uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Meiden, ik ben van de lichting 'februari 2015' en ik vind het ongelofelijk bijzonder om het topic van een jaar verder te zien staan. Word er stiekem een beetje emo van 😁

Jullie allemaal ontzettend gefeliciteerd. Geniet van de prachtige tijd die komen gaat! Je zult je buik nog missen straks (heb ik in ieder geval wel). En natuurlijk de allermooiste beloning: dat kleine hummeltje in je armen.

2. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook in februari uitgerekend. eerste kindje. allemaal zo spannend. hopen dat alles goed gaat!
    kan niet wachten op de eerste afspraak bij de verloskundige

3. moone

moone Lid

28 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!

Ik vind het ook leuk om mee te schrijven. 29 jaar, eerste kindje. Ik ben eind januari gestopt met de pil. We zijn net terug van een weekje zon en dat heeft wonderen gedaan :) 4 feb is de datum!

Vind het spannend en ontzettend leuk, het is alles waar ik aan kan denken. Morgen bellen met de vk!

Groetjes

4. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook precies op 4 februari uitgerekend! Wat toevallig!

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hey meiden. Ik ben rond 5 februari uitgerekend 😊 24 juni eerste afspraak bij de vk,spannend!

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Oh en gefeliciteerd natuurlijk 😆

7. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Welkom Talvi, en gefeliciteerd met je zwangerschap!

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Tnx! Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Ikzelf ben redelijk moe maar verder valt het nog reuze mee 😊

Ik ben aan het bedenken hoe ik het mijn moeder ga vertellen woensdag als ze langskomt. En mijn zusje zit tot oktober in Italië,Hoe zou ik het haar vertellen? Hebben jullie leuke ideeën? Ik wil er graag iets leuks van maken 😄

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik voel me met vlagen gewoon echt vreselijk, nu lig ik ook alweer een paar uur met een deken op de bank en het gevoel dat ik zwaar de griep heb. Totaal futloos, doodmoe, misselijk... Net even naar de wc heen en weer lopen voelde als een reis om de wereld. Mijn huis is en chaos en ik heb niets te eten voor vanavond in huis. Maar ik denk dat ik dat opruimen maar bewaar voor morgen en dat ik iets te eten wel vanavond laat bezorgen. En dan om 7 uur naar bed of zo...
    Ondertussen ben ik maar begonnen aan de gemberkoekjes van mijn neefje ;) Hopen dat dat een beetje helpt tegen de misselijkheid.

Ik weet ook nog niet zo goed hoe ik het ga vertellen. Dacht eraan mijn moeder een kaart te geven met "gefeliciteerd, je wordt oma" en binnenin een echofoto maar dan moet ik nog lang wachten met vertellen en ik denk dat ik daar het geduld niet voor heb. Dus ik ben ook benieuwd naar ideeën...

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Oja en mijn vader wilde ik dan iets speciaals geven voor vaderdag, ook iets van een echofoto in een lijstje ofzo. Maar met vaderdag heb ik nog geen echo gehad. Dus dat wordt dan maar een verlaat vaderdagcadeau wanneer ik die echo wel heb gehad. Maar ook dan geldt: als ik het tot die tijd stil kan houden ;)

11. Coekie

Coekie Actief lid

8 dec 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook kwaaltjes, misselijk als ik niet op tijd eet en net na het eten, maagxuur, ontzettend moe,.. (Net 2uur liggen slapen met mn dochter, doe ik nornaal nooit! )
    Bij mn vorige zwangerschap begon het precies zo, maar werd het veel heviger vanaf week 6 ongeveer.. Ik hou mn hart vast, hihi

Linnaea, vanillevla schijnt te kunnen helpen tegen de misselijkheid! Ik lust het niet haha, dus voor mij geen optie.
    Yoghurt tegen maagzuur!

12. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Helpt vanillevla? Ik weet ook dat citroenmelisse en dus gember schijnen te helpen. Maar voor vanillevla en citroenmelisse moet ik de deur uit en daar heb ik echt geen energie voor... Hopelijk is dat morgen beter.
    Het enige wat ik dus in huis heb zijn die gemberkoekjes voor baby's ;). Tot nu toe lijkt het wel te helpen maar dat kan net zo goed zijn omdat ik wil dat het helpt. Maar goed, als die misselijkheid maar weggaat ben ik tevreden.

13. moone

moone Lid

28 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier valt het nog reuze mee. Ik heb wat vage rugpijn en af en toe een beetje duizelig maar nog niet misselijk, dat zal ongetwijfeld nog komen..

Ben wel constant bang dat ik weer ongesteld wordt dus ik loop vaak naar de wc om te checken.. Hebben jullie dat ook??

14. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop ook echt vaak na de wc om te checken zelfs snachts. Dat is egt niet goed maar wil egt dat t goed gaat gewoon. En heb af en foe nog wel wat krampen dus dan denk ik oow nu ga ik bloedenVerder heb ik last van misselijkheid en moeheid en soms wat pijn in men buik als ik te veel heb gedaan. Jullie ook?

15. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ja ik loop ook vaak naar de wc. Maar ik moet sowieso ineens om het half uur plassen vandaag dus dan kan ik gelijk ieder uur checken of er nog geen bloed te zien is.
    's Nachts neem ik dus serieus een zaklampje mee zodat ik ook dan kan controleren of ik nog niets ben verloren... Wat een stressvolle periode is dit hè?

Ik lig nog steeds op de bank, inmiddels niet meer misselijk (dankzij de gemberkoekjes?) maar wel nog erg moe. Heb pizza besteld, dan hoef ik niet te koken, en meteen ook maar een blikje cola erbij voor als ik weer misselijk word :p

16. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames, mag ik hier ook meeschrijven? Vrijdag was NOD (cd34) en toen had ik deze test! Ik weet door de langere cyclus niet precies hoe lang ik zwanger ben dus heb voor nu mn app maar even aangehouden en die zegt 5 weken. Ik val dus net wel of net niet in februari.

Ik denk dat ik deze week de vk ga bellen. Wel gek hoor, dit wordt ons eerste kindje dus heb nog geen idee hoe en wat precies haha. Wij willen het op zn vroegst pas vertellen na eerste termijn echo (ik heb gelezen tussen 10 en 12 weken) :) Dus voor nu ons geheimpje en voor zp natuurlijk. ben blij dat dit bestaat, anders weet ik niet of ik t geheim zou kunnen houden haha!

Kwaaltjes, ik heb zere tepels, ben wat sneller moe en voel dat mn darmen al wat bezig zijn met plaats maken maar verder voel ik me goed!

Ik ben ook benieuwd naar hoe jullie t allemaal gaan vertellen/verteld hebben aan je omgeving!

Bijgevoegde bestanden:

17. moone

moone Lid

28 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk zelf om het op vaderdag te vertellen aan mijn vader en moeder, op pinterest al een beetje gekeken naar leuke ideetjes maar ik weet t nog niet zeker. Misschien geef ik m'n vader kleine schoentjes of een knuffel ofzo met een briefje erbij dat hij het goed moet bewaren tot februari :) of ik schrijf n kaartje waarop staat dat hij niet meer de enige vader is in de kamer.

Als ik maar kan wachten tot dan want ik wil het het liefst nu al zeggen..hihi

18. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #58 mom2be21, 31 mei 2015
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
    Leuk idee Moone! Ik snap je gevoel, zou t wel van de daken willen schreeuwen! Ik kan ook niet wachten tot mn buik gaat groeien en de hele wereld het mag weten en kan zien! Ik ben zo benieuwd naar alle reacties! Wil het ook graag op een leuke manier vertellen!

Hebben jullie ook een zwangerschaps app?
    En ik zag inderdaad een leuk idee voorbij komen over een lijstje!

19. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fiona, Hilly 1980, JucyY, Talvi, mom2be, gefeliciteerd en welkom!
    @Linnea, hier nog een die zich vreselijk voelt. Na een lang weekend met heel veel leuke afspraken, maar wel verschrikkelijk lange dagen, lig ik nu eindelijk languit op de bank. Ik stort in een keer in, heb wel even lekker gedoucht, maar moeheid, zere borsten, griepverschijnselen. Alles komt naar buiten. Ook even gedoucht, maar het helpt allemaal niets... Dus dan maar gewoon even blijven liggen en helemaal niets. Heerlijk!

20. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Coekie, je had het over een lijstje? Ik weet niet hoe je het vast moet zetten op de eerste pagina, maar ik kan wel een start van een lijstje maken. Met de info die ik gevonden heb in jullie berichtjes heb ik onderstaande lijst gemaakt, niet bij iedereen kon ik zo snel de info vinden. Maar voel je vrij om onderstaande lijst zelf aan te vullen of om meer ideetjes voor de lijst voor te stellen. Sorry als de info er wel stond, maar ik het niet heb meegenomen. Ben niet meer zo fit op dit moment.....;)

Baby's verwacht Februari 2016

1 februari 2015
    Marl1tje - 1e kindje

3 februari 2015
    CSI - 2e kindje

4 februari 2015
    Maria79 - 1e kindje
    Moone - 1e kindje

5 februari 2015
    Linnea - 1e kindje
    Dducky - 1e kindje
    Talvi -