uitgerekend en wat bruin bloed verlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by carretje25, Jan 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carretje25

carretje25 Actief lid

Apr 16, 2006
    161
    0
    0
    Hoi...

Ik heb al meerder keren een vraag hier gesteld en ik ben blij dat jullie de tijd nemen om deze te beantwoorden! Super!
    Nu heb ik nog een vraagje; ik ben vandaag 1 dag over de uitgerekende datum, nu ging ik vannochtend naar de wc en zag ik een klein beetje bloed in de wc en aan mn papiertje zitten(het was donker bruin van kleur)nu heb ik dat een paar gehad steeds een klein beetje, het lijkt een beetje op donkerbruine afscheiding en het is niet veel steeds, maar ik vroeg me af wat dit kon zijn, is het misschien toch een beetje al aan het "rommelen"had gelezen dat helderrood bloed verlies niet goed is maar het is zeker niet helder rood van kleur. Heb ook nog geen slijmprop of vruchtwater verloren naar mijn idee, dus ik vroeg me af wat dit kon zijn! Alvast bedankt voor je antwoord!

Groetjes Car

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi carrejte25,

Bruine afscheiding wijst op oud bloedverlies. Omdat je baarmoeder zich aan het voorbereiden is op de baring kan het zijn dat er een adertje is gesprongen waardoor er bloed vrijkomt omdat dat maar weinig is kleurt het bruin voor dat het de uitgang heeft bereikt.
    Als het nu helderrood word kan het zijn dat je baarmoedermond open gaat staan ofwel dat je ontsluiting krijgt.

Heel veel succes bij de bevalling! Imke

3. carretje25

carretje25 Actief lid

Apr 16, 2006
    161
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord! Ik heb het nog steeds een beetje, kan het zijn dat het wel een paar dagen aanhoud? Het blijft bruin van kleur en s'nachts heb ik het niet alleen bij het afvegen wat.

Groetjes Car

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi car,

Ja dit kan inderdaad een paar dagen aanhouden. geen probleem.

toitoitoi! Imke

Share This Page