fijn nieuws fien! Wat een geruststelling! so blessed... jeetje wat killing voor jullie... ik duim dat je donderdagavond goed nieuws krijgt... hier misselijk... moe... bah... veel erger dan toen met ons zoontje voor mijn gevoel... baal er wel van... maar ja, niks aan te doen...
Hier ook zoooo misselijk Echt zo erg momenteel dat ik me begin af te vragen waarom ik hier ook alweer aan ben begonnen. Ik wil ervan genieten maar dat lukt niet echt zo Lig al de hele ochtend in bed, zolang ik plat blijf liggen is het wel te doen. Meer dan dat moet ik niet proberen. En ik moet naar de bieb om wat uit te printen wat uiterlijk morgen ingeleverd moet zijn (maar morgen heb ik misschien geen tijd dus doe het liever vandaag) en om boeken in te leveren die anders te laat gaan zijn, dan moet ik dat uitgeprinte formulier inleveren, dan moet ik dringend boodschappen doen anders verhongert mijn kat (kattenvoer is op). Ik moet nog wat maken voor een leerling wat ze liefst vandaag nog heeft en de les voorbereiden voor een andere leerling waar ik morgen naartoe moet. Hoe dan? Ik voel me echt beroerd.
Fien, zo blij voor jou!! So blessed, ik duim duim duim. Xxx Linnaea, Pfoe dat is wel heftig bij jou he? Ik ken iemand die het ook zo erg had. Hopelijk blijf je er niet heel de tijd mee zitten Hier niks meer te zien van bloed.. Ik ben aan het aftellen naar vlg week donderdag
Wat fijn fien!!!!! So blessed, ik duim voor je!! Kan nog alle kanten opgaan wat je zegt alleen maar afwachten.. wachten duurt dan lang he Wat veel misselijk!! Echt vervelend!! Ik helemaal niet, vorige zwangerschap ook geen moment. Super fijn natuurlijk, als het wel maar goed zit... ik heb alleen maar vage klachten. Op naar alle mooie echo's dan maar
Tja ik voel me ook beroerd, behalve als ik op bed lig, dan is het bij mij ook prima. Ik ga me alleen niet ziek melden zolang ik niet kots. Tussen de bedrijven door probeer ik zoveel mogelijk te liggen.
Sterkte aan alle misselijke dames. Hier gelukkig geen misselijkheid, dat had ik met de eerste ook niet. Wel maak ik me zorgen. Ik had op 2 juni zo'n dure Clearbluetest gedaan, met wekenindicator. Was toen 2-3 weken na conceptie volgens de test. Vanmorgen, een week later, heb ik er weer een gedaan. En nu staat er weer 2-3 weken, terwijl ik eigenlijk wel 3+ had verwacht. Het lijkt me dat je HCG wel moet stijgen. Beh, ik wou dat ik die test niet had gedaan
Dankje fiona1983, Marl1tje, Fran88...! Linnaea wat naar dat je je zo slecht voelt! Hopelijk verandert dat binnenkort... Ik lees veel dames die er soms ineens gewoon vanaf zijn! Ikzelf heb ook geen last van misselijkheid... Die innestelingsperiode (dat denk ik toch) had ik het wel, maar lichtjes. Intussen niet meer. Ik moet wel ijzersupplementen nemen van de dokter, en de apotheek heeft me alvast gewaarschuwd dat het toch wat nefast zou kunnen zijn voor de rust in de maag ... dat belooft! Misschien was je op 2 juni net nog 2 weken, en nu net 3? Ik heb trouwens al veel gelezen en gehoord dat deze niet zo enorm nauwkeurig zijn. Uiteindelijk "scannen" die ook gewoon maar een streepje af, en elke test is anders qua "kleurdiepgang", als je begrijpt wat ik bedoel. Zelfs elke controlestreep kan soms een beetje verschillen. Niet teveel zorgen maken, denk ik dus!
Hey dames! so ik moest mezelf even bij lezen. Donderdag komt moeders voor moeders bij mij. Ik ben heel benieuwd. @Linnaea wat stom dat ze niet is komen opdagen zeg. Helemaal niet netjes zeg. Heb je nu verder nog wel iets gehoord erover? @ marl1tje blij om te horen dat het bloeden gestopt is bij jou. Nu proberen lekker te genieten! @fien2808 Zo te zien op te foto hele goede resultaten! Super goed nieuws!Gefeliciteerd!! @ so blessed ik denk aan je! hoop dat je donderdag een mooie echo hebt en dan alles helemaal goed is met je kleintje! Hoe moeilijk niet stressen ook is probeer dit toch niet te doen dat is al helemaal niet goed. En zoals je al zelf zegt: bruin is oud. En afwachten is het meest verschrikkelijke wat er is want je kan zelf niks doen. Zorg goed voor jezelf en laat je lekker verwennen even. Heb je nodig! Zag in men inlegkruisje toch wat bruin spul. heel weinig egt heel weinig maar het is er wel. als ik afveeg na het plassen ( sorry ) dan is het wel helder. en mijn plas ook. dus ik denk dat het wel goed zit.daar ga ik maar op richten positiviteit. kan geen strakke broek of legging meer aan zeg. pff allemaal veeel te strax. ga ook maar eens shoppen voor andere kleren.. zo vervelend ook om te gaan shoppen hihihi
Fien: wat fijn dat de uitslag nu hoger was en je uit de twijfelzone bent!! SoBlessed: we zijn alweer wat dichterbij de donderdag! Probeer er niet te veel aan te denken (makkelijk gezegd, i know) en probeer positief te blijven Linnaea: helpt het misschien als je een cracker of rozijnen of weet ik veel wat eet terwijl je in bed ligt? Dus voor je nog op staat? Leo: je zou net op de rand kunnen zitten van de weken? Of net wat teveel gedronken hebben voor de 2e test? Ik zit er voor mijn werk over te denken om gewoon een andere broek aan te trekken, alleen valt dat op en we hebben wel 'zwangerschapskleding' maar dan moet ik wel al vertellen dat ik zwanger ben.. en ben nog zo bang dat het verkeerd gaat.. maar aan de andere kant ben ik weer heel positief dat het allemaal goed gaat komen.. echt vervelend die swings!
Fien, wat fijn! So blessed, ik hoop op een goede uitslag voor jou! Wat vervelend van die misselijkheid. De vorige keren ook heel erg gehad met overgeven erbij, ik hoop dat het mij deze keer bespaard blijft en hoop dat het bij jullie snel overgaat. Mijn eerste echo is een dag naar voren gehaald
Marl1tje wat fijn dat het bloeden bij jou gestopt is! Fien super dat je hcg zo gestegen is!! Nu aftellen naar eerste echo! so blessed, bah wat een spanning! Ik duim voor goed nieuws donderdag Linnaea en puk ook al beroerd, niks aan! Hier nog steeds af en aan wat bruinverlies, het is niet veel en meestal helder, maar nog geen dag weg geweest en vandaag had ik ineens wat bruine sliertjes. 23 juni eerste echo, dat wacht ik maar gewoon af, hoewel ik t onwijs spannend vind en heel bang ben dat t mis gaat Hier ook erg misselijk, vanochtend op advies van de vk gembercapsules gehaald. Verder veel kleine beetjes eten en proberen te blijven drinken! Ik wil me inderdaad ook niet ziek melden zolang ik niet hoef te spugen!
Linnae nog wat gehoord van mvm? Balen dat je je zo beroerd voelt zegt.. Fien jeeee super! Proficiat! Soblessed ik duim zoooooooo hard voor je!
Hoi allemaal, gefeliciteerd! Leuk om zo mee te lezen =) Wij hebben het uiteraard nog niet rondgebazuind, dus leuk om het er toch met anderen 'over te hebben'. =)
Ohja, zelf nog 0,0 klachten trouwens, daar maak ik me ook wel zorgen over... Vorige week was ik wat meer moe dan normaal, maar dat is alweer helemaal afgelopen. Nog iemand die geen klachten heeft maar wel zeker weet dat alles goed gaat daarbinnen?
Witje wat spannend! Wil je toch voorzichtig feliciteren en hopelijk groeit de kleine nu uit tot een prachtige baby! Ik kreeg net een telefoontje van ml.. dat hij eigenlijk wel heel nieuwsgierig is naar het geslacht.. ergens snap ik het ook wel.. kun je de kleine bij naam noemen enzo.. maar ja, ik wil dan weer niet dat iedereen het weet en daar ligt dan weer de giga uitdaging.. aangezien we allebei al amper onze mond kunnen houden wat betreft het zwanger zijn! Qua geslacht zal ik waarschijnlijk wel beter mijn mond kunnen houden, maar ml... poeh.. lastig dit!
Witje: Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Voorzichtig aan, voor je het weet ben je 8 weken verder Ik merk dat ik het best wel lastig vind om te lezen dat sommige meiden last van bloedverlies hebben. Maar meer omdat ik dat zelf helemaal niet erg zou vinden. En daar voel ik me dan ook weer schuldig over. Nog al ingewikkeld. Heel langzamerhand begin ik er aan te wennen dat ik weer in verwachting ben en dat er straks een kleintje bij komt. Aan de andere kant kan ik me er niets bij voorstellen dat dit mij overkomt. Het is zo'n ver van mijn bed show. Ik kan ook nog niet blij zijn met dit kindje, maar ik ga er vanuit dat dit in de komend maanden wel gaat groeien. Het helpt wel om hier mee te lezen en te schrijven. Dat maakt het allemaal wat echter.
Ohja, wat het geslacht, dat wil ik ook wel graag weten . Bij mijn twee jongens wist ik het pas bij de geboorte, maar deze kruimel was al zo'n verrassing Hier ook geen MvM. Vind dat nog net effe te confronterend. Linaea: Heeft ze nu uiteindelijk nog wat laten horen? Stom hoor. Kan daar ook altijd heel slecht tegen. Vervelend dat je je zo ziek voelt. zeker omdat je het alleen doet. Heb je wel hulp? Of iemand die je invertrouwen kunt nemen. Heeft een van jullie soms ook al het idee dat je wat voelt? het is nog veel te vroeg, maar soms voel ik van die hele kleine tikjes in mijn onderbuik. Zullen mijn darmen wel zijn gok ik.
Witje wat erg verdrietig dat je hetzelfde hebt moeten mee maken. Ik vond het een erg moeilijke periode. Maar aan de andere kant wel fijn dat je ook snel weer zwanger bent. Dus gefeliciteerd! Het blijft natuurlijk lastig want bij elk pijntje ben je bang. Ik ren bij elke pijn die ik voel of vaginale afscheiding naar t toilet omdat ik bang ben dat er bloed komt.... ik had ook nog niet zoveel klachten tot gisteren toen kreeg ik last van rommelende darmen, vandaag is dat weer minder. Verder sinds gisteren iets gevoeligere tepels. Maar verder geen klachten en voel me af en toe ook nog helemaal niet zwanger.... ik duim hard voor ook ns dat t dit keer wel goed gaat Mn gevoel is iig wel beter dit keer. Ik heb wel 2 vriendinnen ingelicht, eigenlijk meer omdat ze op de hoogte waren van de miskraam en er naae vroegen. Vind t wek fijn dat ik mn zorgen met hun kan bespreken. Verder willen wij wachten tot zeker 8 weken om t aan de familie te vertellen. @mom2be vervelend dat je nog bruinverlies hebt, gelukkig niet rood iig. Ik duim voor je dat t snel weg is. @marl1tje gelukkig is bij jou t bloedverlies weg, hopelijk blijft dat ook zo @soblessed vind t erg rot voor je meid dat het bloedverlies je zo onzeker maakt. Ik duim voor een mooie echo voor jou!! @fien gefeliciteerd!!!
Ik ben ook benieuwd naar het geslacht. Zal ik een mannengezin blijven houden of komt er een meisje bij...spannend!
Lieve meiden, heb echt alles gelezen hoor! Kan jullie alleen even niet persoonlijk bij naam noemen, reageer via me telefoon... Meiden met bruinverlies, kop op, hoeft echt niks te betekenen, stress is slecht voor jullie rijstkorreltje, proberen te genieten en positief te blijven! Snap dat het moeilijk is hoor, zou er zelf ook onzeker van worden... Dames met vroegere miskramen, heel veel geluk en succes voor jullie, hoop dat het deze keer een kanjertje is!!! Misselijke dames: bah! Kut! Irritant lijkt me dat, zo kun je niet echt genieten natuurlijk! Ik heb wel eens gelezen dat gember (thee) goed helpt tegen misselijkheid, en idd kleine dingetjes eten al voor dat je opstaat. Lichte maaltijden... Hoop dat het snel overgaat bij jullie! Ik ben niet echt misselijk, soms een kleine vlaag, maar dat komt ook door alle geurtjes en smaakjes die ik nu veel meer ruik en proef sinds ik zwanger ben. Stemmingswisselingen check, steekjes in mijn onderbuik en zwaar gevoel in mijn onderbuik ook check, zeeeere en zwaaare tieten! Pff... Nu al een cupmaat gegroeid en zie dat mijn tepels ook veranderen haha, lag gister helemaal in een deuk met mijn vriend, ze zijn donkerder en er komt zo een tuut aan, heb normaal ingetrokken tepels haha zo gek! Verder probeer ik niet overal te veel bij stil te staan, hoop dat het een sterk kindje is dan mag het blijven.. Als het mis gaat betekend dat waarschijnlijk dat het al niet goed geweest was maar daar ga ik niet van uit. Fijne dag allemaal! X