Gefeliciteerd met de geboorte van jullie flinke zoon! Fijn dat je een goede bevalling hebt gehad! Geniet lekker van alles. En hopelijk herstel je snel.
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 3 februari CSI - 2e kindje Punky16 - 3e kindje 6 februari Liyana - 1e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 7 februari Valerica - 30 jaar - 1e kindje ZaZam - 28 jaar - 1e kindje 8 februari lizsett - 1e kindje Debbie91 - 24 jaar - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w afspraken Februari 4 - fien2808 - echo gyn 8 - Caprice - gyn controle + echo 9 - Valerica - controle 9 - Meisje93 - controle vk 12 - fien2808 - vroedvrouw 15 - fien2808 - echo gyn 18 - Caprice - vroedvrouw ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
Door- & uitslapen doe ik al weken niet meer... Ik vind het trouwens heel raar dat ik overdag nog vrij 'fit' en wakker ben. Als ik vroeger (voor de zwangerschap) 1x wakker werd tijdens de nacht, dan wist ik al dat mijn oogjes de hele dag zouden prikken nu ben ik er zo aan gewend... Goed voorbereid voor de baby Wow, over een mijlpaal gesproken! Any moment now... Proficiat Donder !!
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 3 februari CSI - 2e kindje Punky16 - 3e kindje 6 februari Liyana - 1e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 7 februari Valerica - 30 jaar - 1e kindje ZaZam - 28 jaar - 1e kindje 8 februari lizsett - 1e kindje Debbie91 - 24 jaar - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w afspraken Februari 4 - fien2808 - echo gyn 8 - Caprice - gyn controle + echo 9 - Valerica - controle 9 - Meisje93 - controle vk 12 - fien2808 - vroedvrouw 15 - fien2808 - echo gyn 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305 - verloskundige 25 - Sabine1305 - verloskundige Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
Gisteren de laatste centering gehad. Geen kilootjes bij deze keer, nog precies hetzelfde als 2 weken terug dus ik ben tevreden. Nu zei de verloskundige ineens dat ze nog niet vast ligt met haar hoofdje, ze is wel gezakt. Terwijl de andere verloskundige de vorige keer zei dat ze volledig is ingedaald. Nou ja geen idee, zolang ze maar met haar hoofd naar beneden blijft liggen Meteen 3 afspraken vooruit gepland, ben erg benieuwd of die van 2 maart nodig gaat zijn of niet.
2 maart... pfft ik word er spaans benauwd van haha Sabine.. maja ik zie dat jij iets later uitgerekend bent @Fien ja slapen ik doe het gewoon wanneer het kan.. of het nou dag of nacht is daar kijk ik niet meer naar Hebben sommigen van jullie ook dat als je aan het poetsen bent dat je dan denkt oh van dit is voorlopig ff de laatste keer en als er dan weer een week verstreken is je denkt tja uh dit zou ik toch ff niet meer hoeven? Uh ja wel dus... lang leven het wachten! Iemand nog een tip voor een leuke serie op netflix?
Klopt Valerica, jij bent al 3 weken verder dan mij Hihi 2 maart is voor mij maar 3 dagen na de uitgerekende datum
@slapen: ik slaap ook voor geen meter. kan alleen op mij zij slapen maar dat geeft me weer veel pijn aan mijn heupen.
Hier zijn de nachten ook klote.. Mijn buik wordt keihard 's nachts, lig echt niet lekker. Netflix: ben nu orange is the new black aan het kijken. the killing is ook echt een aanrader (de Amerikaanse versie) the Fall is ook spannend. Dexter is ook leuk. Hier worden mijn dagen nu vooral gevuld met Netflix haha. Het huis is al helemaal schoon en mijn vriend houdt het goed bij(lief). Ik begin het wachten en het niet weten wanneer het gaat beginnen echt zat te worden. Heb niet het idee dat de bevalling gauw gaat starten... 😪 Diegene die al eerder zijn bevallen; merkte je iets op de dag van de bevalling, voelde je je anders oid?
ZaZam: ik was heel erg onrustig de avond voor de bevalling. Ik zat niet lekker meer op de bank en kon mijn draai niet vinden. Uiteindelijk naar bed gegaan maar ieder half uur werd ik weer wakker. Moest vaak naar de wc en uiteindelijk braken om 02.30uur mijn vliezen. Achteraf snap ik dus wel waar die onrustigheid vandaan kwam, de bevalling kondigde zich aan.
Vandaag het bed op klossen gezet. Mega hoog! Hoogte van het bed is nu 98cm!! Net maar even een mailtje gestuurd naar de kraamzorg. Normaal is ons bed 75 cm. En in het kraamzorgboek staat dat het 80cm moet zijn. Mrja een werkhoogte van bijna een meter lijkt me ook niet echt handig. @slapen is bij mij heel erg wisselend. Afgelopen nacht 4 uur wakker gelegen. Nachten ervoor goed geslapen. Eens kijken hoe deze nacht gaat verlopen..
Pas ma op dat je je niet verstapt als je vannacht naar de wc moet. Hopelijk vindt krijgt kraamzorg het ook te hoog.
Whaa nee dat zou wat zijn. Klaat me er gewoon uitglijde. Erin komen moet met behulp van n opstapje. Anders kom ik er echt niet in... Ja ben benieuwd wat kraamzorg zegt. Anders ga ik gewoon wat onder mijn matras leggen ofzo. Tis maar 5cm