Vervelend Valerica. Ik begrijp wel wat je zegt. Ik ben eigenlijk mijn hele zwangerschap heel onzeker geweest of het wel goed zal gaan allemaal. Ik voelde haar ook pas heel laat en dat maakte mij heel bang. Eigenlijk zijn de laatste drie weken in die zin pas echt genieten geweest. Ze beweegt zoo veel bijna de hele dag door. Dat had ik echt nodig om niet meer onzeker te zijn.. Verder word ik inderdaad ook gek van alle berichten "is ze er al" "al nieuws". Hartstikke lief hoor maar best irritant Hopelijk kunnen ze je strippen dinsdag. Ik heb dan ook weer mijn afspraak. @bed verschonen dat hoeft van mij echt niet elke dag. Zelfs niet als ik er de hele dag in lig. Das wel heel veel zeg.. Wist niet dat ze dat deden.
Wat is het spannend allemaal zeg! Ben elke dag aan het lukken of er al mee baby nieuws is! Bed verschonen is toch wel elke dag heel erg fijn hoor! Ik hield op het laatst veel vocht vast en toen ik bevallen was kwam al het vocht er s nachts uit...nat vann het zweet elke nacht en dan zijn schone lakens echt heel fijn! Dat zweten begint hier ook nu pas minder te worden...
Valerica: altijd naar je gevoel luisteren. Als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt gewoon aan de bel trekken. Tja en die appjes..... Baby gaat trouwens vaak wel minder bewegen aan het einde van de zwangerschap. @bed verschonen: elke dag een schoon bed vind ik ook niet verkeerd als je er de gehele dag in ligt. Zoiezo schoon onderlaken.
@Donder, gefeliciteerd! @voorbode bevallen, mijn darmen waren bezig om zich te legen, baby was extreem beweeglijk, en wat dikke draden slijm verloren, maar om nu te spreken van een prop, nee. @kraamhulp, alles is bespreekbaar en wat jij niet wil, doet zij niet. Bed verschonen deed ze bij mij de eerste dagen elke dag, daarna om de dag. @Zazam, heel herkenbaar, mijn zwangerschap werd ook pas 'leuk" na 32 weken. Toen kon ik er pas echt van genieten. Ik riep ook tegen iedereen, oh ze mag wel blijven zitten tot 41 weken en 5 dagen, maar goed zo zie je maar... @indalen, bij mij is de baby 5 dagen voor de bevalling ingedaald. Dus het hoeft niet perse weken van tevoren. @CSI, werkt strippen niet alleen als je lichaam er ook klaar voor is? Althans dat werd mij verteld door de vk. Anders kan je strippen wat je wil, maar gebeurt er toch niets. @bed op klossen, ik vond het een ramp, met mijn bekkenpijn en bevallingspijn, in en uit het bed stappen was niet tof. Kraamhulp was nog geen minuut weg, of mijn partner heeft de klossen onder het bed uit gehaald. Wat een verademing! En heb afgelopen nachten eindelijk weer op mijn buik kunnen slapen. Wat een zaligheid! @dames voorbij de uitgerekende datum of in de buurt, spannend hoor, ik ben benieuwd wanneer de volgende baby geboren wordt. Succes allemaal met de laatste kwalen en ongemakkelijke momenten, het einde is gelukkig in zicht, succes! Vrijdag hadden we een new born fotoshoot. Cadeautje van haar peettante en tevens de eerste keer weg als gezin. Wel heel speciaal en leuk. Zaterdag voor het eerst naar de stad en markt met haar geweest. Jemig zeg, wat word je opgehouden door veel mensen die je aanspreken als je met een kinderwagen loopt. Daar moet ik wel even aan wennen. Zondag zijn we, tussen de borstvoedingen door, gaan lunchen in de stad. En het ging goed. Onze dochter heeft ongeveer overal doorheen geslapen, dus wij blij. Kinderwagen werkt dus erg slaapverwekkend bij haar, autorijden doet het ook goed.
De kraamzorg heeft bij ons inderdaad ook de eerste dagen het bed iedere dag verschoont en daar was ik wel heel blij mee! Ik zei van te voren ook dat hoeft voor mij echt niet. Maar als je badend in het zweet wakker wordt en je droge nachthemden aan moet doen midden in de nacht dan is het ook wel lekker als je lakens de volgende dag verschoont worden. Na een paar dagen deed zij dit om de dag. Klossen heeft mijn man er ook dezelfde dag nog onder vandaan getrokken toen de kraamzorg weg was. Ook meteen geregeld dat die weer opgehaald werden. Maria: Wat heerlijk dat je meisje overal doorheen slaapt, wij hadden dat helaas niet. Onze kleine meid was liever wakker dan dat ze sliep, zeker als we erop uit gingen. Liepen we dan met een huilende baby door de hema 1 week na de bevalling we hopen dat de volgende in dat opzicht wel wat makkelijk zal worden.
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 3 februari CSI - 2e kindje Punky16 - 3e kindje 6 februari Liyana - 1e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 7 februari Valerica - 30 jaar - 1e kindje ZaZam - 28 jaar - 1e kindje 8 februari lizsett - 1e kindje Debbie91 - 24 jaar - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w afspraken Februari 8 - Caprice - gyn controle + echo 9 - Valerica - controle 9 - Meisje93 - controle vk 12 - fien2808 - vroedvrouw 15 - fien2808 - echo gyn 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305 - verloskundige 25 - Sabine1305 - verloskundige Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
Oh ik had nu ook wel al wat meer babynieuws verwacht beginnen nu toch heel wat dames de datum voorbij te lopen! Ik word zelf ook helemaal gek van de pijnen overdag en 's nachts. Maar nu moet ze maar mooi 2 dagen wachten hoor, mijn schoonmoeder is morgen jarig en anders maakt ze ons leven de komende tijd tot een living hell nouja ik overdrijf... Maar jullie begrijpen het wel!
Goedemorgen, Ook hier nog geen baby. Ik had echt verwacht dat ie vorige week geboren zou zijn. Nou ja, niets aan te doen. Ik ben nog nooit zolang zwanger geweest. Raar idee hoor. Iedereen succes, en er mag nu idd wel weer een baby bij
Maria: Wat leuk een new born fotoshoot! wat fijn dat je kleine meid zich zo voorbeeldig gedraagt als je op stap gaat. Ja het is nog heel rustig met babynieuws! Ben benieuwd wie de volgende zal zijn.
Ik hou het hier ook goed in de gaten en ben ook zo benieuwd wie de volgende zal zijn! Bij mij gelukkig ook nog alles rustig, denk dat dat ook komt omdat ik zelf nog niet helemaal zen ben. Gelukkig meeste dozen al weer uitgepakt, donderdag komen de gordijnen en ook de meeste verlichting hangt inmiddels. Appjes heb ik nog niet zo last van, maar zit ook nog 2 weken voor mijn uitgerekende datum. Dame is al een paar weken ingedaald, maar nog behoorlijk actief! Punky en CSI, voor jullie écht de laatste loodjes... Succes allemaal!
Csi die zin snap ik niet helemaal. . Gaan ze je donderdag inleiden og gaan ze donderdag datum plannen voor inleiding?
Goedemorgen, Hier is nog steeds alles rustig. Heerlijk geslapen, dat dan weer wel. Straks een afspraak bij de kl. vk. Ik had vorige week echt niet gedacht dat ik deze afspraak nodig had. Ben benieuwd. Fijne dag!
Fien, kun je al een beetje genieten van je verlof? Hihi laat die kleine dan nog maar even lekker zitten en erna geboren worden Spannend hoor CSI, dus de geboortedatum zal 11-2 of misschien 12-2 zijn. Ben heel benieuwd of iemand je nog voor gaat zijn met babynieuws
Spannend CSI. Fijn om een datum te hebben lijkt me? Hier ook nog geen nieuws.. Ben zo benieuwd wanneer het gaat beginnen.. Straks naar de vk, eens kijken of ze kan strippen. Ben in ieder geval wel benieuwd of er al ontsluiting is oid.. Wordt tijd dat er hier weer baby's geboren gaan worden
Jaa ben ook benieuwd wie de volgende zal zijn! Er lopen genoeg dames over tijd... Vanochtend bij vk geweest. De kleine is volledig ingedaald en ligt vast in mijn bekken! Volgende week gaan ze proberen te strippen bij me. Als de kleine er dan nog niet is. Met de klachten die ik nu heb kan het nl. zijn dat de kleine eerder komt. Heel niet erg want ben er helemaal klaar voor. Mijn moeder is van de 1e met 37.4wk bevallen. Wie weet ga ik haar wel achterna.
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 3 februari CSI - 2e kindje Punky16 - 3e kindje 6 februari Liyana - 1e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 7 februari Valerica - 30 jaar - 1e kindje ZaZam - 28 jaar - 1e kindje 8 februari lizsett - 1e kindje Debbie91 - 24 jaar - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w afspraken Februari 9 - Valerica - controle 11 - CSI - inleiding 12 - fien2808 - vroedvrouw 15 - fien2808 - echo gyn 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305 - verloskundige 25 - Sabine1305 - verloskundige Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)