uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Pfoe ook ik net naar de wc moeten rennen hier op het werk. Super misselijk en ik had heel veel speeksel in mijn mond welke ik steeds moest wegslikken.. Uiteindelijk is het dan toch weggeëbd gelukkig..
    Ook nog steeds ontzettend moe, ben ook niet vooruit te slepen.
    Nog 3 nachtjes slapen en dan eindelijk een echo!!

2. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    pff wat vervelend! ik heb nu vakantie.. woensdag weer voor het eerst werken.. hoop zo dat ik niet misselijk wordt want dan valt het meteen op.. en wil het echt nog even geheim houden.. ben jij niet bang dat het opvalt?

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Puk, wat fijn om te lezen dat je zwanger ent. Lekker rustig aan doen!

Werk vertellen: Ik heb bij dochterlief met 17weken gebeld. Moest eerst wachten op mijn vast contract. Nu ga ik denk ik na de zomervakantie bellen. Moet nog 5 weken werken en dan 6weken vrij.

Ga zometeen de vk bellen voor een afspraak.. en doorverwijzing voor de gyn. Vind het weer heel erg spannend!

4. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lizette, ik heb het vorige week al aan mijn manager verteld, door de situatie op het werk moest ik het wel vertellen. Verder weet nog niemand van de collega's het.. Maar vanochtend was ik toch wel even bang dat ze wat zouden vermoeden. Probleem is ook dat ik niet kan liegen, dus hopelijk snijden ze het zwanger onderwerp ook niet aan..
    Hopelijk voor jou dat je ook niet te misselijk bent woensdag! Geniet nog van je vrije dagen.

5. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Hier totaal ontdaan omdat eieren scheiden voor een recept niet wil. 2 van de 4 mislukt en nu wil ik niet meer! Ben echt helemaal van slag!! Kan er gelukkig wel om lachen, dit is typisch hormonaal gedrag :)

6. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oei dames, veel gekletst!! Heb momenteel door de misselijkheid weinig puf om mee te praten, maar wel alles gelezen!

Wil iig alle nieuwe dames welkom heten en ook feliciteren!!

Hier door de misselijkheid ook vandaag aan mijn directe leidinggevende en uitzendbureau verteld. Beiden vonden het super leuk en gaven aan alle begrip te hebben als werken niet lukt. Mijn naaste collega's denken dat ik een infectie aan mijn evenwichtsorgaan heb :p

7. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!

De misselijkheid blijft mij helaas ook deze keer niet bespaard. Al de hele dag heel erg en overgeven zit er helaas ook weer bij...

8. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marl1tje, hoe reageerde je manager? Zelfde probleem hier, wil het ook nog niet vertellen, maar gezien de kwalen en de buik, ben ik er bang voor.
    @Leo78, oh oh, ik moet volgende week bakken, dat zal wat worden... Ik ga er de tijd voor nemen. Was het toch nog lekker? Succes met je echo van de week. Spannend hoor!
    @mom2be21, slim van je ander excuus, maar ook wel moeilijk om tegen ze te "liegen" lijkt me...
    @alle zwangere dames met kwaaltjes, succes!

9. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dames, wat vervelend dat jullie zo misselijk zijn. Hopelijk stopt het over een paar weken. Het is ook helemaal geen leuke reden om het nu al te moeten vertellen. Aan de andere kant produceren jullie meer dan genoeg hcg :).

Bij mij begint mijn kort lontje inmiddels schrikbarende vormen aan te nemen. Ik schiet om niets uit mijn slof. Manlief begint er al eniszins moedeloos van te worden en ik zelf ook. Normaal gesproken laat ik me niet snel gek maken maar blijkbaar is al die drukte in combinatie met de hormonen een hele slechte combinatie.

10. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Maria, vreselijk om niet eerlijk te kunnen zijn, maar wil het echt nog niet aan de grote klok hangen en mijn collega's zullen er wel om kunnen lachen als ik ze de echte reden vertel haha, vooral degenen die er zonder argwaan ingetrapt zijn :p Neemt uiteraard niet weg dat ik het liefst gewoon eerlijk zou zijn hoor, maar daar vind ik het echt nog wat te vroeg voor!

11. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Haha, daar heb ik ook echt last van.
    Manlief heeft me aantal keer chagrijn genoemd vandaag! :D

12. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    O nee! :'( Hier wat bloedverlies, hopen maar dat het geen miskraam wordt. Ik ben echt bang..

13. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlemunchkin, oh bah, ik hoop niet dat het doorzet, helderrood of donkerbruin? Wat ik begrijp van alle verhalen en uit eigen ervaring is dat het met donkerbruin nog alle kanten op kan.
    @mom2be21, ik ben het met je eens hoor, maar wel moeilijk. Nu maar hopen dat niemand er naar vraagt...
    @dayna, Punky16, moet wel lachen om jullie stukje over een kort lontje. Gelukkig heb ik dat (nog) niet, maar je weet het nooit. Waarschijnlijk omdat ik te beroerd ben en al blij ben dat ik de wc bereik. Heb gewoon geen energie voor een kort lontje denk ik...

Net een droge boterham gegeten en nu maar hopen dat die er niet uitkomt... Eetlust blijft beroerd, als ik alleen al eten op tv zie, of eraan denk, draait mijn maag al om. En dat voor iemand die zo van eten houdt.. Hormonen blijven rare dingen....

14. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik had een heel klein beetje roze, en daarna bruin. Maar nu wel krampen in mijn onderbuik :'(

15. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangezien ik geen expert ben, kan ik niet anders dan je heel veel sterkte wensen. Maar ik begrijp je ongerustheid. Zou ik zelf ook hebben. Helemaal als je het al een keer hebt meegemaakt.

16. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee littlemuchkin! Hoop zo dat het niet doorzet! Ik duim voor je! ❤️🍀

17. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Wie kan er ook gewoon hele dag op de bank liggen??? Mij lukt het moeiteloos haha😛

Deze zwangerschap ben ik echt moe, energieloos en futloos.

18. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Ohnee! :( wanneer mag je om je echo? Als je het écht niet vertrouwt, bel je verloskundige/gyn!

19. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Bij mij valt het nogal mee! Ik ben elke ochtend rond 5u30 wakker, of ik nu laat ga slapen of niet. Ik val wel véél sneller in slaap als ik me nog maar durf neerleggen in de zetel :) maar overdag verder niet heel erg moe.

Als het zo blijft, ga ik een makkelijke zwangerschap hebben. Hopelijk heb ik het nu niet gejynx't door dat te zeggen ;)

20. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey lieve schat hier helaas wel een expert..
    Roze en bruin ( bruin is oud) hoeft niet altijd wat te zeggen.
    Krampen in je onderbuik kan ook d stress zijn die je nu ervaart .

Dikke kus en knuffel snap dat het dooooodeng is

verloskundige bellen of gyn op deze termijn heeft weinig zin (helaas).
    ze zouden een echo kunnen geven maar er is zooo minimaal wat te zien tot niks.

Bid en hoop voor je dat het niks is

Deel Deze Pagina