Jeetje ZaZam wat een heftige bevalling, gelukkig gaat het al een stuk beter. Nu lekker genieten van jullie kleintje!
Duckje: ik hoop het ook! ben benieuwd. Heb half 3 afspraak Fiona: nou inderdaad 5 dagen niet poepen lijkt mij ook niet echt comfortabel. Werd hij hier niet onrustig van? Gewoon alweer een maand oud! Wat vliegt de tijd zeg. Deedee: Natuurlijk ben je welkom! inderdaad lekker klagen op het forum 's ochtends ga ik standaard met de hond een wandelingetje maken. Ligt eraan hoeveel krampen ik heb en hoe ik me voel. Ene keer is het een half uur andere keer maar een kwartiertje. Ik loop wel stevig door anders ga ik last krijgen van mijn bekken. verder modder ik een beetje aan in huis. Beetje schoonmaken. Lekker op het forum zitten. even tv kijken etc. Soms ga ik 's middags ook weer eventjes slapen. Ben trouwens echt een huismuts geworden. Heb ook niet echt behoefte om de deur uit te gaan. ML herkent me hier echt niet in. Was altijd weg hihi. Soms ga ik wel even een bakkie doen bij mijn moeder. Overdags. Vervelen doe ik me nog niet gelukkig. Nu ben ik bezig met een cadeau lijstje voor de kraamvisite. ZaZam: jeetje wat heftig zeg! Gelukkig maar dat je vriend nog huid op huidcontact heeft gegeven. wat vervelend dat de borstvoeding moeizaam op gang komt. hoop voor je dat het snel wat beter gaat!
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 6 februari Liyana - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje Deedee91 - 24 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 25/01 - ... - lizsett - 38w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w 10/02 - MYLO - Punky16 - 4010gr - 41w 10/02 - VALERIE - Valerica - 3770gr - 40.3w 11/02 - NOUD - CSI - 41.1w 11/02 - MILAN - Mariposa1986 - 3730gr - 50cm - 40.5w 16/02 - IVA - ZaZam - 3300gr - 41.3w afspraken Februari 22 - Meisje93 - controle vk + 2e strippoging 23 - fien2808 - vroedvrouw 25 - Sabine1305 - verloskundige 25 - Duckje - verloskundige Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
heb je gelijk op de lijst gezet Deedee Wat moeten er nog veel meisjes geboren worden! Ben benieuwd wat wij gaan krijgen. Hoe zal het met Fien gaan? Hoop voor haar dat het strippen gisteren gelukt is.
ZaZam, wat een heftige bevalling heb je gehad zeg. Vervelend dat de borstvoeding nu ook moeizaam op gang komt, je lichaam heeft het echt zwaar gehad . Heel veel succes en sterkte de komende tijd, kun je er al wel een beetje van genieten? Deedee, tuurlijk ben je van harte welkom!! . Ik kan me redelijk aansluiten bij wat Meisje omschrijft; heb nog aardig wat aanloop thuis, meestal 's ochtends komt er wel een zus (heb er 4), vriendin of moeder even koffie drinken. Ik ben gelukkig nog erg mobiel en heb geen kwalen/pijn, dus ik kan dagelijks twee wandelingetjes van een half uur maken. Verder thuis een beetje opruimen, schoonmaken en dozen uitpakken (wij zijn 3 weken geleden verhuisd), om de dag even een boodschapje doen en verder gewoon rustig tv kijken of op het forum en internet neuzen Fiona, wat gaat de tijd dan inderdaad hard! En februari is natuurlijk ook een korte maand, scheelt toch... Kan me voorstellen dat na 5 dagen er een hoop 'shit' uitkomt, kan me ook niet voorstellen dat dat fijn moet hebben gevoeld. Ben ook erg benieuwd hoe het met Fien is! En Meisje, veel succes zometeen!
Jeetje ZazaM wat ontzettend heftig! Hopelijk kun je nu wel lekker genieten van jullie kleine meid en komt de borstvoeding gauw genoeg alsnog goed op gang!
Meisje, hij werd er erg onrustig van! Gisteren/vannacht althans, daarvoor nog niet... vannacht was hij ook echt klaarwakker, heb hem bij me laten slapen, dat hielp gelukkig wel... Deedee, natuurlijk welkom, ook voor jou op naar een snelle komst van je kleintje!
Fiona: tja logisch ook dat ie er erg onrustig van werd. Gelukkig is meneertje zijn grote boodschap weer kwijt. Vanmiddag weer bij vk geweest. Helaas nog geen ontsluiting. Wel is de bmm verweekt voorweeën hebben dus toch nog wel iets gedaan. (na 16 dgn) Ook is mijn bloeddruk mooi aan het zakken. Schijnt een goed teken te zijn. Maandag weer nieuwe poging om te strippen. Stiekem hoop ik dat de kleine zich inmiddels al gemeld heeft. zie het echt niet zitten om nog een week met voorweeën te lopen
Jeetje zazam wat heftig gelukkig kunnen jullie nu samen gaan genieten. Fien Hoe gaat het? Deedee welkom en succes met de laatste loodjes. Meisje k had al gereageerd in t andere topic maar ook hier duimen draaien dat strippen volgende x wel werkt. Fiona: arme rens.. Als k zie hoeveel last noud heeft als hij 1.5 dag niet heeft gepoept snap ik dat dit hem oplucht haha. Slaap lekker allemaal
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 6 februari Liyana - 1e kindje 15 februari Jesje82 - 33 jaar - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje Deedee91 - 24 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 25/01 - ... - lizsett - 38w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w 10/02 - MYLO - Punky16 - 4010gr - 41w 10/02 - VALERIE - Valerica - 3770gr - 40.3w 11/02 - NOUD - CSI - 41.1w 11/02 - MILAN - Mariposa1986 - 3730gr - 50cm - 40.5w 16/02 - IVA - ZaZam - 3300gr - 41.3w afspraken Februari 23 - fien2808 - vroedvrouw 25 - Sabine1305 - verloskundige 25 - Duckje - verloskundige 29 - Meisje93 - controle vk + strippen (3e keer) Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)
Vandaag met Rens op het bureau geweest... hij weegt gewoon al 5130 gram en is al 56,2 cm!! Haha ons klein dikzakje Ik wil ook wel weer eens babynieuws horen hier!! Doe je best dames, ga maar eens puffen
Jesje: spannend hoor. hoe ben je er zelf onder? Lijkt me trouwens ook een raar idee. Om op je eigen verjaardag 's avonds opgenomen te worden. Hopelijk heb je een mooie en voorspoedige bevalling. Fiona: Zozo die groeit goed! Wel fijn dat het zo goed gaat. Hihi ik hou me aanbevolen hoor om te puffen. Maar na 16 dagen gerommel is het vandaag opeens rustig.. Zal het stilte voor de storm zijn??
Spannend Jesje, kijk je ernaar uit? Jeetje wat een binkie Fiona! Fijn dat 'ie zo lekker groeit Ben benieuwd Meisje, wie weet... Ik heb afgelopen nacht denk ik voorweeën gehad; pijnlijke harde buiken die kwamen en gingen. Amper geslapen, dus vandaag een sloom dagje. Zou dit voor mij dan ook het begin zijn??? Ik hoop het zo!
Wel leuk zeg moeten allemaal nog meisjes komen! Oh ik dacht dat ik echt heel lui was maar jullie doen ook lekker een tukkie of bank hangen Wel fijn dat jullie nog een wandeling kunnen doen enz! Ik had mij voorgenomen te blijven fietsen in mijn verlof. Werk in de thuiszorg en deed alles op de fiets dus was tot 34 weken nog super mobiel. Nou vanochtend wilde ik naar een andere winkel fietsen iets verderop maar dat ging niet meer. Morgen wel even laatste grote bootschappen doen ( de houdbare spullen) Verwacht vrijdag middag te horen snel ingeleid te worden. Zou niet verder dan 40 weken lopen ivm mijn zs diabetes. Spannend Duckje! klinkt als voorweeen. @ Meisje benieuwd wie eerder is wij lopen gelijk. ben ook benieuwd naar Fien, zit met haar in een besloten clubje en daar is het ook verdacht stil.
Hoop het voor je duckje. Dat je niet meer zo lang hoeft te lopen. Klinkt inderdaad als voorweeën. deedee: wat vervelend dat t fietsen niet meer lukt. Hier gelukkig nog wel. Wel met n slakken tempo. Hihi word zeker spannend wie er eerder gaat bevallen. Voor jou is het dus nog max. 5 dagen. hoop echt datk niet over tijd ga lopen. Zoiezo de 29e niet hihi. Denk dat fien ondertussen trotse mama is geworden.
Ik hoop het wel dat Fien ondertussen een trotse mama is geworden Zij liep een week op ons voor. Spannend hoor al die voorweeën en misschien wel stilte voor de storm. Ik begin het idee te krijgen dat het bij mij 's ochtends een beetje rommelt, maar dat trekt iedere keer vrij snel weg. Jesje gaat denk ik de eerstvolgende zijn dan, maar wie weet is iemand je nog voor We gaan het zien wie de eerstvolgende is.
nou, volgens mij zijn er al wat weeen begonnen. was vandaag naar de pizzeria geweest alvast voor mijn verjaardag en daar kreeg ik al regelmatig vrij pijnlijke krampen. zou ze dan toch zo eigenwijs zijn om op mijn verjaardag geboren te worden? ik heb er nu al een paar om de 5 min maar heb het idee dat ze nog niet pijnlijk genoeg zijn. tja, heb geen idee hoe pijnlijk ze moeten zijn.
Denk dat Lyana ondertussen ook trotse mama is geworden! Jesje: hihi het zou wat zijn zeg! Eerst jou over tijd gaan laten lopen & dan lekker eigenwijs op jouw verjaardag komen. Helaas heb je het zelf niet in de hand. Ben benieuwd of het doorgezet heeft.