uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Misschien wel Duckje, maar ik had toch niet veel bijzonders gedaan gisteren. Die pijn in mijn been is van een hele oude blessure die zo nu en dan extra op speelt. Helaas kan ik nu niet aan herstel werken vanwege de zwangerschap. Ik ga straks zeker genieten van de rust en hopelijk zakt het dan allemaal een beetje. Wie weet kan de fysio maandag nog een klein wondertje verrichten :)

2. Jesje82

Jesje82 Actief lid

16 jan 2015
    280
    0
    16
    @sabine: heb ik ook hoor die druk, niet echt fijn maar ja wat doe er aan.

nou ik had vandaag een bewogen dag in het ziekenhuis. eerst moest ik aan de monitor wat na 10 min helemaal fout ging. zag ineens zwarte vlekken voor mijn ogen, super benauwd. kon echt een lucht meer krijgen. mijn vriend snel de zusters gehaald en die hebben me op mijn zij gelegd. toen ging het gelukkig weer beter. de baby drukte zo op mijn longen dat ik geen lucht meer kon krijgen, was wel ff schrikken.

daarna bij de gyn geweest en alles zit nog dicht. maandag moet ik weer terug komen en als er dan nog niks veranderd is dan word ik woensdagavond opgenomen om de bevalling in te leiden dus dat betekent dat ik do of vr een kindje heb. heb specifiek gevraagd niet de 24ste want dan is mijn verjaardag.
    nou begin ik het toch wel eens beetje eng te vinden. voorheen was ik er wel relaxed onder maar nu toch niet meer zo.

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Jesje, wachten tot we bevallen zijn dan gaat het vanzelf over :p
    Jeetje dat is zeker even schrikken zeg!
    Kan me heel goed voorstellen dat als er een definitieve datum komt waarop je gaat bevallen je toch een beetje zenuwachtig wordt. Dat had ik ook, naarmate de uitgerekende datum dichterbij kwam werd ik toch wat nerveus. Het is goed om het uit te spreken. Ik begin nu toch ook langzaamaan wel een beetje (gezonde) spanning te voelen. "hoe zal het gaan, wanneer zal het beginnen, zal de oudste er iets van mee krijgen of moet die toch naar een oppas" Je kan het niet plannen en dat is dan wel eens vervelend, omdat je het alleen maar los kan laten.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Jesje: wat schrikken zeg!
    Gelukkig was er niets ernstigs aan de hand.
    Spannend allemaal zeg.
    Sterkte met de laatste loodjes!

5. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Punky indd bizar he! Ja wel meer rust hier maar t is nog niet zoals t moet zijn..

Fien succes morgen hopelijk werkt t!.
    Sabine die druk had ik ook en ook niet kunnen bukken. Kwam doordat hij zo diep was ingedaald. Onderkant was ook Mega gezwollen.

Jesje spannend zeg. Hoop dat uk nog uit zichzelf komt!.

6. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    CSI, oké dus ook wel echt een bekend iets dus. Ik kan me helemaal niet herrinneren dat ik dit bij de vorige ook had. Maar toen hoefde ik ook niet zoveel te bukken als nu. En ik hield ontzettend veel vocht vast waardoor mijn aandacht waarschijnlijk meer daar naartoe werd getrokken.
    Wat fijn dat het al wel weer wat beter gaat! Nog eventjes en dan heb je vast weer een heerlijk ritme te pakken en kun je helemaal gaan genieten :)

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hoe zal het met Liyana zijn?
    Die zou toch eind deze week ingeleid worden?

Hier is het rustig.
    Af en toe wat krampen.
    Vanochtend veel buikpijn en diarree. :(

8. Duckje

Duckje Actief lid

25 feb 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, Liyana zou eind deze week worden ingeleid. Ben benieuwd hoe dat is gegaan. Hoe is het gister bij jou gegaan Fien?

Succes Meisje, wie weet komt het nu echt dichtbij!

Vandaag is mijn uitgerekende datum, best gek! Je leeft zo lang naar een datum toe en dan... kun je niks anders doen dan afwachten...:);)

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gisteravond begonnen de krampen weer.
    Vannacht ook nog gevoeld.
    Vanochtend nog steeds krampen en rugpijn erbij.
    Poosje onder de douche gestaan.
    Maar krampen en rugpijn blijven terug komen..
    Al doen die krampen niet echt veel pijn. Dus zullen wel geen echte weeën zijn.

Ja dat lijkt me ook wel een gek idee. Ineens is die datum er. Waar je 8 maanden op gewacht hebt. ;)
    Hopelijk duurt het niet lang meer voor je

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.658
    5.697
    113
    Nou ik ben dat wachten wel zat dames wat jullie! Ik heb nog geen enkele tekens gehad dus ben bang dat ze er niet spontaan is voor de 40 weken. Zou graag weer eens pijnvrij willen slapen, die heupen auw.

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.658
    5.697
    113
    oeps reageer gewoon in een topic waar ik niet actief ben haha. Jullie zullen wel denken wat komt die hier doen:p

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deedee: volgens mij heb je wel in deze groep gezeten. ;)
    Alleen diegene die lang niets meer erop schrijven werden volgens mij van de lijst afgehaald. ;)

ach wel of geen voortekens zegt niets volgens mij.
    Zijn er genoeg die plots in de bevalling zitten.
    Lijkt mij stiekem ook wel lekker.
    hier rommelt het inmiddels al 15 dagen.....
    vk had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik nog niet bevallen was. Zul je straks zien dat ik over tijd ga lopen.

13. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Deedee: het zegt inderdaad niets hoor ;) Ik ben bij de vorige met 39+5 spontaan bevallen, geen voortekenen ;)

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.658
    5.697
    113
    Dan moet dat lang geleden zijn kan mij niet meer heugen dat ik hier schreef! Maar jou ken ik wel uit aftel topic dus toch een bekende haha.
    Jij bent idd al tijdje bezig meisje,lijkt mij ook erg vervelend!

@sabine nee zegt niks idd lees het ook genoeg. Wacgt het rustig af.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Deedee: dan zat je mis bij de bevallingslijst. ;)
    Ja begin het lichtelijk zat te worden.
    Vandaag ook weer veel voorweeën en rugpijn wat komt en gaat. :(
    Morgen gaat vk weer proberen te strippen
    Hoop zo dat het lukt

16. Duckje

Duckje Actief lid

25 feb 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, idd spuitelf... :p:D

Inderdaad raar om nog geen tekens te hebben/krijgen, heb ik dus ook nog totaal niet. Af en toe een harde buik, maar dat zegt vrij weinig. Wel 'goed' om te horen dat dat bij jouw eerste ook niet zo was Sabine, dat geeft me toch weer wat hoop ;).

Meisje, wat vervelend dat het nu al zo lang duurt in combinatie met de pijn. Ik hoop dat het strippen vandaag meer effect zal hebben. Sterkte!

17. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden... nog 1 week en dan is februari alweer voorbij! Waar blijven al die kindjes ;)

Hier gaat alles goed, Rens heeft alleen een dag of 5 niet gepoept... maar zojuist is alles eruit gekomen... jeetje, zat van top tot teen onder haha... flinke spuitluier! Maar goed, nu is hij ht ook kwijt want het zat geloof ik aardig dwars inmiddels (met borstvoeding mag het wel zo lang duren voor ze poepen, maar kan me niet voorstellen dat dat fijn is...)

Voortekenen heb ik bij beide kinderen ook niet gehad, bij Rens natuurlijk logisch aangezien ik daarbij ingeleid ben voor de uitgerekende datum, maar bij Teun met 41,5 weken bevallen en ook totaal geen voortekenen... ja de slijmprop verloren, maar vervolgens gebeurde er totaal niks, tot de avond dat het echt begon...

Nou, heel veel succes nog he met die allerlaatste loodjes!!

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.658
    5.697
    113
    Maar ik ben wel welkom toch :$:p Beetje steunen en klagen haha.

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.658
    5.697
    113
    Wat doen jullie allemaal nog zo rond dit termijn? Ik kan geen stukken meer lopen dus winkelen oid zit er niet in. Vriendinnen werken veel en in de avond geen puf om af te spreken. Hobby's heb ik niet echt, ja die ik nu niet kan beoefenen. Eigenlijk verveel ik mij doooood. En daardoor ga ik weer snacken wat ook weer niet goed is. Ben gelukkig iets van 5.5 kg aangekomen dus ik snack wel eens.

20. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    HA dames,

Nog weinig nieuw babynieuws hier! Ik ben benieuwd, straks een babyboom waarschijnlijk:D

Mijn bevallingsverhaal (proberen in een notendop:p)
    Zondag 14 februari ben ik dus gestript. Eigenlijk direct na het strippen veel krampen en continu pijn. Hele nacht niet geslapen. Maandag zat ik er daardoor eigenlijk hélemaal doorheen, lichamelijk en emotioneel.
    's Avonds rond 16u00 ben ik in bad gegaan om te kijken of dit de krampen wat zou verlichten. Rond 16u30 merkte ik dat er toch wel regelmaat in zat. Om 17u30 was mijn vriend thuis en werden de krampen eigenlijk al wat pittiger. Om 18u00 ging ik uit bad en kon ik de weeën eigenlijk al nauwelijks opvangen, wat een pijn.. Zo snel.. Om 19u00 vk gebeld en om 20u00 was ze er. Ik zat op 4cm. Ik had gehoopt verder te zijn, maar zij vond het al snel gaan. Op naar het geboortehuis. Onderweg begon ik ook nog beenweeën te krijgen, oohhhh wat was dat pijnlijk. Na een uurtje stond het bevalbad op in de kamer en kon ik er in. Het vinden van een houding is in bad zoo fijn. Op het droge lukte dit echt niet. Beenweeën hielden ook op. Wel kreeg ik een weeënstorm. Geen pauze meer tussen de weeën, ik kon ze dan ook erg moeilijk opvangen. Om 22u30 opnieuw getoucheerd: 7cm. Om 1u30 weer getoucheerd: 10cm. Ik had al wel een half uur lang persweeën maar ik durfde het niet te zeggen, omdat ik bang was teleurgesteld te worden. Om 1u30 gestart met persen. Na 1,5 uur nog steeds geen succes dus de vk wilde dat ik uit bad kwam zodat ik gecatheteriseerd kon worden. Hup uit bad in bed. Toen bleek dat I.va in het vruchtwater had gepoept. Helaas, ik moest naar de medische afdeling. Ook omdat het persen niet vorderde. Ik wilde hier niet weg, dus ik ben als een gek gaan persen, na nog een half uur persen was ze er dan!
    Helaas ben ik als een gek gaan bloeden en moest ik alsnog met spoed naar de medische afdeling. Ik ben ook blijkbaar in shock geraakt. Gelukkig kreeg mijn vriend I.va op zijn borst en heeft ze wel huid op huid gehad. Ik werd ondertussen gecontroleerd en gehecht etc. Omdat mijn bloeddruk veel te laag was, ik zoveel bloed verloor (ruim 1,5 liter) en ik koorts had moesten we in het ziekenhuis blijven. Na twee nachten en een bloedtransfusie mochten we dan eindelijk naar huis.

Nu is ze alweer bijna een week oud :$ wat gaat dat hard! Borstvoeding komt erg moeizaam op gang, waarschijnlijk door het bloedverlies. Het kost dus een hoop tijd en frustratie. Verder ben ik al aardig opgeknapt en kan ik bijna alles wel weer doen.

Nou, niet bepaald in een notendop dit verhaal hahah, sorry.

Meiden: veel succes met de dagen/weken en de bevalling natuurlijk!! Ik hou dit topic in de gaten en jullie dus ook:p maar ik zal niet zo veel meer reageren.

Deel Deze Pagina