Hoi meiden! Ik zag dat hier nog een clubje voor was Zelf gisteren (10dpo) een test gedaan en die was positief!! Dat zou betekenen dat ik 20 september zou zijn uitgerekend! Lijkt mij leuk om met andere meiden te kletsen en ervaringen uit te wisselen
Haaaaaai http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/606167-bevallings-lijst-16-september-t-m-30-sept-2016-a-9.html Je bent hier welkom hoor
Nou serieus haha! Ik met zoek functie zoeken naar het topic en kreeg het niet gevonden! Haha! Super fijn thanks!!
Ik wil graag meeschrijven! De groep die hier genoemd wordt vind ik al zo groot. Mag er een 2e groep ,zijn of te wel deze? Liefs
Ik zou hier ook wel graag willen meeschrijven. Het is een ander forumonderdeel dus volgens mij mag het gewoon. Is het jullie eerste kindje?
Leuk! ER, nu zwanger van ons 2e kindje. Onze zoon is over een maand 2! Jij ook zie ik alleen 1 van maart, wat leuk! Zonnetje leuk dat je ook mee wilt schrijven. Hopelijk krijgen we een leuk overzichtelijk groepje! Hebben jullie al afspraken staan bij de verloskundige?
Hallo allemaal, Ten eerste : gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Lijkt me leuk om mee te schrijven! Ik ben 19 september uitgerekend. Eerste kindje 3 februari heb ik de eerste echo, ben ontzettend benieuwd. Lily
Hallo allemaal, Ik lees en schrijf graag mee. Vorige week een positieve zwangerschapstest....Dus midden / eind september uitgerekend. Moet wel alles goed gaan natuurlijk! Zo spannend allemaal. Hoe ervaren jullie deze eerste dagen / weken?
Hoi meiden wat leuk dat er een nieuwe groep ontstaat nu Zal morgen even op de laptop een lijst maken waarop iedereen zijn bevallingsdatum kan invullen!!
Gefeliciteerd Mariska en Lily! Leuk rebelflower @mariska: ik ervaar ze als goed, ik ben dan nu wel pas 4 +1 zwanger maar voel me goed. Ik voel me ook erg zeker van deze zwangerschap, erg fijn na de miskraam die vanaf het begin van de test al heel onzeker voelde. Ik had constant het gevoel dat ik moest testen, ze werden dan ook vrijwel niet donkerder. Nu test ik me rot omdat ik het zo tof vind om de streep te zien 'groeien'. Wel wacht ik nog even met bellen naar de vk, dit vanwege de miskraam. Ik leefde toen heel erg van afspraak naar afspraak om bevestiging te krijgen en die bleef elke keer negatief al hoopte ik natuurlijk anders. Ik wik nu proberen wat rust in mijn hoofd te bewaren. Zolang de afspraak nog niet vast sta leef ik niet zo er naar toe. Ik hoop dat ik met 7 weken een echo mag puur voor geruststelling. We zullen zien. Hoe voelt het voor jou Mariska?
Bevallingsdatum lijst 16 - 30 sept. 2016 16 september: 17 september: 18 september: 19 september: xLily, ? Jaar, 1e kindje 20 september: RebelleFlower, 24 jaar, 1e kindje. 21 september: 22 september: 23 september: 24 september: 25 september: 26 september: 27 september: 28 september: 29 september: ER14, ? Jaar, 2de kindje 30 september: Datum onbekend: Ilss, ? Jaar, 2de kindje Zonnetje2015, ? Jaar, ? Kindje Mariska89, ? Jaar, 2de kindje Totaal aantal: 6 Als je weet of het een jongen of een meisje wordt kan je deze als je dat wilt achter je naam plakken: ♀ ♂ Afspraken lijst: - RebelleFlower 9 februari, eerste echo en intake verloskundige. - xLily 3 februari, eerste echo - Wil je op de lijst? Geef even je leeftijd en hoeveelste kindje dit is door dan zet ik je erbij. Je mag ook jezelf erbij zetten, quote de laatste aanpassingen en haal de [ ] van de quote weg! Pas ook even het totale aantal aan!
Lijst gemaakt! Heb iedereen er als goed is opgezet! Sommige wist ik geen datum. Geef maar even door of pas zelf aan
Goedemorgen allemaal ! Hoe gaat het met jullie en de bijbehorende kwaaltjes Vandaag zit ik op 6 weken, we hebben gisteren een paar rompertjes met 'jullie worden opa en oma' gekocht en zijn van plan het na de eerste echo (03-02) te vertellen aan ouders/schoonouders. Vind het zo spannend! We hebben gekozen om het pas na de echo te vertellen, omdat het vorige keer helaas is misgegaan. Echo geeft toch een hoop zekerheid. Lily
Hoi meiden ik schrijf ook graag mee. Omdat de andereclub al zo groot is. Ik ben 16 september uitgerekend van ons 2e wondertje. we hebben een dochter die 6 maart 2 jaar word. Afspraak bij VK staat voor 18-2. 1e afspraak pas met 10 weken. dus nog even geduld. Voel me verder redelijk. Af en toe van die blegh dagen zoals vandaag hihi moe misselijk ect. maar niet tot het hele extreme gelukkig.
Bevallingsdatum lijst 16 - 30 sept. 2016 16 september: Miranda88, 27 jaar, 2e kindje 17 september: 18 september: 19 september: xLily, ? Jaar, 1e kindje 20 september: RebelleFlower, 24 jaar, 1e kindje. 21 september: 22 september: 23 september: 24 september: 25 september: 26 september: 27 september: 28 september: 29 september: ER14, ? Jaar, 2de kindje 30 september: Datum onbekend: Ilss, ? Jaar, 2de kindje Zonnetje2015, ? Jaar, ? Kindje Mariska89, ? Jaar, 2de kindje Totaal aantal: 7 Als je weet of het een jongen of een meisje wordt kan je deze als je dat wilt achter je naam plakken: ♀ ♂ Afspraken lijst: - RebelleFlower 9 februari, eerste echo en intake verloskundige. - xLily 3 februari, eerste echo - 18 februari eerste echo en intake verloskundige Wil je op de lijst? Geef even je leeftijd en hoeveelste kindje dit is door dan zet ik je erbij. Je mag ook jezelf erbij zetten, quote de laatste aanpassingen en haal de [ ] van de quote weg! Pas ook even het totale aantal aan! [/QUOTE]
Dank jullie wel allemaal. @ilss wat jammer dat je niet onbezorgd deze zwangerschap kan beginnen, maar wat fijn dat je je zo zeker voelt. Dit gevoel hopelijk de komende 8 maanden vasthouden . Voor mij voelt het als spannendddddd, dat er weer een kleintje mag gaan groeien. Verder ben ik erg moe en slaap s middags lekker mee met mijn zoontje. @xLily wat leuk van die rompertjes.Bij ons weten de opas en omas het al. Broers en zussen trouwens ook. Verder nog niemand, daar wachten we na de eerste echo mee. Zit nog wel te bedenken hoe we het gaan vertellen. Een foto met schoenen en dan mini slofjes vind ik ook heel leuk.
Bevallingsdatum lijst 16 - 30 sept. 2016 16 september: Miranda88, 27 jaar, 2e kindje 17 september: 18 september: 19 september: xLily, ? Jaar, 1e kindje 20 september: RebelleFlower, 24 jaar, 1e kindje. 21 september: 22 september: 23 september: 24 september: 25 september: 26 september: 27 september: 28 september: 29 september: ER14, ? Jaar, 2de kindje 30 september: Datum onbekend: Ilss, ? Jaar, 2de kindje Zonnetje2015, ? Jaar, ? Kindje Mariska89, 26 Jaar, 2de kindje Totaal aantal: 7 Als je weet of het een jongen of een meisje wordt kan je deze als je dat wilt achter je naam plakken: ♀ ♂ Afspraken lijst: - RebelleFlower 9 februari, eerste echo en intake verloskundige. - xLily 3 februari, eerste echo - 18 februari eerste echo en intake verloskundige - Mariska89 27 januari intake verloskundige Wil je op de lijst? Geef even je leeftijd en hoeveelste kindje dit is door dan zet ik je erbij. Je mag ook jezelf erbij zetten, quote de laatste aanpassingen en haal de [ ] van de quote weg! Pas ook even het totale aantal aan! [/QUOTE]
Ik ben rond 20-9 uitgerekend. maar vind dit nog erg voorbarig. Na 3 ma's eerst maar eens de eerste echo (2-2) een mooi kloppend hartje zien en dan van echo naar echo.. Erg spannend. Langzaam lijken de symptomen wat meer te worden. M'n hoofd draait overuren iig.