uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Fien: die cb ziet er keurig uit hoor! Misschien dat de bloedtest nog zo'n lage waarde had omdat je net 4 weken zwanger bent? Probeer jezelf niet gek te laten maken in ieder geval :) Mijn ha zei tegen mij: alle testen die je tegenwoordig kan halen in de winkel zijn betrouwbaar, als die aangeven dat je zwanger bent dan is dat ook zo :)

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Dat zei die van mij inderdaad ook.

3. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Hallo allemaal!! kan ik me hier ook aanmelden?

Ik weet sinds eergister dat ik ook zwanger ben!!Voor jullie allemaal ook gefeliciteerd!

Ik zal me even voorstellen

Ben marjon 34 jaar woon samen met mijn vriend van 26 en heb 2 kids van 7 en 5, die om de week bij mijn ex wonen. Voor mijn vriend word het dus zijn eerste kindje, erg spannend.

Ik ben 1 mei gestopt met de pil, kreeg 4 mei ontrekkingsbloeding en nu dus een positieve test!. Echt super snel gegaan had ik nooit verwacht!....
    Gister bij de verloskundige geweest omdat ik graag een vroege echo wilde maar er was helaas nog niets te zien.

Volgens de berekingen zou ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger zijn (hoe zet ik dat in een banner? )

Ik ben 7 februari uitgerekend.

groetjes!

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Gefeliciteerd mamamarjon!

5. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mamamarjon! Dat is inderdaad snel gegaan!
    Ik heb mijn ticket van countdownpregnancy.com dan moet je de bb nog wat code kopiëren en dat bij gebruikersinstellingen en handtekening plakken hier op het forum.

6. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    @johanna18! Dankjwel voor je bericht. Hopelijk gewoon wat oud bloed. Ga het even goed in de gaten houden. Heb voor de rest alle kwaaltjes nog dus hopelijk zit het goed!

Ga lekker genieten van het weer 🌞🌞

7. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en gefeliciteerd mamamarjon🎉🎉👶🏽

8. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Thanks DDucky (en alle anderen trouwens ook) voor je reactie.
    Dit had ik ff nodig :)

Ik ga voor de zekerheid gewoon doortesten tot maandag, bloed laten prikken en hopen op een goed resultaat dinsdag zodat ik naar de gyn kan bellen voor een afspraak :)

9. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Gefeliciteerd allemaal! Ik zou mij hier graag aan willen sluiten. Afgelopen zaterdag heb ik positief getest en mijn uitgerekend e datum is vermoedelijk 6 februari.

1 juli heb ik mijn eerste termijnecho en de daarop volgende week is de eerste afspraak bij de vk.

Ik ben zelf 26 jaar en dit wordt ons derde kindje.

10. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Baby's verwacht Februari 2016

1 februari
    Marl1tje - 1e kindje (18 juni 1e echo)
    Puk2015 - 1e kindje (8 juni MvM - 10 juni echo gyn)

2 februari
    Keke91 - 1e kindje (29 Juni intake en misschien eerste echo)

3 februari
    CSI - 2e kindje (24 juni intake + echo)
    Fiona1983 - 2e kindje (24 juni 1e echo)
    Liyana - 1e kindje (11 juni 1e echo)

4 februari
    Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje (29 juni intake + echo)
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Linnaea - 1e kindje (29 juni intake vk + 1e echo)
    Talvi - 2e kindje
    DDucky - 1e kindje (19 juni intake vk + 1e echo)

6 februari
    so blessed - 1e kindje (25 juni echo - 30 juni intake)
    Emerald - 3e kindje (1 juli echo, 8 juli vk)

7 februari
    Coekie - 2e kindje (23 juni echo - 29 juni intake vk)
    Johanna - 3e kindje

8 februari
    Donder - 36 jaar - 2e kindje (25 juni echo - 30 juni intake)

9 februari
    Debbie: 1e kindje (26 juni eerste echo)

10 februari
    Laana - 2e kindje (18 juni (6wk)1e echo bij gyn)

12 februari
    Saartje5 - 33 jaar - 2de kindje

Datumloos:
    Mom2be21 - 1e kindje (23 juni vroege echo, 7 juli termijnecho en 8 juli intake VK)
    Multiculti888
    fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje

Belangrijk!!
    - De lijst kopiëren werkt niet.
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

11. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Zo, heb je erbij gezet Emerald. Proficiat! :D

12. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

13. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Omg. Net zie ik dat ik allemaal bloed verloren heb! Beetje bbruinige kleur. Heb lichte kramp maar dat had ik al vaker Iemand van jullie (nu of in het verleden) ervaring hiermee? Ben heel bang voor slecht nieuws :(

14. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk even goed erna so blessed! Ik heb ook wat oud bloed dat is echt bruin! Heb nog even gebelt na de verloskundige omdat ik ook wat verlies had. Donkerbruin is oud bloed als je echte rood bloed hebt dan kan het misschien mis zijn. Bloed hoeft niet altijd slecht te zijn.

15. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oei schrikken so blessed. Bruin bloed is oud bloed (zei mijn verloskundige). Ik zou n maandverbandje/inlegkruisje gebruiken en kijken of het meer of rood wordt. Het hoeft helemaal niks te betekenen maar het kan wel. Helaas kun je weinig meer doen dan afwachten. Verloskundige kan op dit moment ook nog niks voor je doen. Kan gewoon van je innesteling zijn of een geknapt bloedvaatje... dan gaat het vanzelf over. Gewoon goed in de gaten houden! Succes! Ik hoop voor je dat het niks is.

16. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeeh dat lijkt me eng. Maar inderdaad, bloed betekend niet altijd slecht nieuws. 1 vriendin heeft dit de eerste 12 weken gehad, rood, roze en bruin. En een andere vriendin kwam er pas met 5 mnd zwangerschap achter dat ze zwanger was, die had gewoon een menstruatie elke maand! Ik hoop dat het goed zit bij je!

17. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Ik hoop het ook... Net bij verloskundige geweest voor een echo om te kijken of er iets zit. Kan 2 kanten op. Er is namelijk niets te zien in mijn baarmoeder. Kans op miskraam is groot. Maar kan ook zijn dat alles even op pauze heeft gestaan en dat het nog doorgaat. Toch denk ik zelf ook helaas :( Afwachten en volgende week terug om zeker te weten of het goed zit of mis is.... Heb nu even nergens zin in en ga maar even op de bank liggen, bedankt voor jullie berichtjes dames :)

18. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh wat vervelend! Maar is het niet nog heel erg vroeg voor een echo? Kun je er überhaupt wel iets op zien?? Hoop dat het gewoon nog te vroeg is en dat je volgende week een klein vruchtje ziet. Ik duim voor je!

19. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Je bent ook nog geen 5 weken hè? Op een echo is rond deze termijn sowieso bijna nooit iets te zien. Dus het hoeft niets te zeggen.
    Zolang het bloed bruin is of het bij kleine beetjes blijft zal het geen miskraam worden denk ik. Veel verstand heb ik er ook niet van maar volgens mij verlies je bij een miskraam grote hoeveelheden helderrood bloed.

Heel spannend verder hoor, ik duim voor je dat het gewoon goed gaat!

20. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alle nieuwe dames welkom! en gefeliciteerd natuurlijk..
    @Debbie, wat een leuke wagen en leuke kleertjes zeg!
    @Fien, prima testen hoor en fijn dat ze oplopen..geeft zo veel rust
    @JucyY & So blessed, heel veel sterkte, ik hoop dat het hierbij blijft qua bloedingen..

Poeh he, wat wordt er elke dag veel geschreven en voor iemand zoals ik die niet elke dag leest, is het echt even doorlezen geblazen dan..
    Maar fijn dat er heel veel dingen zo herkenbaar zijn bij jullie.

Soms twijfel ik er aan of het goed gaat, maar dat heeft natuurlijk ook met mijn miskraam in januari te maken. Maar als ik jullie berichtjes dan lees, stelt dat me wel gerust.

Aan de ene kant ben ik heel blij, maar aan de andere kant ook nog gereserveerd t.o.v. de zwangerschap, omdat ik zo bang ben dat het weer fout gaat aan het eind van de 8e week. Ik hoop dat ik straks ook wat meer genieten kan van de zwangerschap, maar denk dat dat pas na de 12e week komt. Herkennen andere dames dit die een MK/MA hebben gehad?

Ondertussen wel aan het schrijven in mijn 9 maanden dagboek, maar dat is het enige ook nog. Alle baby spullen die ik vorige keer had gekregen liggen nog in de kast. En de VK bel ik pas na week 8.....

Nu maar weer van het lekkere weer genieten in de tuin en ontspannen.
    Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Deel Deze Pagina