@nekplooimeting . wij gaan we wel laten doen en zijn er ook over uit de zwangerschap af te breken als het niet goed is . Als het me eerste of 2e zou zijn dan zouden we het niet doen maar omdat dit nummer 4 is tja denken we er toch anders over
Ik zou het toch ook wel willen weten, wat het resultaat is van de nekplooimeting. Volgens mij doen ze dat bij ons zelfs standaard op 20 weken. Ik probeer er wel van uit te gaan dat alles goed is, dus het zou meer zijn om wat zaken uit te sluiten en wat meer kalmte te kunnen bewaren ... Ik ben nogal een controlefreak en weet graag alles vooraf. Of toch zoveel mogelijk
Wat fijne goede echo s. Hier nog een paar dagen wachten.. Wat betreft nekplooi meting. . Wij gaan het deze x wel laten doen. Hebben een chronisch ziek zoontje en samen denken wij niet een ernstig ziek kind hierbij te kunnen verzorgen.. Bij mij is t spugen weer begonnen.. wat een ellende zeg.. en dat met een peuter om me heen maakt het niet bepaald makkelijk.. Vanmiddag hoor ik of ik andere medicatie krijg..
Oei CSI, wat vervelend! Van dat spugen hè. Hopelijk krijg je medicatie die werkt binnenkort! Ik hoop echt dat ik er gespaard van mag blijven... Ik ben zo het type persoon die als ik ziek ben, urenlang het overgeven (spugen) zal wegslikken i.p.v. het er gewoon uit te laten komen. Begin nu wel 's ochtends meer misselijk te worden, moet altijd ff in de zetel nog gaan zitten voordat ik kan gaan douchen. Maar niet zo het genre overgeef-misselijk, thank God. Tgoohhhh. Het is nu de eerste keer ook dat ik echt achter mijn bureau zou kunnen slapen ... Geeheeuw!
Hallo allemaal, Mag ik hier ook nog aansluiten? Deze week twee keer positief getest en zoals ik nu uitgerekend heb is de verwachte bevaldatum 25 februari 2016. Ben me er erg van bewust dat er nu het zo pril is nog van alles mis kan gaan maar ben anderzijds ook heel erg blij. Ik ben 22 jaar oud en het was de eerste 'ronde' voor ons en meteen raak Verder werk ik onregelmatig dus het kan gebeuren dat ik een aantal dagen niet veel schrijf omdat ik erg druk ben met werken op rare tijden maar het lijkt me fijn om het een en ander hier te kunnen delen!
Wilde even veel sterkte wensen aan Leo, Johanne en so blessed. We hopen hier natuurlijk met zn allen dat het de goede kant op zal gaan, maar de onzekerheid is heel moeilijk
Dankjewel Ik voel me nog heel zwanger, heel misselijk. Vanmorgen nog een Actiontest uitgevoerd, de t-streep verscheen sneller dan de c-streep en knalde. Maar ik weet niet of dat wat zegt. Wachten tot 30 juni is lang... Johanna, jij had toch vandaag een echo? Ik hoop het beste ervan.
Leo, ik vind tot 30 juni ook wel erg lang wachten hoor. mJaa anders zit je miss de volgende keer nog in onzekerheid. Fijj dat de hormoontjes iig nog duidelijk aanwezig zijn. Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Fien, ik ken het dat deed ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook. Tot ik smorgens expres iets pakte waar ik heel misselijk van werd dat ik moest overgeven en ik er voor de ochtend iig vanaf was.. Rare gedachtes krijg je er van ahahahaha. Ik vind de tijd nu best snel gaan, ik ben de hele dag met dochterlief bezig en als zij gaat slapen doet mama een dutje mee, hihi.
Haha wat een verhalen weer ! Ik ben ook misselijk.. maar meer van het vele eten.. goh WAT kan een mens toch eten.. misselijk zijn.. en nog steeds trek hebben.. ik ben al 1,5 kg aangekomen van dit rare "gevreet" dat beloofd niet veel goeds haha!
Ik heb inderdaad vandaag een echo gehad, omdat ik weer bruinverlies had. (moest eigenlijk tot vlg wk donderdag wachten) Ik ging er echt zo naar toe van ... ok.... nu gaat ze zeggen dat het mis is. Maar er was een vruchtzak te zien van 6 weken met een vruchtje en een hartje wat net begon te kloppen. Er is dus toch sprake geweest van een meetfout en waarschijnlijk een paar dagen verschil wat betreft de bevruchting. Voor nu ben ik nog een beetje verbijsterd maar wel heel blij. Die spanning is echt heel erg! En er niet aan proberen te denken gaat nogal lastig als je steeds misselijk bent he?! Welkom nieuwe dames!
@Johanna18, wat heerlijk voor je. Het valt me wel op trouwens dat er "veel" meetfouten worden gemaakt. Ik lees het toch regelmatig hier op ZP. Wanneer mag je weer terugkomen? @Leo78, goed gevoel he die test nog een keer doen. Bij mij ook precies hetzelfde van de week. Heerlijk weer die bevestiging. Ik hoop voor jou dat het snel 30 juni is. @CSI, wat krijg jij voorgeschreven tegen de misselijkheid? @Emerald, wat is emesafene, helpt dat tegen misselijkheid? @mom2be21, hoe bevalt de pimpreran? @soblessed, hoe gaat het nu met je? @Keke91, geniet van je "klachtenvrije" zwangerschap, vriendin van mij ook niets hoor vanaf dag 1, nu 34 weken zwanger en nog steeds niet. Ik kan alleen maar jaloers zijn.. @Valerica, wat een vervelende week, hoe is het nu met je? Er is zoveel geschreven, heb niet overal op gereageerd, maar wel alles gelezen. ik ben ook ontzettend misselijk, ziek, draaierig en geen eetlust. Ik overweeg om maandag ook naar de huisarts te gaan. Ben in 1,5 week 3kg kwijt. Normaal zou ik daar erg blij mee zijn, maar nu niet natuurlijk. Dus ben extra benieuwd wat jullie slikken en wat jullie helpt natuurlijk. Allemaal een fijn weekend!
Goed nieuws Johanna! Gefeliciteerd Rekenfouten maken dus een enorm verschil, helemaal op deze termijn. Bij mij wilden ze vandaag nog niet eens opmeten, doen ze pas over 10 dagen, omdat het nog te vroeg is en niet nauwkeurig genoeg.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Johanna: wat erg dat ze een meetfout gemaakt hebben! Helemaal voor niets in de stress gezeten! Wel fijn dat het nu goed is! Maria: dat afvallen klinkt inderdaad niet echt goed! Maar als je zo misselijk bent dan kan het bijna niet anders.. Sterkte en hopelijk kan de HA iets doen voor je! Wij hebben gisteren onzd eerste echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen ❤ echt super bijzonder om te zien! Verder zag alles er ook goed uit zei de vk. Eigenlijk zouden we over 3 weken weer op controle mogen maar omdat we het over 2 weken gaan vertellen mochten we op verzoek 1 week eerder. Dus dat word 3 juli weer naar de kleine kijken.. heb er nu al zin in!
DDucky Wat fijn dat je echo goed is gegaan. Altijd spannend om je baby voor de eerste keer te zien. Maria79 Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook zo misselijk en overgeven dat bleef tot aan de geboorte van mijn dochter. Niets hielp, geen emesafene, geen cracker, geen vla, zelfs de dieeëtist van de vk kon mij niet eens helpen. En het ziet er hier naar uit dat het volgens mij weer dezelfde kant opgaat met baby nr2. Vanochtend al om 05.30 uur hing ik boven de wcpot. Ik hoop dat emesafene voor jou wel gaat werken.
Maria, emesafene is inderdaad tegen het misselijk zijn en overgeven. Johanna, wat fijn dat het toch goed lijkt te gaan!
Maria ik heb primperan nu emesafene werkte niet. Johanne wat ontzettend fijn meid! Ben erg blij voor je!
Lizette, haha hier hetzelfde Johanna, wat fijn dat je een hartje hebt zien kloppen, en echt elke mm scheelt zoveel dagen dat is niet te meten zo vroeg eigenlijk. DDucky, jeej nog meer goede echo's Wat fijn dat je volgende keer eerder mag komen daarvoor Hier ook geen tips tegen de misselijkheid. Bij mij hielp ook niks
Hier ook steeds meer opgeblazen buik... Mijn broeken zitten niet lekker, heb er nu 1 gevonden in mijn kast die enigszins dragelijk is maar ik ga ik dus (en dat voelt echt heel gek) van de week naar de stad op een of twee zwangerschapsbroeken te kopen zodat ik tenminste normaal kan werken enzo. Verder hebben we nu besloten hoe we het bekend gaan maken. De enige die het verder nog voor de echo gaat horen is mijn schoonzus. De rest halen we bij elkaar voor een gezellige barbecue in onze straks eindelijk afgesloten tuin. Verloskundige is ook al gekozen na een gesprek met een vriendin van ons voor tips en pointers voor die keuze, dus die ga ik maandag bellen voor een afspraak.
Mijn man heeft gister toch de emesafene meegekregen. Gebruikt sinds gisteravond, maar nog de hele dag door overgegeven.