Hoi allemaal. Gisteren ochtend om 11.26 is onze noud geboren. Verhaal: Verhaal: 8.06 vliezn gebroken 9.13 1e wee. 10.13 vk is er : 5 cm. In de auto naar zh. Halverwege de rit persdrang. Vk belt zh dat ze klaar moeten staan. (Zat alleen met vk in de auto omdat t zo snel ging) aankomst zh iedereen stond klaar. Volledige ontsluiting. Aankomst zh was rond 11 uur persen en geboren ☺
Gefeliciteerd CSI! En wat een heerlijk vlotte bevalling zeg! Nu lekker genieten van jullie kleine man
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 6 februari Liyana - 1e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 7 februari ZaZam - 28 jaar - 1e kindje 8 februari lizsett - 1e kindje Debbie91 - 24 jaar - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w 10/02 - MYLO - Punky16 - 4010gr - 41w 10/02 - VALERIE - Valerica - 3770gr - 40.3w 11/02 - NOUD - CSI - 41.1w afspraken Februari 15 - fien2808 - echo gyn 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 19 - Sabine1305 - verloskundige 25 - Sabine1305 - verloskundige Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
Csi: gefeliciteerd met noud. Ook al zo'n vlotte bevalling. Nu lekker genieten. Hier genieten we ook volop. Het is zo'n schatje. En hij heeft twee hele trotse grote broers
gefeliciteerd csi! er moeten weer meisjes geboren worden om de stand een beetje recht te trekken! who´s next? ik in ieder geval niet. vandaag weer bij de vk geweest. beeb heeft het veel te goed der zin in mijn buik. bmm zit nog potdicht...
Ik hoop ik! Wordt echt steeds zwaarder hier. Kan eigenlijk niet meer lopen of iets doen zonder een harde pijnlijke buik en rug.. Liggen is ook niet fijn.. Ook zou ik het echt heel erg vervelend vinden om ingeleid te moeten worden.. Ik wil heel graag in bad bevallen en dat kan dan niet.... Ik hoop zo dat ze snel komt.... Zo dat was even mijn geklaag Hoe gaat het met de rest?
Bedankt allemaal! Zazam nou word ook wel tijd meid. Inleiden was ook mijn angst. Daarom iom gyn besloten om de Vk thuis mn vliezen te laten breken en mijn lijf 4 uur de tijd te geven al vorens in te leiden.. En dat heeft goed uitgepakt. Dus die optie kun je ook nog voorstellen.
@ZaZaM: herkenbaar. Hier inmiddels ook 6 dagen overtijd en kan bijna ook niks meer doen. Wat heb jij afgesproken met de gyn of is her gewoon afwachten? Ik word na het weekend gestript dus ben benieuwd of dat gaat helpen anders wordt er in de loop van de week een afspraak gemaakt voor de inleiding maar dat wil ik liever ook niet.
ZaZam en Liyana ik hoop het voor jullie! Snap best dat jullie er klaar mee zijn. Dat ben ik al en ik moet nog 2 weken. Hebben jullie kleintjes ook al zovaak de hik? Zo'n vervelend gevoel daar onderin
ZaZam en Liyana, kan me heel goed voorstellen dat jullie er wel klaar mee/voor zijn. Het is niet niks 1 week overtijd. Hopelijk kunnen jullie ook snel jullie kleintjes in jullie armen sluiten. Morgen alweer 38 weken, nog twee weekjes tot de uitgerekende datum. Wat gaat de tijd toch snel. Hoop wel dat ze zo rond de uitgerekende datum gaat komen, want qua pijnklachten ga ik het niet heel erg lang meer volhouden op deze manier. Gelukkig nog maar 1 weekje werken! Wat zal ik blij zijn als volgende week er in zijn geheel opzit. Volgende week zondag de laatste keer een afspraak voor nageltjes staan en dan echt klaar.
Ik vind het echt super knap dat jij nog aan het werk bent Sabine! Jij loopt indd ook al even over tijd Liyana.. Kan je nog wel een beetje slapen? Morgen belt de vk op om te vragen hoe het gaat en of ze langs moet komen om te strippen. Aan de ene kant zie ik dat wel zitten, misschien helpt het. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het alleen maar nog meer harde buiken opleverd.. CSI, vliezen breken ben ik eigenlijk ook wel wat huiverig voor. Ben zo bang dat er dan blijkt dat er in het vruchtwater gepoept is en dan mag ik ook niet in bad bevallen.. Maar anders is dat misschien nog wel een optie. Ik zal het morgen met de vk bespreken, thnx voor de tip. Wat betreft de hik, dat valt hier nog wel mee af en toe 's avonds eventjes. Dat voel ik dan heel laag in mijn buik. Liever dat dan dat ze aan het headbangen is op mijn blaas haha!
Het is ook wel echt met tegenzin hoor, het is echt dat die afspraken al staan anders had ik niets meer ingepland. Eigenlijk is het net even te veel. Maar goed, daarna kan ik lekker iedere avond op de bank neer ploffen en uitrusten voor de bevalling