Positieve zwangeren club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baibey, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik wil graag kletsen met meiden die net als ik positief in het leven staan. Ik wil hetdus niet hebben over angsten voor miskramen enzo. Gewoon gezellige, normale ditjes en datjes.
    Ikzelf ben 28 jaar oud en heb gister positief getest! Ik ben superblij! Nu heb ik dus geen idee wat ik moet regelen. Ik ga maandag maar even langs de huisarts om alles te vragen.
    Hoe lang zijn jullie zwanger en wat hebben jullie zoal voor dingen meegemaakt?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Tsja aan mijn baner zie je hoever ik ben:D
    Beetje positief geklets kan ik wel gebruiken.
    Moest van de vk stoppen met werken i.v.m veel harde buiken.
    Voel me hier ontzettend rot bij tegenover mijn werk maar sinds ik thuis ben (nu 1,5wk) merk ik dat het enigszins beter gaat!
    Ik rust veel en heb hulp van mijn moeder in het huishouden.

(meegemaakt, helaas een mk in maart en gecurreteerd!
    Maar na 1 cyclus weer zwanger :D)

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik kom ook gezellig meekletsen.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoe gaat her vandaag met jullie?

Hier een feestje gehad en weinig/slecht geslapen...dus.... Ben
    Brak en klaar voor zometeen op de bank te ploffen!!!
    Eerst zo nog ff een verjaardag!

Fijne zondag!

5. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ja gaat goed! Vanmiddag een feestje gehad, maar ben echt veel sneller moe nu merk ik! Was na 3 uur al helemaal gaar terwijl ik normaal wel een plakker ben :D
    Verder lekker rustig weekeind gehad.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hebben jullie al ideeen om het blijde:D nieuws te vertellen?
    Wachten jullie bewust tot de 12weken?

Hier na de mk in maart bewust gewacht tot de 12wk.
    Vooral voor zoonlief want die snapte er niks meer van.
    Vond het heel moeilijk om mijn mond te houden maar achteraf zoooo heerlijk om samen dát geheimpje te hebben:D

Bij onze ouders gewoon verteld.
    En nu met 12wk hadden we een meiden avond en heb ik zoonlief cupcakes optakel laten zetten met een foto van de echo en roze/blauwe voetjes.
    Duurde even voordat ze het door hadden.
    1 vriendin was echt helemaal aandachtig aan het kijken naar de echo foto en kon zich maar niet bedenken waar dat op leek! Hahaha:D

7. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Leuk idee met die cupcakes!!! Wij willen inderdaad ook wachten tot de 12 weken, alleen de ouders weten het tot nu toe.
    We willen eerst de eerste echo afwachten voor we het helemaal naar buiten brengen, al is dat best moeilijk!! Ook de aanstaande oma's kunnen het eigenlijk bijna niet voor zich houden.. Ach het is voor een goed doel!
    Alleen mijn vader weet het eigenlijk nog niet.. Ik weet niet zo goed hoe ik het hem moet vertellen, ik zie hem ook niet zo vaak en ik ben (misschien onterecht) bang voor zijn reactie.. Heeft een van jullie hier ook mee te maken gehad?

Ik zat ook al een orginele manier te bedenken om het de familie te vertellen!

8. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hè lekker een positieve club! Kan ik wel even gebruiken!
    In mijn andere groepje (waar zonzon ook in zit Hihi) was het vandaag een heftige dag en is best een heftige groep zwangeren haha
    Schaam me bijna gewoon dat t bij ons zo makkelijk ging en nog steeds wel gaat. Alleen wat misselijk maar ach dat hoort erbij (helaas)

Wij hebben het al verteld hebben het bij onze eerste zwangerschap ook vrij snel gedaan, mijn man is zo blij en kan slecht geheimen bewaren Hihi.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Foggieh!!

Hèb ook wat positieve praat nodig,gisten te horen gekregen dat mijn vader keelkanker heeft en heb vandaag erge last gehad van pijnlijke harde buiken!

Vandaag een leuk pakje gescoord voor ons prinsesje.
    Van manlief mag niet alles roze:D hahaha
    Dus dit is rood en zooooo schattig!

http://i.imgur.com/NKXSF.jpg

10. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @ melanie. Echt super schattig pakje! Mijn man had er bij de eerste ook moeite mee en wilde ook niet alles roze, toen ze er eenmaal was draaide die bij en kocht zelf een roze mutsje en sjaal Hihi. Hij hoopt trouwens dat deze een jongen is om het roze een beetje in evenwicht te houden :p
    Dochterlief wilt nu alles met roze.

Heel veel sterkte met je vader iig. En probeer rustig aan te doen!

11. Mandyilana

17 feb 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk idee, een positieve zwangerschapsclub :)

Ik meld me ook nog even aan voor zolang als het duurt ;)

Ik ben zwanger van de tweede (meisje) en heb zowel bij deze als bij mijn vorige zwangerschap weinig tot niks te klagen.

Wordt nu wat zwaarder maar ach dat zijn de laatste loodjes, en dat geeft mij ook weer een excuus om even wat eerder naar bed te gaan :)

Ik dreig al een gouden bikini broekje te kopen voor manlief, voor als ik weer eens als Jabba the hut op bed lig, en om wat te drinken vraag. (ben al ruim 20 kilo aangekomen :) )

Meiden die net zwanger zijn, tip, blijf positief!!

12. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @melanie; Wat een leuk pakje!!! Heel erg gaaf!
    Sterkte met het nieuws over je vader.. Wat een rotnieuws!!!

@Froggieh; Ja dat heb ik ook dat ik me schuldig voel dan! Lees ook niet meer alles mee, zoveel nare dingen wat er langs komt! Probeer me vooral op het positieve te richten!

@mandyilana; Welkom! Jij bent inderdaad aan de laatste loodjes bezig!!! 20 kg valt nog wel mee toch? Mijn vk zei dat 15 a 20 kg nog normaal is! Grote buik ook?

13. Mandyilana

17 feb 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buik is enorm :)

En ik zit al op de 23 kilo hoor en daar kan nog veel meer bijkomen.

Ach, komt ook wel weer goed met een beetje hard werken in het jaar als ze geboren is.

Ik ben zelf gestopt met het kijken op het internet toen ik net zwanger was, las te veel negatieve verhalen en ging me alles in het hoofd halen.

VInd dit initiatief daarom ook super goed! Tuurlijk hoef je je ogen niet te sluiten, maar met positief denken kan je in ieder geval al wat rust in je zwangerschap neerzetten en dat is zo belangrijk!

wat een super leuk pakje trouwens!! Ik was vroeger antirose bij een meisje, nu vind ik het geweldig en het kan me niet rose genoeg zijn.

Lang leve de hormonen.:D

Deel Deze Pagina