En was je ook al je slijmprop verloren? Was de baby in je buik rustiger of drukker of merkte je daarin geen verschil? Ben zo benieuwd! Meisje: 98cm is wel erg hoog zeg. Mijne werd 83 dat vond ik te hoog dus we hebben toen de pootjes weggehaald en toen de klossen er onder en nu issie 73. Ik geloof niet dat de kraamhulp het met een meetlint na gaat meten ook al moet het 80cm zijn. Wij laten het dus zo en zeggen niks, denk ook niet dat zij er wat van zeggen
ZaZam: ik ben niet echt een slijmprop verloren. Even in mijn herrinneringen gravend had ik wel veel meer last van afscheiding de laatste periode. Qua bewegingen van mijn dochter weet ik het echt niet meer. Ik wist op dat moment ook niet dat de bevalling zich aan zou gaan aankondigen, ik had me er zelfs bij neergelegd dat we over tijd zouden gaan lopen. Mijn moeder was er die dag nog en zei dat ik er erg slecht uit zag en het niet lang meer moest duren. Maar goed ik hield toen ook enorm veel vocht vast en had last van alle zwangerschapskwaaltjes. Ze zeggen dat ik het deze keer wel herken wanneer ik ga bevallen, ik ben erg benieuwd of dat ook het geval gaat zijn. Ik hoor in ieder geval van veel vrouwen dat ze achteraf wel hadden kunnen weten dat de bevalling was begonnen doordat ze zich toch "anders" voelde, maar dat dat dus wel achteraf is.
ZaZaM: Ja joh mega. Met trapje erin en 's nachts met je duffe kop eruit glijden. ML pleurde al bekant zijn bed uit vanochtend hihi. (was het vergeten) Tja hoogte van mijn bed is zonder klossen al 75cm. Heb dus al een vrij hoog bed. Lag vannacht te denken misschien de lattenbodem iets verhogen. Paar blokjes hout erin leggen en dan ben je er ook denk ik. Zometeen nog even een privé cursus over de bevalling ben benieuwd..
Valerica: k had alleen veel slijm verlies op de dag zelf en heel licht menstruatie gezeur continue. Vk was er om 17 uur terwijl ze dacht dat t niks was want stond te stofzuigen toen ze kwam.. Had 7 cm haha. Sabine jeetje laatste alweer.. 2 maart ga k iig niet meer halen en hoop jij ook niet haha. Hier gisteren gestript had al 4cm slijmprop ook verloren maar niks geen baby hoor.. Morgen nog een x en maandag staat de afspraak in t zh.. Iig m'n laatste vrijdag avond zonder beeb... Morgen meer nieuws hoop ik fijn weekend.
Hihi ik hoop het stiekem ook niet hoor CSI, ze mag van mij gewoon netjes in het weekend van de uitgerekende datum komen. Dan heb ik nog een paar daagjes tijd gehad om uit te rusten zonder klantjes in de avond Ben heel benieuwd of jij de volgende gaat zijn dit weekend Succes in ieder geval!
Nou zazam uit zichzelf wel... vandaag weer gestript maar totaal geen verschil met donderdag dus ze verwacht niet dat t nu war doet.. Dus a.s. week ergens inleiden.. iig bijna weer mama.
Pff. CSI het wil echt niet vlotten bij je! Had niemand verwacht Hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten...
spannend csi. hoop dat het een beetje opschiet. gisteren weer bij de vk geweest. alles nog rustig hier, geen ontsluiting. ze zei dat mijn bekken groot genoeg is voor de baby dus gaat een natuurlijke bevalling worden (niet anders verwacht) maar wel waarschijnlijk na uitgerekende datum. zelf gok ik op week 41...we zullen zien. volgende week weer terug
omdat er totaal nog geen signalen zijn dat het op tijd gaat komen. voel nog geen enkel krampje, geen ontsluiting en ook niks te zien op de monitor. afwachten dus al hoop ik dat dat niet te lang wachten gaat worden
@Donder: gefeliciteerd met jullie zoon! @Sabine: wat een mooie foto! @Maria: heftig verhaal maar gelukkig is alles goedgekomen. Nu lekker genieten! @klossen: ons bed was met klossen 85 cm en dat vond ik al hoog. Moest elke avond op het bed klimmen dus we hebben ze maar weer weggehaald tot na de bevalling. @CSI: hoe is het met jou? @hier: Ik ben nu 1 dag overtijd en voel nog niks. Vorige week was de kleine nog niet ingedaald dus ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren.
@Liyana, dankjewel Wil jij thuis bevallen of in het ziekenhuis? Want als je thuis wilt bevallen moeten de klossen er volgens mij ook met de bevalling eronder zitten. Ons bed is geloof ik nu 80 cm hoog, precies genoeg. Met een krukje is dat goed te doen om het bed in en uit te komen. Je kan er ook voor kiezen om het bed helemaal niet op klossen te zetten, alleen verschoond de kraamzorg dan het bed niet.
Echt vervelend csi, hou je het nog een beetje vol? Hier vandaag precies 40 wk verder geen tekenen behalve ik die gisteren rijp was om opgenomen te worden. Rot hormonen. Ik hoop dat hij of zij snel komt. As dinsdag weer controle, ik hoop dat de beeb dan eindelijk is ingedaald... zoja dan vraag ik of ze mij willen strippen. Ik snap dat mensen daar miss andere mening over hebben maar ik ben er mentaal klaar mee, krijg steeds nare gedachten over dat het niet goed afloopt. Maak me druk als ik de beeb niet meteen voel etc. Zijn er hier die deze klaagzang herkennen of ben ik hier alleen in. Oja en dan je omgeving.. ze bedoelen het superlief maar hou op met dat geapp Ok sorry ik ben het weer ff kwijt. Hopelijk snel baby nieuws hier dat geeft me dan hoop
@Sabine: ik ga in het ziekenhuis bevallen. Ik had er ook een krukje naast staan maar vond het zo vervelend. Ik had idd begrepen dat ze dan het bed niet verschonen. Ik kijk wel even hoe het na de bevalling gaat en anders kan mijn man het bed ook verschonen
@Valerica: heel herkenbaar. Ik raak ook in paniek zodra ik niks voel. Maar bij jou is de baby dus ook nog niet ingedaald? Bij mij ook niet dus ben heel benieuwd. Maar heb van de vk begrepen dat dat soms tijdens de bevalling pas gebeurt.
@Liyana, als je man het niet erg vind om even iedere dag het bed te verschonen dan is er geen probleem en kun je lekker je bed op de grond laten staan Iedere dag schone lakens is alleen wel heel erg lekker als je bijna de hele dag in bed moet liggen. Ik wil graag thuis bevallen dus vandaar dat de klossen er hier wel onder moeten.