uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Joahnna: wat heftig zeg, kan me goed voorstellen dat dit spannende tijden zijn. Is het wel iets wat ze vantevoren kunnen vaststellen met echo of aanvullend onderzoek? Of willen jullie dat niet?

@witje: snap helemaal wat je bedoelt.... hoop ook elke ochtend een keer kotsmisselijk wakker te worden. Vandaag bij mij nagenoeg geen klachten. Hopen maar dat t goed zit. Is jouw gevoel dit keer wel goed/beter?

@ladylien: gefeliciteerd!! Ik zal ook bij jou in de nod lijstje geloof ik.

2. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Onze zoon is overleden toen hij bijna 16 maanden was. En technisch gezien zouden ze dat dmv vruchtwaterpunctie oid vast moeten kunnen stellen maar wij willen de zwangerschap toch niet afbreken als het kindje die ziekte blijkt te hebben. Maar moeilijk en spannend is het wel.

3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Emerald: dit is de omschrijving (aangezien ik hier geen link mag plaatsen volgens mij)
    Carriwell voedingsbh padded

Deze naadloze voedingsbh van Carriwell is perfect voor zwangerschap en borstvoedingsperiode. De uitneembare, voorgevormde foamcups geven vorm en ondersteuning. De clips zijn eenvoudig met een hand te openen. Het model is zo gemaakt dat de cup tot wel 2 maten kan groeien. De voedingsbh wordt geleverd met gratis extender zodat de beha ook al tijdens de zwangerschap gedragen kan worden. De moeder kan de omvang eenvoudig wijder maken tijdens de zwangerschap en weer versmallen na de geboorte van de baby. Het model is verkrijgbaar in maat S t/m XL. Materiaal: 92% polyamide, 8% elastan.

4. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Hier totaal geen pijnlijke of grotere borsten. Denk dat het komt omdat ik al een keer zwanger ben geweest en borstvoeding heb gegeven. Dan is de boel al een keer 'uitgerekt'.

5. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Johanna heftig zeg... Ik hoop dat je een gezond kindje draagt nu en hij/zij deze keer jullie overleefd, zoals het hoort!
    Dikke x

6. Witje2013

Witje2013 Lid

9 jun 2015
    25
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Maastricht
    Zodra ik een lekkere zwangerschapsklacht heb zal ik m posten, haha =)

7. Witje2013

Witje2013 Lid

9 jun 2015
    25
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Maastricht
    En Johanna: wat naar voor jullie zeg! Ik hoop idd ook dat het dit keer allemaal 100% goed mag gaan. Heel veel sterkte met nog even afwachten!

8. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leo78, dat wil niets zeggen hoor. Hier twee kinderen en beide bordtvoeding entoch pijnlijk. Verschilt denk ik meer per zwangerschap :)

Johanna, wat mooi dat jullie het niet willen weten en er weer vol voor gaan. Ik hoop dat deze keer alles goed is en dat jullie dat proces en afscheid niet nogmaals hoeven mee te maken!

Dducky, dank je wel, ik ga eens kijken.

9. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al spulletjes in huis gekregen of gekocht, ik kan de verleiding echt niet meer weerstaan!

10. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zware en gevoelige borsten. En dat na twee keer 6 maanden bv. Maar goed, dat is wel al 10 jaar geleden.

Korte lontje is gelukkig niet altijd. Tranen zitten wel permanent hoog.

Goed, hup aan het werk :)

11. Witje2013

Witje2013 Lid

9 jun 2015
    25
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Maastricht
    Jaaa we hadden alle meubels (box, commode etc.) al op zolder verstopt, haha. We wisten toen al dat we zwanger wilden worden, dus zijn we stiekem begonnen met inslaan =P Toen ik de eerste keer zwanger was meteen een kinderwagen, badje en wipstoeltje gekocht en een kast (waarbij we per se ook een peuterbedje moesten kopen, dus die hebben we zelfs al). Luiers hebben we toen geloof ik ook meteen gekocht. En deze keer zijn we direct afgelopen zaterdag naar de Ouders Natuurlijk beurs geweest voor overbroekjes, inlegdoekjes, snappies etc. Dus volgens mij hoef ik alleen nog een aankleedkussen en een luieremmer, dan zijn we klaar =)

Wel een beetje te optimistisch waarschijnlijk, maar het is zooo leuk!!

12. Witje2013

Witje2013 Lid

9 jun 2015
    25
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Maastricht
    En ohja: gisteren zijn we het eens geworden over het geboortekaartje 0=)

13. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Witje, lijkt me wel leuk zeg :p
    Hier nog niet alles, al wat kleertjes enzo. Anders nog niks eigenlijk.

Ondertussen nog steeds erg moe vooral, en de misselijkheid word hier steeds erger helaas.
    En al dag of twee lichr bruin verlies, best eng eerlijk.

14. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Witje: wat leuk dat jullie alles al hebben!

Ik heb gisteren bij de Jumbo het 'hallo mama' pakketje opgehaald en mezelf al aangemeld voor verschillende boxen (i love gratis :D)
    Vandaag voor het eerst deze week niet tot 11 uur geslapen, happy me lol
    Ik ben gisteren wezen kijken voor een nieuw behang, maar dat is nog best lastig!

15. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb vanochtend een echo gehad. Er was een vrachtzakje en een dooierzakje te zien maar nog geen vruchtje. Volgens de gyn is dat normaal op deze termijn. Over 2 weken weer een echo en dan hopelijk een kloppend hartje!

16. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wat spannend Liyana! Worden wel 2 spannende weken denk ik?

Ik ben nu wel benieuwd of er bij mij wel wat te zien gaat zijn omdat ik dan 6w+6d ben..

17. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Heel spannend DDucky!
    Denk dat er met 6+6 al wel wat te zien is hoor. Nog een weekje voor jou spannend!

18. Fran88

Fran88 Actief lid

2 nov 2013
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een echo gehad! Ben wat minder ver dan ik dacht, ongeveer 5 weken maar het zit op de goede plek gelukkig en was al een mooi vruchtzakje te zien! We mogen over 2 weken terug komen om voor het hartje te kijken.

19. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Hoe ver dacht je dat je was Fran88?

20. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Is dat een leuk pakketje, DDucky?

Ik ga nog even niks invullen qua dagboekjes enzo, ik ga echt even de echo afwachten. Ik vraag me wel af of deze niet te vroeg komt (17 juni). Als ik uitga van een eisprong rond 14 mei, dan ben ik dan 6w6d. De bevruchting kan natuurlijk ook nog veel later zijn gebeurd.

Deel Deze Pagina