uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik kreeg een super zachte badcape (voor de baby uiteraard) die je met klittenband dicht kan doen.
    Wat betreft het veel van huis zijn.. ik weet natuurlijk niet precies wat dat inhoud voor jou. Maar je krijgt 2 witte kannen (1 ervan komt bij mij op het werk te staan in een leuk tasje) en de flessen zelf zijn blauw en zitten qua grote een beetje tussen een melkfles van 1.5 liter en een liter fles jus d'orange in. Weet niet of je er nu een voorstelling van kan maken?
    Al snap ik heel goed als je dat niet allemaal mee wilt sjouwen als je van afspraak naar afspraak moet.

Mij hadden ze vertelt dat ze een zwembad vol met urine nodig hadden voor een kleine eetlepel met medicijn :eek: nooit gedacht dat ze zo veel nodig hadden :eek:

Ik werd vannacht trouwens wakker en ik was misselijk.. echt niet normaal! De enige manier om het door te komen was stil op mijn rug liggen en laat dat nu net de positie zijn waarin ik niet lekker slaap :(

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier mvm ook gisteren geweest... heb een mooie wikkeldeken gekregen... vorige keer ook, is heel lekker zacht en warm, heel fijn voor winterkindjes :) ook ik mag pas volgende week beginnen met plassen... mag pas vanaf 6 weken...

ik vraag het aan jullie ook even... zijn er meer die ontzettende rommelende darmen hebben? ik heb er veel last van, vorige keer kon ik niet meer naar de wc en heb ik uiteindelijk via de huisarts lactulose siroop gehaald... hopelijk komt het nu niet zo ver en kan ik er eerder wat aan doen want dat was echt niet leuk!

en heeft iemand van jullie ook hoofdpijn op zijn hoofd? Ik had dat ook net na de bevalling en heb het nu ook weer... heel vervelend gevoel...

3. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom alle nieuwe dames!!! En natuurlijk gefeliciteerd👶🏽🎉🎉@fiona1983. De hoofdpijn komt me heel bekend voor word er gek van! Lig nu ook in men bedje van de pijn.

Ik heb 29 juni men afspraak bij de verloskundige!! Super spannend😊

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Zelfde dag als ik dus Jucy! Hoe laat heb jij je afspraak? IK moet om 9:40.

5. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik om 11:40!! Super leuk op dezelfde dag!! Vind het egt super spannend!

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik ook! Ik laat als ik klaar ben in dit topic wel even weten wat mijn ervaring was :)

7. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa doe dat! Ik ben super benieuwd. Kan me alvast even voorbereiden😊. Ik word ook gebelt door moeders voor moeders. Goed initiatief vind ik dat!

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik werd daar vorige week donderdag al voor gebeld, wilde ze vrijdag meteen langskomen en ik moest haar er even aan herinneren dat ik die vrijdag pas 4 weken zwanger was. Beetje vroeg ;). Nu komt ze komende maandag. Ook heel spannend hoor!

Een goede vriendin van mijn zusje was vorig jaar ongepland op haar 16e zwanger en toen heeft mijn zusje heel veel babykleding ingezameld, zowel jongen als meisje. Dat kindje werd een jongen dus al die meisjeskleding staat nog bij mijn zusje thuis. Daar heb ik gisteren even tussen gesnuffeld. Als mijn kindje een meisje wordt heb ik dus in ieder geval alvast 2 bigshoppers vol met hele leuke kleding gereserveerd ;). Wel heel leuk hoor, om tussen die kleine kleertjes te snuffelen. Krijg nu al nesteldrang ;)

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier komt maandag ook MvM, ben erg benieuwd!

10. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hier is het ook gezellig! Gefeliciteerd allemaal! Mag ik er ook bij? Ik krijg als het goed is in 2016 ook een februari kindje!
    Zo gek nog om te zeggen..... Maandag positieve test, maandag avond uit eten. Ober: Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden? Uhhh.. Ik ben zwanger, zei ik heel ongeloofwaardig haha!

11. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baby's verwacht Februari 2016

1 februari
    Marl1tje - 1e kindje (18 juni 1e echo)
    Puk2015 - 1e kindje (8 juni MvM - 10 juni echo gyn)

2 februari
    Keke91 - 1e kindje

3 februari
    CSI - 2e kindje
    Fiona1983 - 2e kindje (24 juni 1e echo)
    Liyana - 1e kindje (11 juni 1e echo)

4 februari
    Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Linnaea - 1e kindje (29 juni intake vk + 1e echo)
    Talvi - 2e kindje
    DDucky - 1e kindje (19 juni intake vk + 1e echo)

6 februari
    so blessed - 1e kindje (25 juni echo - 30 juni intake)

7 februari
    Coekie - 2e kindje (23 juni echo - 29 juni intake vk)
    Johanna - 3e kindje

8 februari
    Donder - 2e kindje

9 februari
    Debbie: 1e kindje (26 juni eerste echo)

10 februari
    Laana - 2e kindje (18 juni (6wk)1e echo bij gyn)

Datumloos:
    Mom2be21 - 1e kindje (23 juni vroege echo, 7 juli termijnecho en 8 juli intake VK)
    Keke91
    Multiculti888

Belangrijk!!
    - De lijst kopiëren werkt niet.
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

Ben zo vrij geweest om mezelf op de lijst te zetten :)

12. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom Debbie en gefeliciteerd!
    Heb je al last van kwaaltjes?

13. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    De test was nog wat licht maar ik sluit me graag alvast bij jullie aan. Ik heb een zoontje van 15 maanden en als alles deze keer wel goed gaat zal hij dus net voor zijn 2de verjaardag grote broer worden.
    Ik heb iets met de periode februari-maart blijkbaar, met mijn zoontje uitgerekend eind februari 2014 en hij is begin maart geboren. Dit jaar eind februari (2015 dus) te horen gekregen dat het niet goed zat en op 28 februari 2015 een MK gehad. Laten we hopen dat dit februari kindje lekker blijft plakken en dat er in februari 2016 een (of meer, wie weet) gezond kindje ons gezin mag uitbreiden.

14. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Baby's verwacht Februari 2016

1 februari

2 februari
    Keke91 - 1e kindje

3 februari
    CSI - 2e kindje

4 februari
    Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Talvi - 2e kindje

6 februari

7 februari
    Johanna - 3e kindje

8 februari
    Donder - 2e kindje

9 februari

10 februari

12 februari
    Saartje5 - 33 jaar - 2de kindje

Datumloos:
    Mom2be21 - 1e kindje (23 juni vroege echo, 7 juli termijnecho en 8 juli intake VK)
    Keke91
    Multiculti888

Belangrijk!!
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

15. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Hey, wat leuke allemaal weer nieuwe dames erbij... gefeliciteerd hoor.

Ik heb de verloskundige vandaag gesproken. Zo leuk, ze kende me nog van de vorige zwangerschap...

1e echo gepland op 25 juni en intake op 30 juni, klinkt allemaal al heel echt, ben er zo blij mee...

Vanmorgen nog een keer test gedaan, cb met weekindicator en er maar meteen foto's van gemaakt en begonnen aan mijn eigen zwangerschapsdagboek, gewoon in de notities in mijn telefoon.
    Mijn vriend zei gisteren meteen al " we gaan wel alles hetzelfde doen als bij de eerste he, dus ook 2 pretecho's, zwangerschapsshoot etc."
    Enige afwijkende is dat we dit keer wel combinatietest willen laten doen.
    hebben jullie daar al over nagedacht?

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik heb wel nagedacht over de combinatietest, maar besloten het niet te doen. Het geeft alleen maar een kansberekening en bij een iets verhoogde kans geeft het een hoop stress denk ik, en dan vervolgonderzoeken e.d. en dat terwijl ik de zwangerschap echt niet zou afbreken als het kindje een afwijking zou hebben. En ik heb de 20-weken-echo nog, dat vind ik ruim op tijd en zekerheid genoeg om me te kunnen voorbereiden op de geboorte van mogelijk een ziek of gehandicapt kindje. Dus de combinatietest vind ik dan onnodig.

Ik ga wel 2 pretecho's laten maken denk ik. Wil heel graag het geslacht weten (ik houd gewoon echt niet van unisexdingen dus wil graag gericht kunnen shoppen) dus denk een echo daarvoor met 16 of 17 weken en ik wil een 4D-echo met een week of 25/26.

Ik was vanmiddag op een verjaardag en heb het gewoon bijna gepresteerd daar in slaap te vallen, haha! Zoooo moe. En dan een smoes verzinnen waarom ik me niet fit genoeg voelde om een half uur met hun hond te gaan wandelen, want ik doe dat normaal gesproken toch zo graag? Ja, maar nu even niet...

17. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Baby's verwacht Februari 2016[/COLOR]

1 februari

2 februari
    Keke91 - 1e kindje (29 Juni intake en misschien eerste echo)

3 februari
    CSI - 2e kindje

4 februari
    Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Talvi - 2e kindje

6 februari

7 februari
    Johanna - 3e kindje

8 februari
    Donder - 2e kindje

9 februari

10 februari

12 februari
    Saartje5 - 33 jaar - 2de kindje

Datumloos:
    Multiculti888

Belangrijk!!

18. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb vanmorgen ook de verloskundige gebeld. 29 Juni intake en ik mocht dan aanvragen (ivm mijn vorige miskraam) of ze misschien even kunnen kijken of alles er goed uitziet. Nog wel een hele tijd wachten dus helaas.

Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! :)

19. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren!

Wat betreft de testen: wij hebben ervoor gekozen om geen testen te doen die niet nodig zijn. Dus bijv. De combinatietest willen wij al niet doen. Puur omdat we, ongeacht de uitkomst, zouden kiezen voor het kindje.

20. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil iemand nog mijn afspraak erbij zetten 24 juni vk en echo thnx!

Deel Deze Pagina