Jeetje Sabine! Petje af hoor voor je. Hopelijk gaat het je lukken om haar volledig aan de borst te krijgen! Tot wanneer ga je het proberen? Ahh ja je bent dan zo machteloos heh.
Ik wil morgen proberen om haar grotendeels terug aan de borst te gaan aanleggen en hoop dat als we twee dagen erbij kunnen krijgen we dan volledig op de borst over zijn voor de kraamzorg weg gaat, zij kan de kleine dan ook nog wegen dus kunnen we dan het gewicht goed in de gaten houden. Als dat goed gaat blijf ik borstvoeding geven. Anders bv met kv bijvoeden als dat een optie is. Mocht dat niet helemaal lukken dan heb ik nog twee weken dat mijn man thuis is waardoor ik wat kan kolven etc maar als dat niet werkt dan stop ik er mee voor hij weer volledig aan het werk gaat. Ja die krampjes zijn echt vreselijk
Poeh heftig Sabine, power kolven! Zou fijn zijn als je volledig over kan op bv. Ik ga dat niet meer proberen. Brengt te veel stress met zich mee en ze is nu zo gewend aan de fles dat ze helemaal niet meer goed wil happen aan de borst. Ik kijk gewoon hoe lang ik het volhou op deze manier. Ze komt aan met de hoeveelheden die ze nu krijgt, ook al is het te weinig.. Dus de huisarts en kinderarts vinden dan niet dat er iets aan de hand is. Toch ga ik nog even langs de logopediste om te kijken of zij nog tips heeft voor het drinken. Hoe weet je eigenlijk of je kindje huilt door de darmkrampjes? Fijn dat het bij jou zo goed gaat Meisje! Ook bij jou Fiona! Heerlijk even een nachtje met wat meer slaap!
Darmkrampjes kun je herkennen aan een harde buik en ze beginnen dan enorm te trappelen met de beentjes. Vervolgens liet ze een paar hele grote winden waardoor we het helemaal zeker wisten haar huiltje voor pijn is ook heel hoog, veel hoger dan haar normale huiltje. Als het voeden zo goed gaat zou ik het inderdaad lekker zo laten. Ze krijgt de goede stoffen binnen van de bv en daar doe je het uiteindelijk voor. Als je het zat bent kun je altijd overstappen op kv. Daar zijn ook veel kinderen groot mee geworden, niets mis mee