uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik had nog geen verloskundige gebeld.. Deze week wilde ik gaan beslissen welke ik wil, heb keuze uit 3. Echo kan sowieso pas op zijn vroegst met 6 weken toch? Dus moet alsnog ff afwachten. Op dit moment zet het nog niet door in ieder geval.

2. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ja zo ongeveer wel.
    Duim voor je meisje

3. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Dank je.
    Stress is er nu zeker idd.. Ik ga proberen bezig te blijven zodat ik er niet aan hoef te denken. Hopelijk is het inderdaad niets.

4. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte littlemunchkin!! Hoop dat het niet gaat doorzetten. Bruin verlies heb ik een aantal dagen gehad daarna ging het gelukkig weer beter. Nu veel last van duizelig en misselijk zijn. Bloeddruk laten meten en die was te laag zeide ze dus nu moet ik meer zout eten. Voor de misselijkheid helpen pepermuntjes bij mij

5. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    #525 Dayna, 16 jun 2015
    Laatst bewerkt: 16 jun 2015
    Littlemunchkin: Het kan twee kanten op en wat Thea zegt vk/gyn bellen heeft nu weinig zin, er valt nu nog niet zoveel te zien. Hoop voor je dat het niks is.

Maria, echt vervelend als je zo misselijk ent he :( Hoop echt voor je dat het snel over is.

SpecialGift, ik kan met je mee doen... GAAAAP!

6. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Sterkte Littlemunchkin! Hopelijk is het niets ernstigs! De eerste echo kan inderdaad rond de 6 a 7 weken gemaakt worden. (de mijn in ieder geval op 6w+6d)

Op de een of andere manier krijgt mijn lichaam het voor elkaar om de volgende som te maken: vroeg opstaan + werken = misselijk.
    Zeer irritant omdat niemand het hier nog mag weten..

Ik weet niet meer wie het idee opperde van de traktatie met de tekst erbij: dan ben ik niet de enige met een dikke buik: ik vind hem erg leuk! Enige nadeel is dat ik nooit met al mijn collega's tegelijk zit.. kan best 1 of 2 weken duren voor ik ze allemaal gezien heb :(

Nu hebben we alleen een nieuw dilemma erbij: begin mei zijn we in contact gekomen met een stel dat al 3j aan het proberen is om zwanger te raken. Ml heeft toen vertelt dat wij ook al even bezig waren.. nu heeft die vrouw gisteren een mail gestuurd naar ons met de uitnodiging dat mochten we behoefte hebben om erover te praten.. dat we altijd welkom zijn.
    Ik vind dat we zowiezo persoonlijk tegen hun moeten zeggen dat we nu zwanger zijn. Alleen de vraag is: is het slim om dit a.s. zondag na de dienst te doen aangezien we dan onze eerste echo hebben met de voorwaarde dat hun het nog stil houden. Of is het slimmer om te reageren van: we hebben op dit moment nog geen behoefte om er uitgebreid over te praten maar toch bedankt voor het aanbod?

Ik vind het stiekem best lastig :(

7. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Ik zit met hetzelfde probleem! Ik wil het ook graag origineel aan de collega's vertellen, met een gedecoreerde taart ofzo. Probleem is dat ik in augustus 12 weken ben en iedereen in mijn omgeving het dan weet, behalve de collega's. Maar... Vakantieperiode! Ik krijg nooit iedereen tegelijk hier op kantoor. Of ik moet al wachten tot eind september ofzo... Maar tegen dan zie je het mss al goed. Dilemma! :p

Hmm.. Dat moet je zelf een beetje aanvoelen. Je moet het hen sowieso wel een keer persoonlijk vertellen denk ik, alleen is het inderdaad de vraag of je dat nu al wilt doen. Zo niet... Dan zul je hen inderdaad heel even subtiel moeten afwimpelen :)

8. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    littlemunchkin, wat vervelend! Ik spreek ook wel een beetje uit ervaring. Zit zelf ook nog steeds in spanning, ene moment heb ik er weer vertrouwen in en het andere verlies ik weer alle hoop. Het is een hele onzekere tijd, maar het beste kun je denk ik toch afwachten wat het doet. Ik ben meteen naar de verloskundige gegaan bij de eerste echo en toen was er niets te zien. Vervolgens een week later wel, dus ik heb me helemaal druk gemaakt terwijl het gewoon een beetje te vroeg bleek te zijn. Nu ondertussen al 11 dagen bloedverlies en soms wat krampjes. Ik begrijp dat het 50/50 is en dat het twee kanten op kan. Je hebt er geen invloed op en kunt niet meer doen dan afwachten (ook al is dat erg frustrerend en moeilijk en emotioneel). Sterkte en ik hoop dat alles goed gaat voor je!!!!!!!!!!!!!! <3

9. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag mij hier ook melden! Volgens de berekening uitgerekend op 24 februari. Vooral last van een opgeblazen buik die ik niet kan inhouden, veel honger en soms een gevoel dat tussen honger en misselijk in valt. Ook jeuken mn borsten haha

10. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja hij reageerde eigenlijk heel positief, had ik niet verwacht. Maar hij heeft mij geloof ik wel 10 x gefeliciteerd :)
    En andere collega's.. Vind ik ook heel moeilijk! Het probleem is dat de helft misschien in verlof is rond die tijd. Maarja niks aan te doen.. Die taart is ook een leuk idee zeg!!!

11. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Little munchkin wat vervelend ik duim voor je.

Rest: hier nog geen idee hoe ik t iedereen ga vertellen vind t erg moeilijk..

Kwaaltjes.. s ochtends e savonds erg misselijk.. ene x helpt eten andere keer niet...

12. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Anders even youtube ofzo afstruinen? Als dit blijft plakken ga ik dat ook doen. Volgens mij kun je daar hele leuke dingen op vinden.

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Littlemunchkin, hoe gaat het met jou nu?

14. littlemunchkin

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    na vanochtend nog 1 drupje gehad, en verder pijn in mijn rug en krampjes. En moe van de stress hierom.

15. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Littlemunchkin, echt vervelend. Maar ik hoop dat het niks ergs is en wanneer je eerste echo krijgt alles goed is. Stress is ook niet goed voor je.

16. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Dat is zo, je moet zoeken op "pregnancy announcement", ik heb echt -tig filmpjes opgeslagen :)

17. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Ik lees erg vaak dat dit normaal is (al zou ik ook heel veel stress ervan krijgen)... Ik hoop echt voor jou dat er niets aan de hand is!!

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Pijn in je rug en krampen kunnen ook een goed teken zijn. Alles word een beetje verschoven en groeit. Bij mijn dochter ook gehad en nu weer.

Miss is alles bij jou binnen nu ook wat gevoeliger en bloed het sneller?

Heb je wel al een afspraak staan bij de vk/gyn?

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen een vroege echo gehad ivm bruinverlies vorige week. Er was een vruchtzakje te zien wat kleiner was dan de 6,3 wk die ik zou moeten zijn. Er was nog niks in te zien. Volgens mijn berekeningen kan ik hooguit langer zwanger zijn dan 6,3 en zeker niet korter. Ben bang dat het de verkeerde kant op gaat. Volgende week weer een echo. Wachten maar af:(

20. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Johanna dat is schrikken! Maar wie weet is het volgende week wel gegroeid en zit je weer op schema! Je zou in ieder geval niet de eerste zijn waarbij dat gebeurd. Probeer niet te veel te stressen (ik weet dat het erg makkelijk is om dat te zeggen) dikke knuffel voor jou in ieder geval!

Deel Deze Pagina