hihi het zou wat zijn voor Jesje als de beeb toch nog heel eigenwijs op mama's verjaardag geboren is. Hier beginnen de menstruatiekrampen weer en de rugpijn. 2 dagen rust gehad. Daarvoor ook al 16 dagen gerommel gevoeld. Zo raar die 2 dagen rust. Je bent er gewoon al aan gewend geraakt. gisteren al heel het huis gesopt! Vandaag eventjes de was wegwassen. en dan is alles weer aan kant.
Hier is de pijn in mijn been, rug en bekken ook weer helemaal aanwezig. Controles bij de verloskundige waren weer allemaal in orde. Hoop wel dat de kleine zich snel gaat laten zien, want lichamelijk ga ik dit niet lang meer volhouden. Vermoed inderdaad ook dat Jesje inmiddels wel bevallen is
Zie net dat wij gelijk lopen Sabine, grappig! Wat mij de laatste tijd erg helpt is voor het slapen gaan paracetamol nemen. Slaap veel beter en heb minder pijn in mijn heupen. Had eerst zoiets van niet miepen maar ik trek het lichamelijk ook niet meer. Dus neem af en toe lekker een paracetamol.
Deedee, dat wilde ik vanavond inderdaad net gaan doen Overdag neem ik soms een paracetemol als ik het echt niet meer trek, maar zat er vanmiddag aan te denken om er ook maar eens een voor het slapen in te nemen. Hopelijk helpt het inderdaad om de pijn wat te verzachten waardoor ik lekkerder kan slapen. Ik heb ook heel lang gelopen van "niet miepen" maar gewoon doorgaan maakt het alleen maar erger. En jij krijgt ook een kleine meid zie ik leuk! Is het jou eerste kindje?
@ Sabine, Nou het werkt dus echt. Nu snap ik dat ouderen wel eens om een paracetamol vroegen voor het slapen gaan. Het werkt misschien als een soort placebo maar het helpt wel degelijk. En betere nacht gehad? Als goed is is het een meisje en dat gaat we binnen morgen en een paar dagen zien. Morgen opname in het zh, krijg gel ingebracht om de boel te verweken en de bevalling te starten spontaan of daarna met op wekkers. Heel onwerkelijk maar het gaat gebeuren Ze wilde eerst strippen vanmiddag maar ik ben nog maar voor de helft verstreken dus ze kon er niet bij. Dus vandaar morgen de gel.
Deedee, heb inderdaad een betere nacht gehad, dus vanavond gewoon weer een paracetemol voor het slapen gaan. Haha ja dat is waar, als het goed is. Zeker weten doe je het pas als de kleine er eenmaal is. Ik zou er wel raar van staan te kijken als het ineens een jongen blijkt te zijn. Spannend hoor, dan kan jij zomaar de eerstvolgende zijn. Is er nog een speciale reden voor dat ze gaan kijken of het op te wekken is?
Ja dat heeft een reden. Vanaf 27 weken is zwangerschapsdiabetes geconstateerd. Vanaf dat moment is er ook altijd gezegd dat ik niet verder dan 40 weken zou lopen. De afspraken daarna werd constant wat anders gezegd. Normaal met 38 weken is het protocol inleiden, maar omdat ik milde vorm heb wilde ze afwachten. Prima maar elke keer is wel gezegd niet langer dan 40 weken. Dus vandaar! heb er ook echt na toe geleefd vooral psychisch en sinds een paar dagen is mijn lichaam ook echt op. Wel lekker dat je goed hebt geslapen! is toch prettig
Oh volgens mij had ik dat een stukje terug gelezen inderdaad! Beetje vergeetachtig... Hopelijk is het opwekken voldoende en hoef je niet echt ingeleid te worden. Succes en sterkte morgen in ieder geval! Goede nachtrust heeft inderdaad goed gedaan
de 24ste toch bevallen van onze dochter Kelia. Ze weegt 3570 gr en alles gaat goed met ons. later zal ik het bevallingsverhaal vertellen
Jesje gefeliciteerd! Mooie naam! Deedee ook hier veel succes vandaag en hopelijk heb je de kleine snel in je armen
Succes Deedee! Hopelijk heb je snel je kleine meid in je armen Jesje: gefeliciteetd met jullie dochter! toch nog heel eigenwijs op jouw verjaardag geboren dus!! Zit al vroeg in d'r bloed..
♥♥♥ Wachten op februari 2016 ♥♥♥ 6 februari Liyana - 1e kindje 17 februari fien2808 - 24 jaar - 1e kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 21 februari Duckje - 28 jaar - 1e kindje 28 februari Sabine1305 - 27 jaar - 2e kindje Meisje93 - 22 jaar - 1e kindje Deedee91 - 24 jaar - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje ♥♥♥ Geboren ♥♥♥ 19/01 - RENS - fiona1983 - 3800gr - 38.3w 25/01 - ... - lizsett - 38w 26/01 - AIMEE - Maria1979 - .... gr - 38.6w 02/02 - CAS - Donder - 4030gr - 39.0w 10/02 - MYLO - Punky16 - 4010gr - 41w 10/02 - VALERIE - Valerica - 3770gr - 40.3w 11/02 - NOUD - CSI - 41.1w 11/02 - MILAN - Mariposa1986 - 3730gr - 50cm - 40.5w 16/02 - IVA - ZaZam - 3300gr - 41.3w 24/02 - KELIA - Jesje82 - 3570gr - 41.2w afspraken Februari 29 - Meisje93 - controle vk + strippen (3e keer) Maart 2 - Sabine1305 - verloskundige ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4e & 5e kindje - Donder - 3e kindje (helft van tweeling)