uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat leuk die eerste bezoeken!! Kan ook echt niet wachten tot vlg week. Ivm omstandigheden op het werk heb ik het zojuist tegen mijn baas moeten vertellen, was zo zenuwachtig.. Hij was heel blij.. Wel gek dat hij de allereerste is die het weet..
    Ik heb nog NIKS gekocht, maar weet wel dat als ik eenmaal begin er geen houden meer aan zal zijn ;)
    In het dagboek ben ik wel vollop bezig met schrijven.

Hier ook erg humeurig helaas, en de borsten blijven gevoelig. Ietsje minder moe.
    Xxx

2. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Baby's verwacht Februari 2016

1 februari
    Marl1tje - 1e kindje
    Puk2015 - 1e kindje ♥

2 februari
    Keke91 - 1e kindje

3 februari
    CSI - 2e kindje
    Fiona1983 - 2e kindje
    Liyana - 1e kindje

4 februari
    Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje
    Leo78 - 1ste kindje

5 februari
    Linnaea - 1e kindje
    Talvi - 2e kindje
    DDucky - 1e kindje
    Punky16 - 3e kindje

6 februari
    so blessed - 1e kindje
    Emerald - 3e kindje

7 februari
    Coekie - 2e kindje
    Johanna - 2e kindje

8 februari
    Donder - 36 jaar - 2e kindje

9 februari
    Debbie: 1e kindje

10 februari
    Laana - 2e kindje

12 februari
    Saartje5 - 33 jaar - 2de kindje
    Neeltje1985 - 1ste kindje
    Geheimpje84 - 1ste kindje

Datumloos:
    Mom2be21 - 1e kindje
    Multiculti888
    fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje
    Fran88 - 2de kindje

Afspraken

18 juni
    Marl1tje - 1e echo
    Laana - 1e echo gyn
    19 juni
    Puk2015 - vervolg echo gyn
    DDucky - intake vk + 1e echo
    23 juni
    Coekie - echo
    Mom2be21 - vroege echo
    24 juni
    CSI - intake + echo
    Fiona1983 - 1e echo
    Liyana - termijnecho
    25 juni
    so blessed - echo
    Johanna - echo
    Donder - echo
    26 juni
    Debbie - 1e echo
    29 juni
    Keke91 - intake en misschien 1e echo
    JucyY - intake + echo
    Linnaea - intake vk + 1e echo
    Cookie - intake vk
    30 juni
    so blessed - intake
    Donder - intake
    1 juli
    Emerald - echo
    6 juli
    fien2808 - echo
    7 juli
    Mom2be21 - termijnecho
    8 juli
    Emerald - intake
    Mom2be21 - intake vk
    9 juli
    LadyLien - echo

Belangrijk!!
    - De lijst kopiëren werkt niet.
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet![/QUOTE]

3. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Ik heb even de lijst aangepast en de afspraken onderaan gezet. Is denk ik wat overzichtelijker :D

4. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wow Liyana goed bezig hihi

Leo: er zitten twee boekjes in en een knuffel. Niet heel veel bijzonders dus ;) maar ach, het is gewoon leuk om er stiekem al mee bezig te zijn ^^

5. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Dankjewel!
    Voor ons is het trouwens het tweede kindje :) Wil je dat aanpassen? Dankje! En we hebben 17 juni een echo.

6. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is iedereen al snel met echo's enzo. Ik heb de verloskundige nog niet eens gebeld. :). Ook nog niets in huis, behalve 3 positiebroeken die ik via mp heb gekocht. Mijn gewone broeken zitten echt niet lekker meer, zeker aan het einde van de dag. Ik heb niet het idee dat mijn buik echt dikker is, maar wel een stuk gevoeliger.

Witje: wat zijn jullie snel! bij mijn eerste was de dag voor de bevalling het kamertje pas klaar.

7. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ben alleen maar snel omdat ik een medische indicatie heb. Ik moet goed in de gaten worden gehouden :)

Verder hebben we nog niks gedaan qua regelen. We weten niet eens waar baby komt te slapen, haha! En mijn figuur is nog niet veranderd. Over een paar weken eens kijken wat ik nog heb van de vorige keer. Ik was toen in de zomer hoogzwanger, dus aan veel kleding heb ik niets. Qua uitzet hebben we het meeste nog. Alleen het badje en aankleedkussens hebben we toen weggedaan vanwege ruimtegebrek.

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik ga liever later heen, maar na 3 missed abortions, ben ik graag eerder op de hoogte en wil ik niet 5 weken met een dode vrucht om lopen, aangezien mijn lichaam niks afstoot. Soms maakt het verleden dus dat je nu al een echo moet.

Hier wel wat kleertjes en dergelijke van de vorige zwangerschappen in huis maar helaas nog niks mogen gebruiken.

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ben jij 6 weken? Ik was gisteren 6+2 en had toen een hartje en je zag een wurm(pje).

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier de meeste dingen nog in huis van de vorige zwangerschap... toen ook in dezelfde periode zwanger... moeten nu alleen de nieuwe kamer voor ons zoontje in orde gaan maken... gaan we komende zomer vast een beetje mee beginnen... :)

11. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ik hoop dus ook dat ik niet net te vroeg ben om een hartje te zien kloppen. Ik kan de 17de precies 7 wk zijn, maar het kan ook zomaar 3 dagen minder ver zijn. Ik weet gewoon niet wanneer de eisprong was. Het enige dat ik weet is wanneer we intiem waren (de 14de en dat was de enige keer die maand, o.a. door ziekte, buikgriep en blaasontsteking).

12. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dezelfde dag de eisprong gehad leo! Grappig om te lezen.

De misselijkheid bij mij wordt steeds erger. Vanochtend in de jumbo kwam t er weer uit. Het hoort er bij en is een goed teken gelukkig maar zo in het openbaar heb ik wel gehad nu🙈. Ga proberen lekker te genieten van het weer en te relaxen. Kan niet wachten op de echo!

Wij hebben ook al een baby bedje en box gekocht en 1 heel schattig pakje. Maxicosi hebben we ook al. Eerst dacht ik is veel ste snel maar ik wil optimaal genieten van deze zwangerschap en alles wat ik zie en leuk/mooi vind gaat mee na huis😊. Heb het gevoel dat het gewoon goed zit, maar die kleine angst is er nog wel altijd dat het mis kan gaan.

Geniet lekker van het weer dames! 😘

13. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Veel sterkte met je misselijkheid. Ik ben niet heel misselijk, maar heb wel steeds een heel vol gevoel in mijn maag en keel. Geen zin om te eten, maar wel honger hebben. En er loopt af en toe wat speeksel in mijn mond. Zeg maar het gevoel dat je bijna moet overgeven. Eigenlijk een soort wagenziekidee. Vervelend, maar het belemmert me niet zo. Verder wel moe, ik gaap veel. Maar met een fulltime baan en een kleuter is moe zijn een keuze. Oftewel, ik moet gewoon door tot een uur of 8, wanneer kindlief in bed ligt. :D

14. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee mag ik ook met jullie meeschrijven? Of word t te druk?

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ☺️
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Ik heb net vandaag bevestiging gehad van de gyne dat ik wel degelijk zwanger ben 😉 geloofde t nog niet echt stom he!

Maar goed 20-7 eerste echo van ons eerste kindje 😍

Heb wel totaaaaal geen symptomen...vind dit eigenlijk eng.. Niet dat ik graag kotsend boven t toilet hang ofzo.. Maar gewoon had graag gemerkt buiten de testen dat ik echt zwanger ben 😄

15. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    baby's verwacht februari 2016

1 februari
    marl1tje - 1e kindje
    puk2015 - 1e kindje ♥

2 februari
    keke91 - 1e kindje

3 februari
    csi - 2e kindje
    fiona1983 - 2e kindje
    liyana - 1e kindje

4 februari
    moone - 1e kindje
    jucyy - 1e kindje
    maria79 - 1e kindje
    leo78 - 2e kindje

5 februari
    linnaea - 1e kindje
    talvi - 2e kindje
    dducky - 1e kindje
    punky16 - 3e kindje

6 februari
    so blessed - 1e kindje
    emerald - 3e kindje

7 februari
    coekie - 2e kindje
    johanna - 2e kindje

8 februari
    donder - 36 jaar - 2e kindje

9 februari
    debbie: 1e kindje

10 februari
    laana - 2e kindje

12 februari
    saartje5 - 33 jaar - 2de kindje
    neeltje1985 - 1ste kindje
    geheimpje84 - 1ste kindje

datumloos:
    mom2be21 - 1e kindje
    multiculti888
    fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje
    fran88 - 2de kindje

afspraken

17 juni
    leo78 - echo
    18 juni
    marl1tje - 1e echo
    laana - 1e echo gyn
    19 juni
    puk2015 - vervolg echo gyn
    dducky - intake vk + 1e echo
    23 juni
    coekie - echo
    mom2be21 - vroege echo
    24 juni
    csi - intake + echo
    fiona1983 - 1e echo
    liyana - termijnecho
    25 juni
    so blessed - echo
    johanna - echo
    donder - echo
    26 juni
    debbie - 1e echo
    29 juni
    keke91 - intake en misschien 1e echo
    jucyy - intake + echo
    linnaea - intake vk + 1e echo
    cookie - intake vk
    30 juni
    so blessed - intake
    donder - intake
    1 juli
    emerald - echo
    6 juli
    fien2808 - echo
    7 juli
    mom2be21 - termijnecho
    8 juli
    emerald - intake
    mom2be21 - intake vk
    9 juli
    ladylien - echo

belangrijk!!
    - de lijst kopiëren werkt niet.
    - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet![/quote]

16. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Iets korter, 5+5 of 5+6

17. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    Hey ladies. Sorry dat ik niet gereageerd heb. Heb me doodongelukkig gevoeld. Heb wel zoveel mogelijk meegelezen hier! Gefeliciteerd aan alle nieuwkomers en hopelijk gaat het iedereen goed af!! Ik heb nog steeds bloedverlies, soms wat meer soms wat minder. Maar waar 6 dagen geleden absoluut nog niets te zien was is nu wel duidelijk een vruchtzak te zien met een piepklein bolletje erin... Omdat ik nog wel bloedverlies kan het ook nog verkeerd aflopen... maar er is in ieder geval ontwikkeling en dat is toch ook een opluchting. Hoewel ik wel blij en opgelucht ben dus ook nog gespannen en zenuwachtig maar kan het toch net ietsje meer loslaten. Hopelijk over 2 weken weer goed nieuws bij de (eigenlijk eerste) echo :)
    Dikke knuffel aan iedereen en bedankt!

18. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen meid! Hopen dat de kleine het goed blijft doen en je een mooie echo hebt over 2 weken! Heb veel aan je gedacht afgelopen dagen.

Nieuwkomers gefeliciteerd en hopelijk hebben we mooie echos.

Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt voor een echo. Ik wordt via het ziekenhuis gevolgd via een familielid die gynaecoloog is. Ik moet haar nog inlichten en dat ga ik deze week dan ook maar doen. Erg spannend momenteel.

19. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @witje: ik wist vorige keer meteen dat t niet goed was echter mn man wilde t toen niet geloven. Ik heb nu niet het gevoel dat t echt fout zit en hoop dat dat een goed teken is. Of het goed zit is maar afwachten.... probeer wel positief te denken om zo stress te vermijden.... zal zo blij zijn als we de 12 weken goed doorkomen. En natuurlijk wens ik dit ook toe aan alle andere dames.... dat we maar allemaal mooie echos krijgen!!!

20. Witje2013

Witje2013 Lid

9 jun 2015
    25
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Maastricht
    Waauw wat fijn soblessed! Nu maar hopen dat dat hartje het ook gewoon gaat doen!

@Neeltje: zit ook echt te wachten tot ik eindelijk die grens over ben ja.. Ik hoop dat je gevoel goed is!

Ik ga maandag even de verloskundige bellen en vragen om een vroege echo (7,5, 8 weken) maar hier zijn ze er niet zo van. Zo vroeg als sommige anderen hier de echo's hebben doen ze sowieso niet, dus ik hoop dat het gaat lukken =)

En natuurlijk ook iedereen mooie echo's toegewenst! =)

Deel Deze Pagina