uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hmm ik heb nog vakantie dus ben wel iets moe maar weet niet hoe het gaat bij een drukke dag/werkdag. Eet je voldoende gezonde voedzame dingen? Voldoende vitamientjes? Denk dat het belangrijk is je rustmomentjes te pakken.. Heel veel valt er verder niet echt aan te doen denk ik:)

2. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook totaal niet vooruit te branden! Pff ben zo moe. Moest net even na de superscoop boodschappen doen nou kwam niet vooruit op men fiets. Opstaan van men stoel is al te zwaar. Heb net wat nesquick genomen, lekker chocomel gemaakt en dat hielp wel een beetje bij mij. Verdere tips voor energie zijn welkom!!!

3. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vooral niet extra gaan slapen. Mijn ervaring is namelijk, dat dit het erger maakt.

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ja dat merk ik, vooral omdat ik wanneer ik overdag slaap me nog uitgeputter voel wanneer ik weer wakker word dan voordat ik ging slapen ;) Dus dat helpt niet.

Heb net een uurtje of 2 in bed gelegen met mijn laptop, beetje internetten en beetje schrijven. Maar nog steeds moe. Kan de energie niet vinden om te gaan eten en over een half uur moet ik op de fiets zitten. Heb wel mijn les voorbereid hier in bed, dat is toch al heel wat, haha!

Nee ik eet volgens mij niet voldoende. Komt omdat niets meer lekker smaakt de laatste dagen, zelfs in mijn lievelingseten (preischotel met kerry uit de oven, kun je me normaal 's nachts voor wakker maken) heb ik geen trek. Staat al drie dagen in de koelkast en ik kom steeds niet verder dan een paar happen.

Pff ik ben heeeeeel blij dat ik zwanger ben, dat op de eerste plaats. Maar ik weet nu al dat het niet mijn favoriete bezigheid is ;).

5. Geheimpje84

5 jun 2015
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens meerdere website's uitgerekend in februari (12)

Morgen de vk maar eens bellen.
    Ik geniet er nu nog niet van net zoals ik bij velen van jullie lees.
    Maarja het is ook nog zo pril hè.

Ben een emotioneel wrak op dit moment.
    Wel heel anders dan eerder toen ik aan de pil was

6. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Ik geniet al wel volop (al heb ik steeds hoofdpijn en ben ik moe), omdat ik weet dat als alles goed gaat, dit mijn laatste zwangerschap zal zijn. Ik wil niet terugdenken met de gedachte dat ik niet genoeg genoten heb.

7. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    ja ik slik extra vitaminen en volgensmij eet ik toch ook wel gezond.. Zal mij maar wat gedeisd houden komende dagen :)

8. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!!

Veel meiden zijn moe lees ik, ik ook! Pff, ik dacht dat ik normaal al chronisch moe was, maar nu weet ik pas echt wat moe zijn is haha!

Ook ik ben super blij om zwanger te zijn! Ik vind t alleen wel lastig om de hele dag misselijk te zijn. Wanneer ik vrij ben niet zo erg maar op t werk wel lastig. Ik hoop dat ik het wel gewoon geheim kan houden tot na de termijn echo!

9. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een verschil he! Ik had bij mn vorige zwangerschap ook zo een last van vermoeidheid, kwam gewoon zowat mn bed niet uit en alles was te veel.. Nu heb ik dit niet en dan maak k me ook gelijk wat zorgen of het wel goed gaat... Heb wel andere dingen waardoor ik me wel zwanger voel hoor dus blijft altijd afwachten..

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik vind dat moe zijn in combinatie met nog niet willen vertellen dat ik zwanger ben echt lastig. Het begint mensen nu op te vallen dat ik al een week echt flink moe ben en ze gaan zich zorgen maken. Er vallen al allerlei enge ziektes in gesprekken en adviezen dat ik moet gaan bloedprikken... Dan wil ik zo graag vertellen hoe het nu echt zit en dat ze zich geen zorgen moeten maken...

11. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vorige zwangerschap niet meer moe als normaal en deze tot nu toe ook niet.. Zo gek hoe t bij iedereen verschilt...

12. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat wel meer lijkt te worden, mn lichaam voelt zooo warm/heet aan! Alsof ik echt 40 graden koorts heb ofzo haha

13. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook echt bekaf. Vannacht het klokje rond geslapen en ik zou nu alweer kunnen slapen. En ik heb vandaag echt bijna nix gedaan. Geen krampen vandaag, dat was dan wel weer een plus.

14. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linnaea heerlijk die preischotel!! Dat is ook echt een van mijn lievelingsgerechten! Eten gaat bij mij ook lastig vooral avond eten! Pfff wat een hel vind ik dat! Zo geen trek in niks. Vriendje lief weet dan niet wat ie met me aan moet maar past zich helemaal aan mij. Zo lief💜

15. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Hier ook een waterman in de maak! Ik ben volgens mijn eigen berekeningen op 4 februari uitgerekend. Dat is mijn verjaardag! Bizar.
    Ik merk weinig van mijn zwangerschap. Ik heb getest omdat ik vorige week last van maagzuur had, en weinig eetlust. Dat alles is nu over. Geen zere borsten, niet misselijk. Wel opgezette darmen, maar dat heb ik wel vaker. Dit is ons tweede kind. De vorige zwangerschap had ik ook al bijna geen kwalen. Morgen ga ik het ziekenhuis bellen, want ik heb een medische indicatie. Kijken of ik een afspraak kan maken.

16. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik is helemaal opgezet, ik hoop maar dat het mijn collega's niet opvalt.

17. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Welkom Leo78, gefeliciteerd! Bijzonder toch, om uitgerekend te zijn op je verjaardag :) Ik ben zelf 6 dagen na mijn verjaardag uitgerekend. Zou het allermooiste verjaardagscadeau ooit zijn natuurlijk, haha!

Ik voel me nu weer even fit... Heb geslapen van 22:00 tot 4:15 (toen moest ik in een potje gaan piesen want mvm komt vandaag, dus moest er licht aan en was ik helaas klaarwakker). En toen van 5:00 tot 7:15. Op zich genoeg uren ondanks de onderbreking. Dus ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud... Vanmiddag om 17:00 werken en dan een half uur erheen fietsen, over de brug (de oh zo beruchte Spijkenissebrug) en later weer terug... Zie er tegenop. Maar het moet maar.

18. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niks van mvm gehoord beetje raar. Ga toch eens bellen zelf.

Welkom leo!! We zijn op dezelfde dag uitgerekend! Leuk!!! Gefeliciteerd!!!

Sucses linnaea!! Die brug is zoooo fijn om te fietsen😖😖 Snap heel goed dat ie daar tegen opziet. Sucses!!

Hoe gaat t werken bij iedereen? Vind t toch wel echt zwaar😔

19. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik baal er nu een beetje van dat mijn werk altijd aan het eind van de dag is (of dat ik juist dan me zo beroerd voel). Zat gisterenavond tegenover een leerling echt mijn avondeten steeds weg te slikken, voelde het constant branden in mijn keel. Maar kan moeilijk alles neergooien op zijn tapijt ;) Hoop dat het vanavond beter gaat. En van gisterenavond geleerd: éérst werken, dan avondeten. Misschien gaat het dan beter...

Tijdens mijn werk zelf zit ik op een stoel, dus dat is niet zwaar. Het is vooral het fietsen erheen wat zwaar is, zeker dus als ik die rotbrug over moet. Daar heb ik gewoon echt geen energie voor.

20. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Werken valt me niet zwaar eigenlijk. Ben ook niet echt moe. Wel merk ik dat ik verstrooider ben dan normaal. Zo vergat ik mijn portemonnee met boodschappen doen en kwam er pas acjter bij het afrekenen. Kan ook vaak niet op mijn woorden komen. @emerald, mijn buik is ook helemaal opgezet en keihard. Door de hormonen werken je darmen trager. Dat merk ik heel duidelijk!

Deel Deze Pagina