CSI: wat vervelend van die slapeloze nachten. Door die krampen. Heb je al infacol geprobeerd? Schijnt goed te helpen. Althans mijn vriendin zweert erbij. duckje: hihi hier ook altijd gesmeert. Maar heeft geen nut gehad. Schijnt ook genetisch bepaald te zijn. Gisteren kwam mijn man er achter dat mijn billen er ook al onder zitten. Dank je wel! Ja echt super leuk.
Dankje CSI wel vervelend dat je kleintje zoveel last heeft van krampjes had onze dochter ook alleen had zij er voornamelijk in de middag/avond hier heel erg last van. De nacht en ochtend ging eigenlijk altijd wel goed. Infacol hielp bij ons wel iets om de krampjes iets te verlichten. Duckje: ja die buik is nu het middelpunt van iedere conversatie Mijn broertje vroeg laatst ook "hoe gaat het met je buik?" en ook alleen mijn buik hè Ik ben gaan smeren zodra hij ging groeien. Maar ik had al striae van de vorige zwangerschap, echt geen idee of dat nu erger is geworden. Voordeel is wel, niemand ziet mijn buik behalve ik, ik draag namelijk altijd een tankini als we gaan zwemmen, omdat ik sowieso mijn buik al niet mooi vond Dus die striae maakt mij verder niets uit. Rust en beweging afwisselen is heel verstandig, mocht het je bekken wel zijn is het ook wel belangrijk om toch iets in beweging te blijven. Meisje, een kennis van mij heeft ook geen striae en zij was zwanger van een tweeling en echt enorm gegroeid, ze smeerde ook niet consequent dus het is inderdaad ook afhankelijk van je huideigenschappen.
@newborn shoot: super gaaf dat je dat gewonnen hebt! wij gaan dat ook doen maar moeten er helaas wel voor betalen... vandaag ben ik uitgerekend en alles nog stil. ik hoop zo dat ik niet meer zo lang hoef te wachten....vrijdag weer een afspraak met de gyn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. duckje: ik vind dat dus zo irritant he! bij mij zegt ook iedereen dat mijn buik klein is! nou, dat vind ik zelf best meevallen. lijkt wel of dat iedereen er iets over moet zeggen.
Inderdaad best irritrant Jesje. Soms voelt het bijna alsof ik me moet verontschuldigen . Nog even volhouden! Wie weet red je de afspraak van a.s. vrijdag niet meer
Vanmorgen dag 5 van hoofdpijn. gebeld naar het ziekenhuis en ik moest binnen voor aan de monitor te moeten. Niets te merken aan de monitor maar intraveneus een pijnstiller gehad om de aanhoudende hoofdpijn onder controle te krijgen. Het is een soort migraine in helft van de hersenen en waar ik niet tegen daglicht kan en vandaag zelfs misselijk van werd. Nu gaat het terug beter gelukkig.
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 6 februari Liyana - 1e kindje 7 februari ZaZam - 28 jaar - 1e kindje 8 februari lizsett - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w 10/02 - MYLO - Punky16 - 4010gr - 41w 10/02 - VALERIE - Valerica - 3770gr - 40.3w 11/02 - NOUD - CSI - 41.1w afspraken Februari 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 18 - fien2808 - monitor 19 - Sabine1305 - verloskundige 19 - fien2808 - vroedvrouw 25 - Sabine1305 - verloskundige Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
Zo meiden, ik lees bij velen over de laatste loodjes! Hopelijk hebben jullie snel jullie kleintje in handen. Gisteren de laatste keer bij de gyn geweest. Nog geen tekenen, "het zal nog niet voor vannacht zijn" Had zo gehoopt op een klein beetje vooruitgang, zeker omdat ik (een deel van) de slijmprop verloren ben en al een week met voorweeën zit. Ik moet vanaf donderdag om de 2 dagen aan de monitor in het ziekenhuis voor opvolging (is standaard) en eens de 41 weken voorbij moeten we beginnen denken aan inleiden. Is natuurlijk geen ramp, maar ik hoopte zo hard op een spontaan begin, ik wil nl. het grote deel van de arbeid thuis doen met de vroedvrouw... Verder met ons kleintje wel alles goed. Nog steeds enorm lange benen (42+ weken, was zelfs niet meer meetbaar) t.o.v. smal buikje (36- weken), een echt modelletje! Maar ze mag nu wel gaan komen! ^^
Fien, jammer dat er nog niets veranderd is maar dat kan altijd nog gebeuren. Je schrijft dat je grote deel van de arbeid thuis wilt doen, maar wil je dan in het ziekenhuis bevallen of thuis? Jeetje wat een lange benen zeg! Ons oudste dochtertje had ook lange benen, maar niet zo lang als jullie kleintje
In België zijn de meeste bevallingen nog steeds in het ziekenhuis en dat geeft ons ergens ook wel wat rust. Mocht er toch iets zijn met mij of met ons kleintje, dan is er genoeg medisch personeel en shizzle in de buurt. Het ziekenhuis is 15 à 20min rijden voor ons. Dus de gyn zei dat ik tot een 6-tal cm thuis mag blijven, wat ze ook aanraden voor het vlot verloop van de arbeid zelf.
Fien: het kan ineens doorbreken heh. Zo vervelend als je niet weet wanneer de kleine zich gaat melden. Zeker een lange dame.
Hoi meiden even een kort ego berichtje. Het strippen heeft blijkbaar effect gehad: vannacht is onze mooie meid I va geboren, 3300 gram. Details volgen nog, voor nu moet ik nog een nacht in het ziekenhuis blijven. Succes met de laatste loodjes jullie! Ik laat snel wat van me horen.
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 6 februari Liyana - 1e kindje 8 februari lizsett - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w 10/02 - MYLO - Punky16 - 4010gr - 41w 10/02 - VALERIE - Valerica - 3770gr - 40.3w 11/02 - NOUD - CSI - 41.1w 16/02 - IVA - ZaZam - 3300gr - 41.3 afspraken Februari 17 - Meisje93 - controle vk + strippen 18 - Caprice - vroedvrouw 18 - fien2808 - monitor 19 - Sabine1305 - verloskundige 19 - fien2808 - vroedvrouw 25 - Sabine1305 - verloskundige Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
ZaZam, van harte gefeliciteerd!! Geniet van jullie kleine meisje. Vervelend hè Fien, die onzekerheid. Het zou inderdaad fijn zijn als je thuis het grootste gedeelte van de ontsluitingsweeën kunt opvangen en voor het laatste gedeelte naar het ziekenhuis hoeft. Zo zou ik het zelf ook graag willen. Hoe voelen die voorweeën eigenlijk?? Zet 'm op meid, heb vertrouwen in jezelf, je bent er bijna!
Volgens mij is Lizsett al bevallen Meisje93, ik dacht dat ergens in een ander topic gelezen te hebben, maar weet het niet meer zeker