@Maria1979: hier ook dat enorme onzekere gevoel hoor (mijn 2 mk's waren allebei bij 7,5 weken/ geen hartje gaan kloppen wrs), dus wij willen het echt pas vertellen tegen familie en vrienden als we dat hartje gehoord hebben. Hopelijk dus op 25 juni, maar dat zou nog wel vroeg zijn, 6 +5 dagen. ik vind het mss ook wel leuk om het grote nieuws te vertellen op mijn vaders verjaardag half juli. Gevoelsmatig is het redelijk een achtbaan, want naast die onzekerheid heb ik ook wel echt het gevoel dat het dit keer weer goed zit (en dat had ik bij die mk's vanaf het begin absoluut niet!!!) Ik neem denk ik wel een cb digi mee op vakantie, wil graag een 3+ weken zien staan. Eergisteren stond er nog 1-2 weken... Ik heb deze zwangerschap veel meer krampen dan de andere keren, maar zolang er geen grote hoeveelheden helder rood bloed is, zal het wrs nog wel goed zitten. Alle nieuwe dames en degenen die bloedverlies hebben, succes. We leven met jullie mee.
Punk, welkom en gefeliciteerd! Dat was vast even schrikken! Hoe reageerde je man/vriend? en zijn jullie inmiddels een beetje bekomen van de schrik? Bedankt voor de lieve reacties dames, doet me goed en stelt me gerust. Ik heb gisteren wel wat menstruatie kramp gehad, maar lichter als bij ongie en tot nu toe geen bloed meer gespot. Ik zal daar misschien wel gevoelig voor zijn oid, heb ook al een hele duidelijke innestelingsbloeding gehad. Dat slechte slapen mocht van mij wel weer voorbij gaan haha, nu ook alweer klaar wakker. ben benieuwd hoe mijn maag zich vandaag houd! Dames ik duim ook voor jullie allemaal op mooie plak baby's! !
Hey meiden! Ik zou graag mee kletsen hier! We hadden afgelopen week een positieve test! Had geen kwaaltjes nog maar mn lichaam gloeide steeds zo, dat herken ik van mijn eerdere zwangerschap. Dus voor nod een test gedaan en die knalde direct!! Clearblue gaf later ook 2-3 aan, terwijl mn laatste ongesteldheid nog geen 4 weken terug was op dat moment. Vorige maand was ik opeens ruim overtijd voor ik ongesteld werd (ben altijd regelmatig) en nu dus zwanger!! Vk vond het ook lastig te zeggen hoe ver ik zal zijn dus mag 11 juni al voor echo komen! Heel spannend weer! Had al even wat gelezen hier, hoop dat het voor iedereen goed blijft gaan!! Heb zelf gisteren wel flinke buikpijn gehad maar geen bloed.
Welkom fran en punky!! En van harte gefeliciteerd! Alleen wat menstruatiekrampen nu en verder gaat t wel goed! M Gister de familie verteld! Ze vonden het super!!!
Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe.. K las ook bloed verlies.. jeetje wat vervelend.. Hoe gaat het nu? Hier nog steeds super.. had geen testen meer dus maar ovu test gedaan en die knalde direct t scherm uit nog voor de controle streep zichtbaar was.. ik ben dus weer wat gerust gesteld☺ Fijn weekend allemaal!
Ondertussen hier geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Maar ren vaaaak naar de wc om te checken. Wel menstruatiekrampen maar ook dat hoeft niet te betekenen... Net nog een duidelijk positieve test maar dat geeft natuurlijk ook nog geen 100 procent zekerheid... we hebben het vertellen aan de familie even uitgesteld. Volgende week afwachten Welkom en gefeliciteerd dames!
Spannend so blessed! K snap dat jullie t nog een weekje uitstellen. Ik duim voor goed nieuws voor jullie. Vraagje.. Wie van jullie heeft er ook helemaal geen afscheiding? Helemaal niks dus... k lees overal dat t meer moet zijn en bij vorige zwangerschap was dat ook zo.. maar nu helemaal niks.. Maak me echt zorgen.. Hoop onnodig natuurlijk haha
Hoi Meiden, Hier ook al twee dagen behoorlijk last van krampen. En ook een 'zwaar' gevoel van onderen. Ik kan me dit nog wel herinneren van de vorige keren. Maar vervelend is het wel. Nee, we zijn nog niet bekomen van de schrik. Het voelt ook nog heel onwerkelijk omdat we er helemaal niet mee bezig waren. We werken nu allebei ruim 60 uur per week. De oudste gaat volgend jaar naar de middelbare school. En we begonnen net wat meer ruimte en vrijheid te krijgen. Dat gaat nu allemaal weer veranderen. Ik moet zeggen, daar zie ik best wel tegen op. Gelukkig hebben we nog 8 maanden om er aan te wennen en oplossingen te bedenken. Aan de andere kant kunnen de jongens over een paar jaar oppassen. Fijn om te horen dat het bij de meiden met bloedverlies loos alarm lijkt te zijn. Groetjes Punky
Ja ik heb sinds dat ik gestopt ben met de pil ook helemaal geen afscheiding meer, en daarvoor had ik er altijd erg veel last van, dus vind het zelf niet zo erg
Dat is inderdaad allemaal even wennen punky! Gelukkig nog even de tijd ja. Hier ook nu minimaal/geen afscheiding, vorige zwangerschap volgens mij wel maar zegt niks denk ik! Ik zat eens terug te denken en bedacht me dat ik ook meer moet plassen en meer trek heb haha. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Vorige zwangerschap last gehad van mn bekken, ik ga er maar vanuit dat dit weer zal gebeuren..
Ik dacht dat het bij mij wel mee viel maar ik merk dat de afscheiding hier nu toch wel iets meer word. Gisteren tijdens mijn verjaardagsfeest had ml zich een klein beetje versproken tegen onze (zwangere) buren. Dus uiteindelijk tegen hun vertelt hun reageerde gelijk super enthousiast en als alles goed blijft gaan zullen onze kleintjes 2 maanden na elkaar geboren worden Langzaam aan komen de eerste belangrijke dagen steeds dichterbij.. ik kan echt niet wachten tot we de eerste echo krijgen! Ik las van een paar dames dat ze oud bloed verloren hadden maar dat dat nu gelukkig weer over is. Kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrikt! Oh en nog welkom en gefeliciteerd voor alle nieuwe dames!
Beste meiden, Ik lees al 2 dagen met jullie mee maar durf me nog niet aan te melden. Ik ben nu 4w1d zwanger en uitgerekend 12 februari. 7,5 week terug heb ik een miskraam gehad op 6 weken zwangerschap en ben dus nog voorzichtig met juichen. Heb zelf nog niet veel klachten doms wel wat steekjes in de onderbuik en met vlagen misselijk (vooral na sporten). Maar nu heb ik sinds 2 dagen last van zeurende pijn in de zij net onder mn ribben links. Als ik me uitstrek gaat de pijn weg. Herkent iemand dit? Vermoed dat t darmen of spieren zijn maar ben natuurlijk ergens bang dat t weer mis is....... Nb: k heb een beetje witte afscheiding
Hallo dames! Weinig tijd gehad om te schrijven, maar hier ben ik dan weer. Vond het vervelend om te lezen dat er een aantal wat oud bloed hadden verloren.. Maar daarjuist schrok ook ik: ik had ook wat bruin bloed.. Dat die echo er maar snel mag zijn. Hopelijk blijft het bij iedereen goed gaan!!! Gisteren heb ik het 'Oei ik groei, negen maanden boek' gekocht, die is zo leuk!!! Fijne zondag iedereen!
Dat hoop ik ook! Maar gevoel is tot nu toe wel beter. Blijft spannend tot de eerste echo.... wordt duimen komende tijd. En zal ook voor jullie duimen dat we maar allemaal mooie echo's krijgen.
Neeltje, welkom! Ik ben zooooo moe. Net even anderhalf uur naar een verjaardag en meteen weer kapot. Kan helemaal niets, kwam op de terugweg niet eens op mijn fiets en eenmaal erop kwam ik niet vooruit. En ik moet vanavond nog werken... Iemand een wondertip waar ik energie van krijg? Behalve slapen, want als ik overdag slaap word ik altijd beroerd wakker, dus dat schiet niet op.
Linnaea, heel herkenbaar, hier ook! Ben niet vooruit te branden en zie echt tegen de werkweek op.. Ben continue aan het slapen.. Tips zijn ook hier welkom!!!