Ik hoop dat het bij mij ook zoiets is Emerald. @de anderen, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik laat hoe dan ook weten wat er allemaal gebeurt.
Lieve Johanne en Leo, hele dikke knuffel, kan me niet voorstellen hoe deze onzekerheid voor jullie moet zijn. Ik hoop dat het gewoon nog erg vroeg was om iets te zien, en dat de de volgende echo goed is. Dikke knuffel!
Leo, vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Hopelijk heb je de volgende echo een mooi kloppend hartje op beeld! Ik ben ook hartstikke onzeker, blegh. Ben wel echt zooooo super moe de hele dag door. Ga nu ook lekker mijn bedje opzoeken. Lag al paar keer bijna op de bank te slapen
Leo en johanne, pff wat een moeilijke tijd. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.. Ik heb morgen dus een echo, volgensmij 7 weken en 3 dagen dan.. Maar ben nu wel beetje bang dat er ook bij mij niet veel te zien gaat zijn.. Sterkte meiden.. Xxx knuffel
Leo en johanne super veel sterkte en denk aan jullie! Hoop dat jullie goed nieuws krijgen. Erg vreemd van de termijn dat je nu zwanger bent leo. Apart dat de test iets anders zegt dan de verloskundige. Welkom aan de nieuwe dames!!
Als ze niet goed hebben gemeten dan kan ik het behoorlijk wat schelen qua dagen al zitten ze een mm naast. Ik hoop voor jullie beiden dat het voor alsnog goed komt. Sterkte.
Ik hoop mee. Ik ben ook nog steeds onzeker na een vervelende 5e week. Ik had wat bruin bloedverlies en krampen waarna ik 2x een echo heb gehad. Bij de eerste echo 1.5 week teruggezet en bij de 2e echo een paar dagen later toch een kloppend hartje te zien. Het kan dus allemaal wel... hoe dat weet ik ook niet, ik had het nl. ook al opgegeven.. heel veel succes dus! x
Hoi Leo, dat geeft een vervelend gevoel! Ik ben ook een week teruggezet en met al dat bloedverlies (nu al 13e dag) maakt dat me helemaal bang. Maar bij mij had ze het erover dat er soms sprake is van een diapauze. Dan neemt het vruchtje of het geheel of het prulleke of hoe je het noemt een soort pauze voor het verder gaat met ontwikkelen. Het kan twee kanten op. En ik zeg dat nu heel "rustig en nuchter", maar ik snap dat je met momenten heel erg in paniek bent. Ik heb dat ook nog steeds namelijk en dat zal pas ophouden als ik de 13 weken voorbij ben en zelfs dan blijven de zorgen ben ik bang. Hopelijk krijg je de volgende keer te zien dat er vooruitgang is geweest. Het zinnetje wat mij een beetje helpt is "je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is". En erover praten met een bekende helpt mij ook. Mijn partner en ik hadden dit geheim samen, maar omdat ik zo in paniek was en zo emotioneel ben ik heel blij dat ik nu een paar collega's heb ingelicht van de situatie. Af en toe een appje krijgen en het feit dat je weet dat er mensen om je heen zijn waar je terecht kunt als er iets gebeurt is wel een fijn gevoel. Hou ons op de hoogte en sterkte!!!! x
Wow wat schrijven jullie toch snel. Sorry dat ik niet heel actief ben en dat ik niet op iedereen reageer. Ik lees wel terug maar echt op iedereen reageren van pagina's geleden doe ik toch maar niet Leo en Johanne veel sterkte toegewenst, ik hoop dat jullie snel goed nieuws mogen krijgen! Ik ben ook nog heel onzeker, ook omdat ik echt nog amper misselijk ben (geweest). Ik heb alleen soms dat ik erg honger heb, begin te eten en dan na even het gevoel heb alsof ik bomvol zit waarna ik wel iets misselijk wordt. Moet dan ook wel stoppen met eten. Gisteren bijvoorbeeld ging ik met collega's uit eten (die nog van niks weten) en ik had lasagne besteld. Na een paar happen hoefde ik gewoon echt niet meer en kon ik geen hap meer eten, licht kokhals gevoel. Veel zeiden nog 'eet je zo weinig??' maar een toetje met fruit ging er vervolgens wel weer in. Maar dat zijn eigenlijk ook de enige misselijkheidsmomenten die ik heb. Mijn borsten doen wel erg pijn en voel soms ook lichte steekjes in mijn borsten zeg maar. Ook voel ik af en toe nog lichte steekjes en krampjes onderin mijn buik bij mijn lies en had ik daarstraks ineens een rare steek in mijn rug. Ook werd ik gister ineens wat emotioneel bij een centerparcs reclame, moest bijna huilen haha. Maar naast dat, voel ik me prima. Niet echt meer moe, ruik niet echt rare luchtjes of iets. Ik ben zo ongeduldig, kan niet wachten tot mijn eerste echo en die duurt nog 11 dagen, veel te lang als je het mij vraagt! Ik ga straks maar eens een haring en een gebakken visje halen van de viskar.
Wow Leo78 & soblessed, hopelijk krijgen jullie snel meer bevestiging... Ik duim voor jullie! Keke91 ik herken veel van mezelf in jou hoor. Heb voorts ook niet echt specifieke klachten, heel af en toe lichtjes misselijk maar niets bijzonder. Borsten blijven enkel pijn doen, soms eens een steekje in mijn onderbuik. Verder kan ik niet zeggen dat ik me zwanger voel... Moet zelf ook nog 2 weken en 4 dagen wachten
Lieve Leo en Johanne, bah wat spannend! Dat is niet wat je wil zien/horen bij een eerste echo! Ik hoop en duim voor jullie beide dat het toch gewoon goed zit, ik leef met jullie mee! Ook nog een aantal andere dames in spanning, ook voor jullie hoop ik uiteraard dat alles gewoon goed zit! Zelf ook al een aantal keren bruinverlies gehad en dat maakt erg onzeker. Las ook een paar goede echo's, fijn dames! Ik heb vandaag een ander medicijn gekregen van de huisarts. Had eerst emesafene en nu primperan. Ik hoop dat dat iig zo goed helpt dat ik gewoon weer wat dingetjes kan doen. De hele dag kotsberoerd zijn en regelmatig spugen is echt niet leuk!
Ja, duurt erg lang Keke91, ik weet niet waar al die mama's het vandaan halen: "oh je zwangerschap dat vliegt zo voorbij!!". Op dit moment niet hoor. mom2be21 je hebt het wel goed te pakken hè? Hopelijk helpt de medicatie een beetje!
Mom2be21: Bij de zwangerschap van dochterlief hielp emesafene ook niet. Heb verder niks meer geprobeerd daarna.. Het zakte gelukkig wat af toen.. Hopelijk ben je snel van de misselijkheid af. Net lekker mee middagdutje gedaan met dochterlief. Ben ook wat misselijk aan het worden
Echo gehad en alles was goed Ik ben 1 dag langer zwanger dan ik dacht, dus 7 weken en 4 dagen! 1,3 cm en het hartje klopte. Super blij dus, 24 juli mag ik weer gaan.. Maar moeten ook beslissen of we een nekplooimeting willen.. Zijn er nog niet echt over uit.. Hopelijk voor jullie snel ook positief nieuws!!!
goed nieuws!!! ik zit daar ook erg mee in mijn maag.. aan de ene kant wil ik het weten.. maar stel dat het niet goed is.. ben je dan in staat het weg te halen? hoe ziet je toekomst er dan uit ? het voordeel is wel dat je je er dan mentaal op kan voorbereiden!
Dat is goed nieuws Marl1tje! Spannend hoor allemaal, voor we het weten hebben we allemaal een echo gehad, het is steeds uitkijken naar de nieuwe fase... Wij gaan de nekplooimeting overigens wel laten doen, hopelijk om dingen uit te sluiten...
Hallo moeders in spe! Ik zou graag meekletsen! Ik ben uitgerekend als het goed is op 17 februari. Al kan dit uiteraard nog veranderen. Het was ontzettend spannend omdat ik zwanger ben geraakt voor ik de onderzoeksmolen in moest voor endometriose. Om deze reden heb ik ook een vroege echo as maandag!! Kwaaltjes vallen reuze mee, wel heeeeeel snel geirriteerd en moe!
Gefeliciteerd zonnebloem! Wat fijn dat het goed was marl1tje! Hier wilde ik gister bellen voor emesafene, maar mijn huisarts is ip vakantie en op de tijden dat ik de vervanger kan bellen ben ik aan het werk. Mijn nan mag ze niet voor mij aanvragen. ...