uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mamamarjon en Emerald, welkom en gefeliciteerd!

JucyY en So Blessed, het zal aan de dag liggen, want ik had net toen ik naar de wc ging ook ineens een flinke veeg bruin. Bah wat schrikken! natuurlijk heb ik nu ook wat lichte ongie krampjes wat het alleen naar enger maakt. Helaas zit er niets meer op dan afwachten, bah!

Puk wat grappig, ik heb ook een haflinger :)

2. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat alles gewoon nog goed gaat so blessed. Sterkte, ik duim voor jou!

3. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Bedankt voor jullie berichtjes. Ik hoop ook dat het gewoon nog te vroeg is geweest. Al zijn die buikkrampen geen goed teken. Nu voel ik me gewoon even ellendig (dat mocht ik van mezelf). Maar positief is ook al dat we weten dat we vruchtbaar zijn etc. Wachten maar af wat moeder natuur gaat doen...

4. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief al die berichten!! Ik heb wel gewoon als ik veeg helder en alleen in men inkruisje wat bruin spul! Ik hoop op het beste!

So blessed ik duim voor je!! 💖

5. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Thanks. Ik ook voor jou JucyY! Hopelijk hebben we binnenkort beiden goed nieuws! :)

6. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend JucyY, ik duim ook voor jou!

7. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    meiden, ik hoop voor jullie beiden dat t niks betekend!!..het is ook allemaal zo onzeker nog vooral in dit stadium om dat het allemaal nog zo pril is...

Waar komen jullie eigenlijk vandaan? Ik zelf woon in brabant (tilburg om precies te zijn ).

Ik las ook net iets over dat iemand een haflinger had? Leuk heb zelf ook haflingers gehad en heb nu een andalusier.
    Doen jullie gewoon paard rijden tijdens de zwangerschap?
    Bij mijn andere zwangerschappen heb ik het nog tot mijn 20ste week gedaan, maar mijn huidige vriend wil het liever niet (tis voor hem zijn eerste kindje dus super voorzichtig haha)

Ik zag trouwens ook een mooie kinderwagen voorbij komen! leuk! heb ik ook wel weer zin om van alles in huis te halen, maar goed eerst maar eens afwachten hoe t verloopt..

8. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bruin bloed is meestal echt niet erg! En dat er niks op de echo te zien is verbaasd me ook niks. Het is nog zoooo pril! Ik zou me echt niet druk maken. Ga lekker liggen, lees een boekje, ontspan. Meer kan je niet doen.. Ik heb vandaag ook de hele dag niks gevoeld, dus ben ook bang dat het mis is, maar we kunnen niks doen.... Knuffel

9. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
  10. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We moeten t inderdaad maar gewoon afwachten. Ik vertelde t aan vriendlief en die zei: "waarom moet je altijd zo doemdenken?" Heeft hij ook wel een beetje gelijk in, heb t alleen niet onder controle haha! Heb nu maar een inlegkruisje in gedaan en hoop dat t morgen weer over is.

Morgen even wat babywinkels langs, wil graag 1 of 2 zwangerschapsbroeken en een leuk 9 maanden dagboek. Vond die van Hema niet zo leuk.

En morgen ook puppy's kijken, over 6 weken mogen we onze kanjer ophalen!

11. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Mom2be ik heb helemaal over je berichtje heen gelezen dat jij het ook had! Sorry..... Het is niet leuk, laten we dat voorop stellen, maar ben blij dat dit er ook misschien "bij kan horen". Hou me aub allebei op de hoogte van evt veranderingen. Ik heb zelf lichte menstruatieachtige pijn. Na vanmiddag geen bloed meer... Hoe is dat bij jullie nu met de pijn en bloedverlies? X

12. moone

moone Lid

28 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden wat klote voor jullie. ik heb wel gelezen dat licht bruin bloedverlies normaal kan zijn dus hoewel het lastig moet zijn probeer te ontspannen en je niet te druk te maken.. we duimen allemaal voor jullie.

Hier nog steeds alles rustig, geen sterke symptomen niet misselijk en maar een klein beetje pijn aan mijn borsten.. ik kan alleen echt heel slecht poepen (sorry haha) en heb redelijk vaak last van mn onderrug achterkant van mijn zij zeg maar. herkent iemand dat?

13. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Een slechte stoelgang kan heel vervelend zijn dan heb ik liever een iets te snelle stoelgang, gelukkig heb ik er zelf nooit last van, pijn in me onderrug herken ik niet, maar wel pijn aan de linker kant van mijn buik onderin wat dan doortrekt naar mijn linkerbeen, tis meer een zeur pijn alsof er iets knel zit..

Maar heb me voorgenomen dat alle pijntjes die ik heb er gewoon echt voor lief bij moet gaan nemen, en proberen vooral te gaan genieten, waarschijnlijk word dit voor mij ook wel de laatste keer dat ik zwanger ga zijn en het is toch wel iets unieks

14. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Niet leuk meiden dat bruinverlies! :(

@Maria79: je gevoel is herkenbaar. Ik kan er ook nog niet van genieten, zo bang dat het weer misgaat.

15. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het voor ons alle goed uitkomt. Had net aan men moeder verteld en liet het haar ook zien en ze zei is egt niks. Ik ga het gewoon aankijken en opletten en anders gewoon weer bellen. Het hoort er ook wel bij maar is gewoon eng.
    Ik ga voor ons duimen dat alles goed komt!!

En super lief al die berichten💖

Vandaag aan men moeder en oma verteld ze waren super blij😊

16. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met vlagen wat menstruatiepijn. Maar dat is goed zeggen ze ook! Mom2be21, so blessed, we moeten proberen positief te denken voor onze kleintjes!
    Ik duim in iedergeval voor ons!

17. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het enige waar ik tot nu toe last van heb is dat ik al 2/2,5 week dagelijks hoofdpijn of echt migraine heb. Vorige keren was ik vanaf 3 tot een week of 18 veel misselijk met heel veel overgeven erbij, ik hoop dat dat deze keer uitblijft.

18. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emerald ik heb ook echt enorme migrene en hoofdpijn wat goed helpt en klinkt raar is je handen en voeten in warm water een een koude doek of zak groente op je hoofd!! Bij mij doet t wonderen

19. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik wil hier graag meeschrijven. Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben en het was nog al een schok. Ik heb al twee kinderen van 10 en 12 en had niet verwacht dat er nog een derde zou komen.

Ik ben uitgerekend op 5 februari 2016.

Groetjes Punky

20. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    JucyY, onder een warme douche staan helpt hier soms ook en anders inderdaad met een coldpack op het hoofd zitten.Wel herkenbaar dus.

Gefeliciteerd Punky! De schok al te boven? Leuk hoor weer een baby, al zal het vast weer wennen zijn.

Deel Deze Pagina