He dames, Lekker op tijd, maar hier is het oktober 2013 buikjes topic. Je moet toch ergens beginnen, hihi... Hier mijn buikje met 4+1 (dat kleine bobbeltje is een overblijfsel van mijn zoontje, haha)
Jihoe! Ik mag me ook hier melden. Buikje is nog niet foto-waardig, haha. Zit op een lager start gewicht dan bij mijn vorige zwangerschap, geen buikje te bekennen.....
@lieke, die van mij is ook niet foto waardig hoor haha... Dat bobbeltje is mijn overgebleven vet van mijn zoontje, haha
@Anja, volgens mij zijn we precies even ver! Ik zie dat je al vrij snel weer zwanger geworden bent, leuk. Wij hebben een paar jaar in de MMM gezeten en zijn nu nog een beetje verbijsterd dat ik nu eindelijk toch zwanger ben. Nog geen buikje te bekennen trouwens
@anjamones....grappig, heb ook in april 2012 een zoontje gekregen en nu uitgerekend voor oktober 2013, hihi. Ben benieuwd hoe snel ik een buikje ga krijgen dit keer, zodra er iets te zien is, zal ik ff een foto plaatsen.
@stiertje, valt wel mee toch, haha. afgelopen november eerst nog een mk gehad, nu ga ik er van uit dat deze blijft plakken, hihi @lieke, wat grappig heb er geen andere woorden voor, haha... @jo.. jippie, nog een buikje @smokey, we wachten af
Hoi, ik mag me hier ook melden! Bij mij is nog niets te zien, nja.. dat beetje buik wat ik heb komt door het lekkere eten en van de wijntjes
Idd kom maar op met die foto's, dan hebben we straks beter vergelijkingsmateriaal als er al wel iets begint te groeien toch?
Hey meiden! Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ga het hier ook eventjes in de gaten houden, leuk! Bij mij is er nog niks te zien trouwens hoor! xx
Hahah ik hou dit ook even in de gaten.. hier ook nog niets te zien hoor.. t zou gek zijn als t nu al te zien is. bij de andere begon het met 5 a 6 wk.. (maar meer een darmen buikje)... ben benieuwd naar iedereen!!! Iedereen gefeliciteerd!!
Hoi hoi Ik ga me hier ook maar melden het word voor mij als het goed iz ook Oktober 2013!! Maar daar weet ik a.s donderdag hoop k meer van. Ben een half jaar niet ongesteld geweest en weet sinds een week dat ik zwanger ben. Heb anderhalve maand terug okk nog getest maar was toen nog niks. En begin januari kreeg ik te horen dat ik moeilijker kinderen kon krijgen ivm ongesteldheid. En nu ben ik zwanger en voel de sympyomen of wel een week of 3 a 4. Rara. Succes en gefeliciteerd allemaal.
Gefeliciteerd allemaal!! Ook ik ga dit topic volgen, erg leuk!! Maar nog ff geen foto van mij Hahahaha....
Ik ga zondag denk ik beginnen met fotos maken elke week!! Wel leuk om dat te bewaren en te vergelijken. Vind deze periode echt een beetje rot, omdat ik niet echt super slank ben en laatst wat afgevallen ben en nu dus weer een dikker buikje begin te krijgen Zullen de mensen nu wel denken dat ik mijn dieet niet kon volhouden ... maar goed, dat heb ik ook niet, ga nu iig niet afvallen. Dat zien we na de bevalling wel weer!! (afvallen bij is is dus haast niks meer eten No way dat ik dat mijn kindje aan ga doen!!!) En als iedereen het weet (na de echo) weten ze ook waarom ik dikker werd!! Dus fotos komen binnenkort!!! Leuk topic!!!!!
Inderdaad Anja, nu er nog niks te zien is vraag ik me telkens af of het wel echt zo is. Heb wel een beetje trekkerig gevoel zo nu en dan onderin de buik, maar verder nog nergens last van(gelukkig, hoop dat dit zo blijft ) Zie trouwens dat wij gelijk lopen! Zijn er al mensen die last hebben van een darmen buikje?
Ik mag er ook bij. Ik maak zondag mn eerste foto denk ik. Zo blij om opnieuw zwanger te zijn. Al ben ik wel enorm nerveus door de de mk'n die ik hiervoor had. Gelukkig heb ik er nu een beter gevoel bij, hopen en duimen draaien dus. Vraag me af als het buikje nu sneller komt dan bij de eerste. Dan vroegen de mensen me met 25 weken nog wanneer ik aan kinderen ging beginnen... Ondertussen natuurlijk al een zoontje gehad, een mk aan 10w en een vmk. Zou dat e voor zorgen dat het sneller gaat? Wat hoop ik het want nu wil ik echt lekker lang pronken met mn buik! De vorige keer zag je hem pas goed met 27w en met 35w al bevallen...