das wel fijn dat je diegene al een x gezien hebt van te voren!

13. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Nee idd Lijkt mij lastig plannen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen 😉
    Heb vandaag een brief gehad over hun werkwijze en regels etc. Bed hoeft iig niet op klossen ☺ Is hoog genoeg zo. Hebben ook een aardig hoge boxspring. Moet er zelf bijna inspringen, en ben toch 1m77.

14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat is weer even schrikken geweest Ikke!

De kraamzorg komt voor de intake 6 tot 8 weken voor de uitgerekende datum hier. Dus dat duurt nog even. Maar ja, daarna nog genoeg tijd om dingen te regelen of kopen mocht dat nodig zijn.

15. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Jeej, alweer 25 weken zwanger! 😃😃

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      6
  16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooi buikje NurseKel!

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Aah wat een schattig buikje nog nursekel!

Ik ben zo benieuwd donderdag bij mn controle.. denk dat mn baarmoeder ver voor loopt. Buik groeit precies t zelfde als bij Liam.. pff.. als t zo doorgaat heb ik echt weer een hele flinke buik aan t eind. Ben benieuwd of zusje ook zo groot zal zijn.. Liam was bijna 4 kilo.

18. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mooi buikje NurseKel

Hier woensdag Intake bij verloskundige voor de nazorg. Ben benieuwd. Sinds de bevalling van Bram geen contact meer met ze gehad..

19. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

27 Mei 2016
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥
    Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥

♥♥Afspraken♥♥

17 Feb Ikke 7 // Intake en kennismaking vk
    18 Feb Tibo // Controle vk
    24 Feb Ikke7 // Controle gyn +Vso(rondleiding+gesprek)
    3 Maart Ikke7 // Pretecho 3d/4d
    4 Maart Mltje// Controle gyn
    9 maart Ikke7 // Controle gyn
    23 Maart Ikke7 // Controle gyn
    30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo

Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
    Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt![/QUOTE]

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe gaat t met iedereen? ☺

Ik merk wel heel goed t verschil bij een tweede zwangerschap.. met de eerste heb je gewoon veel meer rust. Nou ben je eigenlijk altijd bezig, zoontje, werk, huishouden.. ben de laatste dagen ook niet helemaal lekker dus heel moe eigenlijk nou. Gelukkig vandaag alleen vergadering, en morgen ook nog lekker een dagje vrij.

Deel Deze Pagina