Laatste 6 werkdagen, pfff, ik verveel me rot!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Linnies2013, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnies2013

Linnies2013 Actief lid

18 jul 2013
    257
    106
    43
    Vrouw
    Ff klagen, sjorrie! :D Vanmiddag, morgen en volgende week nog 4 dagen werken en dan heb ik verlof! Aangezien mijn vervangster begin december al is begonnen en dus het meeste al oppakt verveel ik me al een tijdje regelmatig. Hier en daar een klusje of een dingetje en dat is het wel.
    Lang leve ZP en het www! Ik heb een hoop leuke dingen besteld en veel info gelezen maar krijg inmiddels vierkante ogen van het scherm.
    Hoe kwamen jullie die laatste dagen door? Het voelt net alsof ik op vakantie ga, die dagen daarvoor schieten ook nooit op :D.
    Oh, en misschien hebben jullie nog tips om te doen? Of sites om te bezoeken?

2. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Ghi ghi ik ken het, ben zelf 'pas'25 weken morgen maar heb dat ook al af en toe. Ik werk als gastouder en het is de komende periode wat rustiger doordat er een aantal kindjes naar school gaan er daarvoor de nieuwe kindjes pas na mijn verlof in augustus weer beginnen. Vind het heerlijk om overal te lezen maar betrap mezelf erop bijna om t half uur te kijken of er ergens al iets nieuws staat hahaha.
    Heb zelf wel een zoontje van ruim 2 rondlopen dus is vooral als hij slaapt en dan denk ik maar dat het wel mag haha

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Haha, ik heb me ook verveeld de laatste paar weken voor mijn verlof.. dat komt echt omdat je ernaar toeleeft. En ik verveelde me ook de laatste paar weken voor de uitgerekende datum, en de anderhalve week overtijd daarna nog meer :p nu heb ik geen tijd meer om me te vervelen :D dus geniet er gewoon even lekker van haha

Deel Deze Pagina